Bekliyordum...
Bana bir kez bakmanı bekliyordum sadece. Göz göze gelmeyi...
Bir bakışının her şeyi değiştireceğini anlatmak istiyordum sana.
Bir bakışınla içimdeki binlerce kelime dökülecekti kalbimden birer birer. Konuşmasan da olurdu. Bakışlarımla da anlatırdım sana içimdekileri. Göz bebeklerimle haykırırdım bütün duygularımı. Sadece senin yanında gülebildiğimi, senin sesinle bütün dünyamın değiştiğini, senin bir bakışında hayat bulduğumu, haykırırdım işte...Bekliyordum...
Bana bir kez gülümsemeni bekliyordum sadece. Gülümsediğinde karanlığıma bir ışık doğduğunu, soğuk gecelerimde içimi ısıttığını, yalanlarla dolu hayatımda inandığım tek doğru olduğunu, griliklerle dolu rüyalarıma nasıl pembelik kattığını anlatmak istiyordum sana...
Bekliyordum...
Bir defa yanlışlıkla da olsa çarpışmamızı bekliyordum sadece. Ardında bırakacağın kokunu, 1 saniye de olsa içime çekmeyi, kalbime hapsetmeyi istiyordum. Kokuna nasıl ihtiyacım olduğunu, kokunun hayatımdaki en kötü anları nasıl silip yok ettiğini anlatmak istiyordum sana...
Bekliyordum...
Bana bir adım yaklaşmanı bekliyordum sadece. Bana bir adım atsan, sana kalbimi verecektim, biliyorum. Sesini duymak, sesinde kaybolmak istiyordum. Sesinde kaybolup yolumun sana çıkmasını...
Sesinle kış aylarının benim için nasıl yaza dönüştüğünü, fırtınaların benim için nasıl ilkbahardaki o hafif sabah esintisine dönüştüğünü, sesinle kalbimin nasıl çarptığını anlatmak istiyordum sana...İstiyordum sadece...
Beklediğim bu her anın gerçekleşmesini istiyordum. Yeniden bana dönmeni, aşk dolu bakışlarını, masumiyet kaplı gülümsemeni, elimi tuttuğunda tenimizin değdiği andaki o tatlı heyecanı istiyordum sadece...
Bakışlarınla uyuyup, gülümsemenle uyanıp, kokunu hatırlayıp güne başlamayı istiyordum. Hayallerimin hayal olmasından çok, senle gerçekleşmesini. Kilitli kapılarımı sadece senin açmanı. Kalbimin yeniden hayat bulmasını. Kaybettiğim umudumu bana getirmeni. Tüm saflığınla bana gelmeni. İstiyordum sadece...
Kalbimde kopan kasırganın ortasında durmuş,
Yeniden "biriciğim" diye fısıldamanı istiyordum.
Sadece seni bekliyordum sevgilim. Olduğun gibi...Uzun bir şiirdi. Açıkçası en sevdiğim şiirim bu. Lütfen, çok emek ediyorum, duygularım saklı bu şiirlerde.
Oy verip yorum yapın. Lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KADEH SEN
PoetryHiçbir şeyim kalmadı Her gün biraz daha yudumladığım Bir Kadeh Sen'den başka..