Το βράδυ πέρασε ήσυχα, μίλησα λίγο με τον Jamie, έγραψα την εργασία για αυτόν τον ενοχλητικό,είδα κάποιες ταινίες ονλίνε και όταν ο ήλιος άρχισε να χάνει την λάμψη του και στην θέση του να εμφανίζεται ένα μαύρο και μουντό πέπλο αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο και να ξαπλώσω. Ο ύπνος δεν άργησε να με πάρει μιας και ένιωθα κάπως κουρασμένη.
Το πρωί και μιας και τις πρώτες ώρες είχαμε κενό,κανονίσαμε με την Charlotte, την Brenda και την Έμυ να πάμε για πρωινό και ύστερα όλες μαζί σχολείο. Οι ώρες πέρνουσαν βαρετά και συχνά ένιωθα τα μάτια του David κολλημένα πάνω μου.Προσπάθησα να μην δίνω σημασία και να τον περιφρωνίσω αλλά η αλήθεια είναι ότι έχει πολύ ωραιά λαμπερά μάτια..Μα τι λέω πάω καλά δεν γίνεται να τον βρίσκω όμορφο.Όχι όχι Lou συγκεντρώσου κορίτσι μου....
Μετά απο 4 ώρες που μου φάνηκαν αιώνας ήρθε η δασκάλα της ψυχολογίας έτοιμη να ακούσει τα αποτελέσματα του τεστ μας. Όταν ήρθε η σειρά μας ο David με κοιτάει κι μου λέει " Για ξεκίνα , είμαι περίεργος"
Ήθελε φαίνεται στόλισμααα.. πολύ καλά λοιπόν αφου με προκάλεσεε...
- Ο άνθρωπος είναι απο την φύση του πονηρός και προσπαθεί πολλές φορές να κρύψει το πραγματικό του είναι. Το μέσα μας έρχεται συχνά σε σύγκρουση με το έξω μας , με αυτό που προβάλουμε και θέλουμε να δείχνουμε στο ευρύ κοινό μας. Άνθρωποι που είναι εξωστρεφείς και γεμάτο τεχνάσματα όπως ειρωνία, χιούμορ που ίσως να αντικρούει τα συνηθισμενά επιτρεπτά όρια, είναι αυτοί που έχουν περάσει πιο δύσκολαα. Ένα περιστατικο ήταν ικανό να τους αλλάξει, να τους κάνει επιφανειακούς και φαινομενικά αναίσθητους. Οι ίδοι ζούν σε έναν κόσμο γεμάτο δυστυχία και αφού βιώνουν ένα μεγάλο συναισθηματικό κενό προσπαθούν με πράξεις και λόγια να το καλύψουν. Πράξεις που μπορούν να φέρουν τον άλλο σε δύσκολη κατάσταση και λόγια που θα καρφωθούν στην καρδιά του σαν μυτερή λεπίδα μαχαιριού. Άνθρωποι είναι δυστυχισμένοι γιατί στηρίχθηκαν στα υλικά αγαθά και στον πλούτο που είναι ικανά να αγοράσουν εκθαμποτηκά πράγματα όμως ποτέ συναισθήματα. Αυτα δεν είναι είδος προς πώληση. Στηριζόμενοι σε αυτά τα ακούσια πράγματα έχασαν την ανθρωπιά τους και μαζί με αυτήν και τους ανθρώπους.
Έτσι χάνεται η ευτυχία μόνο και μόνο για έναν εγωισμό. Κανείς δεν γεννήθηκε ουτέ κακός ούτε πονηρός . Οι συγκιρίες σε αλλάζουν όμως πρέπει να φανούμε δυνατοί να παλέψουμε ως το τέλος και να βγούμε νικητές. Νικητές της ζωής.. Διότι ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς.-O David έχει μείνει να με κοιτάζει με ανοιχτό το στόμα. Νιώθω όμως ότι υπάρχει ένας βουβός πόνος.Σαν κάτι όντως να τον σημάδεψε τόσο βαθιά και εγώ σκάλισα πληγές του παρελθόντος. Ίσως δεν έπρεπε να το παρακάνω και εγώ τόσο. Κανείς δεν μιλάει μέσα στην τάξη εκτός από την καθηγήτρια που προτείνει τον David να διαβάσει τα δικά του συμπεράσματα όμως αυτός πέρνει την τσάντα σηκώνεται και φεύγει. Η Έμυ μου ψιθυρίζει ότι το παραέκανα και οι υπόλοιποι συμφωνούν.
YOU ARE READING
Εχθρός ή Έρωτας
FanfictionΠόσο εύκολα μπορεί να καταστραφεί η ζωή κάποιου; Πόσο εύκολα απο την μια μέρα στην άλλη κάποιος πρέπει να αφήσει πίσω του φίλους , εχθρούς ,σχολείο και την αγάπη που κάθε μέρα άνθιζε όλο και περισσότερο; Η Lousiana μια 17χρονη έφηβη θα αναγκαστεί λό...