Έχουν περάσει περίπου δυο εβδομάδες απο το πρώτο μας φιλί. Ωστόσο κανείς απο τους δύο ποτέ δεν ξανααναφέρθηκε σε αυτό. Σαν να μην ήταν υπαρκτό και να το ονειρεύτηκα. Ακόμα όμως νιώθω τα χείλη του, την μυρωδιά του, το άγγιγμα του. Τα υπέροχα αυτά μάτια είναι ο λόγος που κάθε βράδυ δεν μπορώ να κοιμηθώ. Που ο ύπνος μου έχει γεμίσει όνειρα.
Στο σχολείο ρίχνουμε κλεφτιές ματιές ο ένας στον άλλον και όταν η καθηγήτρια κάνει λόγο για συνεργασία με τον διπλανό η καρδιά μου χτυπάει γρήγορα και ασταμάτητα. Τι μου συμβαίνει; Έχω αγόρι και κανονικά ποτέ δεν θα γύριζα να κοιτάξω άλλον όμως με τον David όλα είναι αλλιώς..Εγώ άρχισα να είμαι αλλιώς. Ξύπνησε μέσα μου συναισθήματα πρωτόγνωρα που δεν τα είχα ξανανιώσει και δεν ήξερα ότι μπορεί να είναι τόσο δυνατά. Όταν όμως τον γνώρισα , γνώρισα μαζί του και το πάθος. Αυτο το άγριο συναίσθημα.
Ανυπομωνώ να φτάσω σχολείο για να τον δώ. Έχω μείνει και τον κοιτάζω, ο χρόνος πάγωσε, τα λεπτά σταμάτησαν να κυλούν, ο κόσμος έγινε αγάλματα και ο αυτός είναι ο μοναδικός πρωταγωνιστής εν δράση.
"Lou κορίτσι μου ξύπνα, που κοιτάς;"
"Τι κοιτάει με τόση προσήλωση"
Αφότου χτυπάει η Brenda τα δάχτυλα επανέρχομαι στην πραγματικότητα.
"Καλα είμαι απλα αφαιρέθηκα λίγο."
"Ε ναι ο David μπορεί να είναι ένας καλός λόγος για αυτό."
"Αχ Emi δεν ξέρεις τι λές.Παμε μέσα!"
Την πρώτη ώρα είχαμε γυμναστική. Τα αγόρια θα έπαιζαν ποδόσφαιρο κι εμείς βόλει. Ξαφνικά νιώθω το κεφάλι μου βαρύ και πέφτω κάτω. Όλα τα παιδιά μαζεύτηκαν γύρω μου.
"Lou είσαι εντάξει . Σε χτύπησε μια μπάλα στο κεφάλι. Έλα να σε βοηθήσω να σηκωθείς.", λέει η γυμνάστρια.
"Αφήστε κυρία, θα το κάνω εγώ."
Δυο μπρατσομένα χέρια με σηκώνουν σε στυλ νύφης και με κατευθύνουν στο δωματιάκι.
"Κυρία θα κάτσω εγώ μαζί της , μήπως χρειαστεί τίποτα "
Τα δυο κάφε του μάτια έμειναν να με κοιτάζουν ενώ μου κρατούσε σταθερά λιγο πάγο κοντά στο κεφάλι.
"Πονάς ακομα είσαι καλά;"
"Ναι καλά είμαι σε ευχαριστώ"
Όπως πάω να σηκωθώ παραπατάω και με πιάνει . Βρισκόμαστε σε απόσταση αναπνοής, το οποίο κλείνει με ένα ακόμα φιλί.
"Δεν μπορώ να αντισταθώ σε θέλω "
"Και εγώ David "
"Αλλά δεν πρέπει ,θα σου κάνω κακό. Πρέπει να μείνεις μακριά μου"
"David μην λές ανοησίες. Επειδή είμαστε φαινομενικά λίγο διαφορετικοί; Αυτο δεν σημαίνει κάτι"" Δενείναι αυτό, άσε με να ξέρω καλύτερα τιλέω."
"Στάσου...περίμενε"
Δεντον πρόλαβα έφυγε. Γιατί να χαλάει έτσιτις στιγμές γαμώτο. Δεν το αξίζουμεαυτό. Όλη την υπόλοιπη μέρα με απέφευγε.Με αγνοεί παντελώς. Μεσα στο μάθημα τουδίνω ένα σημειωματάκι "Πρέπεινα μιλήσουμε. Μετά το διάλλειμα βρεςμια δικαιολογία και έλα πίσω στο πάρκο.Μην με στήσεις. Οι σωστοί άνδρες δεναφήνουν τις κοπέλες να περιμένουν".Το τελευταίο το έγραψα γιατί ξέρω πόσοεγωιστής είναι και έτσι ήμουν σίγουρηότι θα έρθει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Εχθρός ή Έρωτας
FanficΠόσο εύκολα μπορεί να καταστραφεί η ζωή κάποιου; Πόσο εύκολα απο την μια μέρα στην άλλη κάποιος πρέπει να αφήσει πίσω του φίλους , εχθρούς ,σχολείο και την αγάπη που κάθε μέρα άνθιζε όλο και περισσότερο; Η Lousiana μια 17χρονη έφηβη θα αναγκαστεί λό...