Bazen habersizce geliverir aşk. Hayatının kapısını çalmadan girer içeri,
Kalbinin kilidini sormadan açar..
Sana yapacak bir şey kalmaz. Herşey kendiliğinden oluşur..İşte sen de geldin..
Kapalı zindanlar ardındaki hissiyatlarım dağıldı dört bir yana.
Bana küsen kelebekler,çevremde uçuşmaya başladı mutluluklarını saçarak..Siyahlar kayboluverdi bir anda yerini umudun rengi olan maviye,hislerin rengi olan pembeye,aşkın rengi olan kırmızıya bırakarak..
Herkes uzaklaştı sanki yanımdan. Bir tek sana yakın hissettim kendimi..
Gökyüzünün altındaki yemyeşil çimlere uzanıp yıldızları sayarken senin göğsünde uyuyakalmak istedim..
Bir göl kenarında kuşların en aşk dolu seslenişleri altında süt mısır yemek istedim..
Beni sevdiğini,dilinden çıkan sözcüklerle değil de,göğsüne yattığımda alıp verdiğin nefesinden duymak istedim..
Aslında duymak değil,hissetmek istedim..
Gözlerindeki "ben" i hissetmek..Biriciğin olmak istedim belki de.. Senin için biricik,tek olmak istedim..
Seni hayatımda öyle bir barındırıyorum ki her aldığım nefes şahitlik ediyor seni sevdiğime.
Sana sarıldığımda kokun şarkı mırıldanıyor yüreğime ince bir ezgiyle.
Kulağımda fısıldaşıyor her dokunuşun beni sevdiğini..
Yeni anılar yazmaya başladım bembeyaz hayatıma pespembe duygularımla.
Uğurum oldun benim,iyikim oldun.
Huzurum oldun..Her gece şükrettiriyor bana varlığın..
Her an seviyorum o saf yüreğini..
Her dakika düşünüyorum mutluluk saçan tebessümlerini..Her gün hayatımda yeni bir sayfa açılıyor senin aşkınla..
Seninle hayatım yeniden yazılmaya başladı..Geleceğim senin yüreğindedir artık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KADEH SEN
PoetryHiçbir şeyim kalmadı Her gün biraz daha yudumladığım Bir Kadeh Sen'den başka..