Belebújtam a Lily által választott ruhába, majd beleléptem a cipőmbe. Kétoldalra, parketta stílusban fontam be a hajam két copfba, és egy laza sminket tettem magamra. Lassan oldalaztam le a cipőben a földszintre.
- Pam, hogy megnőttél - mosolyodott el kacéran Calum.
- Pofád befogod - pillantottam rá tettetett mérgemmel, majd elengedtem a lépcső mellett vezetett korlátot.
- Egész tűrhetően nézel ki - "dícsért meg".
- Ja, neked is lenne még mit tisztogatni.
- Gyere ide, Anderson - húzott magához.
- Mi újság, Hood? - vigyorogtam rá, mivel majdnem egy magasságba kerültünk.
- Ne is próbálkozz - húzta ki magát, mire a fejem búbja az orrával került egy vonalba. - Buzik, gyülekező! - üvöltött fel Cal, mire elröhögtem magam.
- Michael, menjél - hallottam Luke hangját.
- Szomorodjál meg, Hemmings - röhögött fel Mikey, majd ledobogott a lépcsőn.
- Jó lett a hajad - kacsintottam rá. A szülinapom alkalmából a kérésmre kékre festette.
- Kösz - biccentett, majd felbontott egy dobozos kólát, és beleivott. Száját egy büfögés hagyta el. - Boldogat, Pam.
- Paraszt - dünnyögtem lesütött szemmel.
- Indulnunk kell - szaladt le Ashton a lépcsőn, majd nyomott egy puszit a halántékomra. Beleivott Michael kólájába, és felkapta a dzsekijét.
- Jól nézel ki, Pam - ugrott le az utolsó lépcsőfokról társaságunk utolsó tagja, Luke.
- Akár indulhatunk is - ajánlotta fel Calum. Átkarolta a derekamat, és kiléptünk az ajtón.
Az ajtón belépőket hatalmas felirat köszöntötte: Boldog Szülinapot, Pamela.
Ez azért volt vicces, mert a fele társaságot nem is ismertem. Idegen arcok jöttek velem szembe, majd feltűnt Lily is. Egy szalaggal igyekezett felém, amin "Birthday Girl" felirat díszelgett.- Ellentmondás nincs - szögezte le, majd átvetette rajtam. - Az előzenekar mehet próbálni - biccentett a színpad felé.
- Azok mi lennénk - motyogta Luke. Calum nyomott egy puszit a számra, majd eltűntek a tömegben. A következő pillanatban Patty ugrott a nyakamba.
- Ez fantasztikus - sikoltotta, majd felém tartotta okostelefonját. A fotón egy pónival szerepelt.
- Óriási - nevettem fel.
- El sem hiszem, hogy itt lesz Flea, és a többiek - lelkesedett.
- Én sem - biztosítottam róla, majd körülnéztem. A bal oldalamon komplett étterem állt. A hosszú asztalon nasik, sütik, gyümölcssaláta, ropogtatnivalók, nagy edényekben puncs, forralt bor. Az asztal mellett egy óriási csokiszökőkút állt, az emberek ebbe mártogatták a gyümölcsöket. Calum és a másik három srác hangolni kezdett, mire a tömeg egy része elkezdte a színpadon történteket figyelni. Luke beleüvöltött a mikrofonba, mire a hallgatóság felsikoltott. Az első sorba tolakodtam, és mélyen Calum szemébe néztem. Ujjai csak úgy száguldoztak a húrokon, az egyik szám közepén még szólót is játszott. Végigtomboltam az "előzenekarom" produkcióját, a végén pedig mindenki hatalmas ovációban tört ki. Taps, és sikolyok hallatszottak, amik teljesen elnyomták Luke hangját. Egy ráadás után leszaladtak a színpadról, egyenesen bele a tömegbe. Lányok hada vette őket körül, autogrammokat osztogattak, fotózkodtak velük. Calum azonban csak rám koncentrált, és hosszú csókot kaptam. Az egyik menedzser lépett fel az emelvényre, és csendre intette a bulizókat.
- Most pedig következzék... - üvöltötte, Ash pedig dobpergést rögtönzött. - A Red Hot Chili Peppers! - visításban törtünk ki, Calum pedig átölelte a derekamat. Ebben a pillanatban a frontember lépett fel a színpadra.
Sziiasztok,
Itt is a következő rész, egyenesen a fejemből (minő meglepetés).
Remélem tetszett, szavazzatok, komizzatok.
Sxx
ESTÁS LEYENDO
Mosoly •hood• ✔️
FanficEgy fanatikus rajongó, és egy tökéletes sztár szerelme [rövid novella]