"Lou με ακούς ;"
Δέν θέλω να το πιστέψω..Δεν γίνεται..Πάλι μπροστά σε ένα τεράστιο δίλημμα. Θα τρέξω κοντά του και θα τον αγκαλιάσω σαν να μην συνέβει τίποτα, όπως πριν γνωρίσω αυτόν, αυτόν που με αλλάζει, που βγάζει έναν άλλον μου εαυτό ή θα προσπαθήσω να μην δώσω αφορμές και λαβές στον David; Να του εξηγήσω τώρα , εδώ πάνω στο πεζοδρόμιο κάτω απο τον μουντό ουρανό είναι απίθανο.
"Εμ ναι σε ακούω.. Ξέρεις πρέπει να σου πω κάποια πράγματα που σου κράτησα κρυφό αλλά δεν γίνεται τώρα. Θα σου εξηγήσω αύριο και εύχομαι να με καταλάβεις και να με συγχωρέσεις ."
"Για πιο πράγμα κορίτσι μου εξήγησε μου.."
"Σε παρακαλώ αγάπη μου μην μου το κάνεις πιο δύσκολο σου υπόσχομαι αυρίο θα τα μάθεις όλα. Αλλά τώρα πρέπει να φύγεις."
Πληγώθηκε το ξέρω, το είδα στα μάτια του. Αλλά δεν γινόταν τώρα να μάθει όλη την αλήθεια.Δεν πρέπει να γίνει έτσι. Πρώτα πρέπει να ξεκαθαρίσω και ύστερα να τα ξέρει όλα , όλην την αλήθεια με ότι συνέπεια συνοδεύεται αυτή!
"ΕΚΠΛΗΞΗ. Αγάπη μου μου έλειψες τόσο πολύ . "
"Γεία σου Jamie πως κι αυτό το ξαφνικό; "
"Τι συμβαίνει, δεν χαίρεσαι που με βλέπεις; Δεν περίμενα τετοια υποδοχή"
"Απλά δεν το περίμενα"
" Σου δημιουργησα πρόβλημα με τον τύπο;"
"Αχ Jamie έλα μέσα.. πρέπει να μιλήσουμε σοβαρά"
"Μάλιστα , εμένα τώρα γιατί δεν μου αρέσει αυτό το σοβαρά.."
"Έλα. Να σου βάλω κάτι να πιείς ή να φάς;"
"Lou σε ακούω"
"Μην είσαι έτσι σε παρακαλώ μην με φέρνεις σε ακόμα δυσκολότερη θέση απο ότι είμαι"
" Ξεκίνα να δούμε "
"Είμαστε αρκετό διάστημα μαζί, περάσαμε πολλά, χαρές και λύπες, στιγμές αξέχαστες που δεν σβήνονται, δεν χάνονται στον χρόνο. Ξεπεράσαμε εμπόδια και βγήκαμε νικητές. Θυμάμαι στην αρχή της σχέσης μας ήμουν τόσο ντροπαλή, θυμάσε; συνέχεια δάγκωνα το κάτω χείλος μου απο αμηχανία. Ζόυσα την κάθε στιγμή μαζί σου μοναδικά, ξεχωριστά . Πρίν φύγω είχαμε δώσει μια υπόσχεση ότι τίποτα και κανείς δεν θα μας χωρίσει. Όμως Jamie λυπάμαι.. Ξερείς καλά τα συναισθήματα, όπως τον έρωτα και την αγάπη δεν την ελέγχεις. Δεν ορίζεις ποιον θα ερωτευτείς ούτε το πότε θα ερωτευτείς. Δεν προγραμματίζονται απλά έρχονται. Σε αγαπάω ακόμα πάρα πολύ αλλά νομίζω φιλικά. Όταν ήρθα εδώ τυχαία μια μέρα έπεσα πάνω σε κάποιον σε ένα μαγαζί.. ήταν μοιραίο..μετά τον πέτυχα στο σχολείο. Έιμαστε συμμαθητές, ξεκινήσαμε με κόντρες και τσακωμούς αλλά τελικά κρυβώντουσαν διαφορετικά συναισθήματα πίσω απο το φαινομενικό μίσος. Δεν μπόρεσα να το αποφύγω, δεν γινόταν. Προσπάθησα αλλά ήταν μάταιο. Δεν άντεχα να σε κοροιδεύω, δεν το άξιζες αυτό. Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος , σπάνιος μπορείς να κάνεις κάθε γυναίκα ευτυχισμένη και σου αξίζει κάποια που δεν θα σε προδόσει..Κάποια που θα σε αγαπάει. Συγγνώμη, ξέρω σου είναι δύσκολο να με καταλάβεις και το σέβομαι απόλυτα , χρειάζεσαι χρόνο.Έψαχνα έναν τρόπο να στο πώ αλλά δεν ήξερα το πως. Σήμερα όταν σε είδα σάστισα. Δεν περίμενα να έρθεις. Ο λόγος που σάστισα είναι ακριβώς επειδή νιώθω ένοχη. Νιώθω απαίσια με τον εαυτό μου αλλά δεν μπορώ να σου λέω ψέματα. Δεν γίνεται. Δεν είχα ποτέ την πρόθεση να σε πληγώσω..θέλω να το ξέρεις αυτο..Συγγνώμη.."
"Μάλιστα. Εγώ τώρα τι θές να σου πω να ζήσεται; Σε αγαπάω πολύ ρε Lou , τόσο που θέλω να σε βλέπω πάντα να χαμογελάς ακόμα κι αν δεν είμαι εγώ ο λόγος για το χαμόγελό σου. ΌΧΙ δεν μπορώ να σε καταλαβω, αν με αγαπούσες πραγματικά θα μπορούσες να το ελένξεις. Αλλά δεν ήθελες..Άφησες αυτόν τον κάποιον να μπεί ανάμεσα μας.Πάντα έχουμε επιλογές, εμείς ορίζουμε την ζωή μας εμείς την σχεδίαζουμε. Δεν θα προσπαθήσω να σε κρατήσω πίσω, γιατί δεν γουστάρω να ξέρω ότι θες αυτός. Όταν σε αγγίζω θα ονειρεύεσαι αυτόν, όταν σε κοιτώ θα βλέπεις αυτόν, όταν σου κάνω έρωτα θα ονειρεύεσαι να είναι αυτός. Πήγαινε κια να είσαι χαρούμενη. Δεν ήταν τόσο δυνατό τελικά αυτο που ζήσαμε. Παίξαμε και χάσαμε, δεν μπορέσαμε να το κρατήσουμε..Ένα όνειρο που πάει, αυτό είναι...Φεύγω δεν θα με ξαναδείς ποτέ, ζήσε όπως θες αλλά να μην το μετανιώσεις γιατί θα είναι αργά"
"Καταλαβαίνω ότι είσαι θυμωμένος αλλά μην μου μιλάς έτσι. Δεν μετανιώνω το ξέρεις για το μόνο που μετανιώνω είναι ότι έπρεπε απο την αρχή να σου μιλήσω..Αντίο, εύχομαι στο μέλλον να καταλάβεις και να μπορούμε να μαστε φίλοι..."
"Έλα David μπορείς να βρεθούμε σε 10 στο πάρκο απέναντι από το σπίτι μου;"
"Θα είμαι εκεί."
.....
"Δικαιούμαι μια εξήγηση δεν νομίζεις;"
"ΝΑΙ..λοιπον θέλω να με ακούσεις χωρίς να με διακόψεις. Είναι κάτι που δεν γνωρίζεις. Θα έπρεπε αλλά δεν ήξερα το πως.΄Έγιναν όλα τόσο γρήγορα και δεν ήξερα πως να το χειριστώ...Στο Λας Βέγκας είχα μια σχέση με ένα παιδί πάνω από ένα χρόνο. Με τον Jamie τα πηγαίναμε πάντα υπέροχα εκτός από ζευγάρι είμασταν και φίλοι . Λέγαμε ότι η απόσταση δεν θα μας χωρίσει αλλά τότε έρχεσαι εσύ. Με το που σε γνώρισα κάτι άλλαξε εντελώς μέσα μου. ΄΄Ενιωσα το πάθος που έλειπε απο την ζωή μου, μου έμαθες τι είναι. Έψαχνα πολλές αφορμές να στο πώ αλλά δεν βρήκα πότε το θάρρος. Απο την στιγμή που σε γνώρισα απομακρυνθήκαμε αρκετά με τον Jamie, γιατί πλέον ήμουν αλλού. Ποτέ δεν είχα σκοπό να κοροιδέψω κανέναν σας. Σε αγαπάω και δεν θέλω να σε χάσω.."
"ΧΑΧΑΧΑΑ κοριτσάκι μου πόσο αφελής είσαι; Πίστεψες ποτέ ότι εγώ θα μπορούσα ποτέ να σε ερωτευτώ; Να παίξω ήθελα μαζί σου. Να σε ρίξω ήθελα κοριτσάκι και μετά θα σε σούταρα. ΚΑΙ μου έδωσες μεγάλη ικανοποιήση που χώρισες τον άλλον για πάρτη μου.Πρωτόγνωρη εμπειρία σε ευχαριστώ"
"Τι..Τι είναι αυτά που λες; Δεν γίνεται νόμιζα ότι όλα είναι αληθινά. Άφησα κάποιον που με αγαπούσε και εσύ με ήθελες μόνο για το κρεβάτι. ΜΑΛΑΚΑ..ΣΕ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΙΣΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ..ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙΣ ΜΙΑ ,ΞΕΦΤΙΛΑ..ΜΗ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ "
Δεν είναι δυνατόν....Πόσο έξω έπεσα..Αυτός που με αναίσθησε αυτόματα με σκότωσε..έχωσε το μαχαίρι στην καρδιά και με σκότωσε. Δεν το χωράει ο νους μου. Ο άγγελος μου έγινε ο εχθρός μου. Πως οι άνθρωποι παίζουν μαζί σου σαν να είσαι λάφυρο..Ένα ψυχρό κι άραχνο αντικείμενο. Μου ξερίζωσε την ψυχη......
Μια μικρή ανατροπή..Δεν το περιμένατεε εε; Ελπίζω να σας αρέσει <3
ESTÁS LEYENDO
Εχθρός ή Έρωτας
FanficΠόσο εύκολα μπορεί να καταστραφεί η ζωή κάποιου; Πόσο εύκολα απο την μια μέρα στην άλλη κάποιος πρέπει να αφήσει πίσω του φίλους , εχθρούς ,σχολείο και την αγάπη που κάθε μέρα άνθιζε όλο και περισσότερο; Η Lousiana μια 17χρονη έφηβη θα αναγκαστεί λό...