Még ki se szálltam az autóból az étteremnél, a fiúk már becsapták az ajtót, és tovább is száguldottak. Barátnőm szőke loboncát keresve nyújtogattam a nyakam, mikor egy kéz érintette meg a vállamat.
- Conor! - szóltam meglepetten, majd megöleltem a srácot. Conor régi jó barátom volt még az általánosból, azonban más gimnáziumba kerültünk.
- Szia, Pam - mosolygott. - Fantasztikusan nézel ki.
- Köszönöm - feleltem. - Rég láttalak.
- Jaja. Vársz valakit?
- Igen. Cseréljünk számot, és majd összefutunk - ajánlottam.
- Oké - válaszolta, majd beírta a telefonomba a számát, én pedig megcsörgettem. Elköszöntünk, majd pont ekkor futott be Patty.
- Hé, ki volt ez? - állt meg mellettem mosolyogva.
- Régi osztálytársam - toltam fel a napszemüvegemet a hajamba. - Bemegyünk?
- Persze - Patty egy olasz étterembe foglalt asztalt. Lehuppantunk az egyik magányos sarokban, és beszélgetésbe mélyedtünk. - És, mi újság a pasiddal?
- Ezt nem lehet elmondani. Cal csodálatos ember - merengtem.
- Oké, oké - tette fel a kezét nevetve.
- Most mesélj Chris-ről - néztem rá, miközben belekortyoltam a limonádémba.
- Chris... Chris-en nem tudok kiigazodni. Tudod, azt le sem tagadhatom, hogy kibaszott jó vele a szex - jelentette ki, mire felröhögtem. - De egyébként.. Egész map dolgozik, este meg már fáradt. Olyan kevésszer vagyunk együtt. Calum-al uborkáztatok már? - kacsintott rám.
- Hááát - vallottam be.
- Neeeem? Sürgősen be kell pótolnotok - förmedt rám.
- Nem sietünk sehova - vontam vállat, és lehunytam a szemem.
- Nem tudom - harapta be az ajkát Patty. - Kivárja az alkalmat. Lehet, hogy be akarja bizonyítani, hogy több vagy neki egy gyors menetnél. Ki akarja érdemelni a bizalmad. Érzéki dugást akar - monológja végén felnevettem.
- Volt Chris-el érzéki dugásotok? - hangom csöpögött a kételytől. - Egyébként... Bevetted. Szexeltünk - nevettem fel, mire Patty eltátotta a száját.
- Hülye mondta, majd a kérdésemre válaszolt. - Nem. Vagy várj! Egyszer. Totál bebasztunk, és lassan csináltuk. Az számít? - pillantott rám, belőlem pedig ismét kirobbant a röhögés. Közben megjelent a pincér, és kihozta a rendelésünket. Elém csípős pennét tett, Patty tányérjában pedig garnélarákos rizottó pihent. Éhesen estem neki a kajának, szájpadlásomat égette a tészta. Közben Patty-val újabb és újabb témákba kezdtünk, többek közt szóba került a munka is.
- Most szerződtem le egy évre a cégnél. A nő megígértette velem, hogy egy év előtt nem lépek ki - forgatta a szemeit a lány, miközben bekapott egy darab rákot.
- Kiléphetsz?
- Aha.
- Akkor minek szerződés? - kérdeztem.
- Nem tudom. Egyszer kötöttem szerződést, a szolgáltatónál a telefonommal két évre. Jól átbasztak. - hümmögött Patty, mire újra felröhögtem.
- Mi újság a húgoddal? Hogy van? - váltottam át komolyabb témára.
- Jobban. Az utóbbi időben nem volt rosszul - nézett maga elé. Patty húga, Jackie valami olyan betegségben szenvedett, aminek mindig elfelejtettem a nevét, de szerintem bunkóság lett volna megkérdeznem. Abban biztos voltam, hogy a kór neve a-val kezdődik. - A dokik is optimisták. Ha minden jól megy, meg tudják gyógyítani- mosolygott, de ez a mosoly nem volt igazi. Patty-nak mindig fontos volt a húga, ezért értelemszerűen a gyógyulása is.
- Na, hát ez jó hír - tettem le az evőszközöm. - De akkor mi a baj?
- Lényegtelen.
- Mondd már - tettem a kezem a kezére.
- A szüleim válnak - bökte ki.
- Hát - néztem rá rezzenéstelenül. - Erre nem számítottam - jelentettem ki.
- Válthatnánk témát esetleg? - szemében szomorúság tükröződött.
- Persze - feleltem. - Rendelünk sütit? Tiramisu?
- Milyen kérdés ez? - csillant fel Patty szeme.
Heyyy
Tudom, nem lett valami izgalmas rész. Ne utáljatok, jó?
Nézzetek be a többi sztorimba is, próbálok sűrűn részt hozni, de az isdőm nem mindig engedi. Szóval ha esetleg nem láttok részt, ne higgyétek, hogy abbahagytam.
Láv❤️
S.
YOU ARE READING
Mosoly •hood• ✔️
FanfictionEgy fanatikus rajongó, és egy tökéletes sztár szerelme [rövid novella]