Epilógus

703 33 1
                                    

Egy év telt el.
A banda továbbra is fut, egyre feljebb és feljebb. Óriási sikerük van az egész világban, ők pedig még mindig imádják szórakoztatni a közönséget, és nem mellesleg zenélni.
Calum és én is együtt vagyunk, habár a kapcsolatunkat tartó lánc kezd meggyenülni. Calum sokat van távolr, van, hogy egy egész földrész szakít minket el. Keveset tudunk együtt lenni, és ápolni a kapcsolatunkat.
Patty a hátunk mögött viszont Luke-al találkozgatott. A kapcsolatukat fél éve tárták a nyilvánosság elé, és remekül megvannak, köszönik szépen. Úgy látszik, végre Luke is megtalálta élete szerelmét, így felhagyott a csajozással, és minden szabad percét, amikor nem a bandával van, Patty-ra áldozza.
Anyuék maradtak a kertvárosban. Hogy miért? Túl zajos, túl tömött, túl minden. Minden vasárnap hivatalos vagyok a családi ebédünkre, amin, ha épp itthon tartózkodik, Calum is részt vesz.
Mikey nem csajozott be. A színeshajú persze azt mondja, mindig kavar valakivel, de mind átlátunk rajta. Michael tökéletesen megvan egyedül. Boldog a gitárjával, és a pizzájával. Mást nem is kívánhatnék neki.
Ashton viszont már nincs a húspiacon. Jó fél éve egy Bryanna nevű lánnyal kezdett találkozgatni, majd pár hét múlva már egy párt alkottak.
És én? Én munkát kaptam egy fotóstúdiónál. Imádom, amit csinálok, megtaláltam benne a kreativitásomat. El is költöztem a bandaházból, túl nagy volt nekem. Megvettem az első saját lakásomat. A lakás Sydney belvárosában van, egy régi ház modern tetőtérében. Mikor megláttam, rögtön beleszerettem.
Szeretem a családomat, a barátaimat, az életemet. De megtanultam, hogy az élet nem mindig habostorta. Ezt mindig észben tartom.

✖️✖️✖️

Hey
Hát, mint mindennek, egyszer ennek is vége lett. Szerettem ezt a történetet is, habár kicsit lapos lett. Remélem, azért tetszett, aki olvasta.
Ezennel ezt a sztorit is lezárom. Köszönöm a támogatást, a csillagozást, a néha elejtett kommenteket, amik fontosak voltak számomra.
Szép napot xx

Mosoly •hood• ✔️Where stories live. Discover now