„Mami, přišla pošta" „Tak mi jí prosím dones" zakřičela na malou 11 letou Katrin její máma.
Jak už jsem řekla Katrin je 11 letá dívenka žijící v odlehlé části Londýna. Chodí do normální místní základky, to však netuší, jaké nadání má.
Prohlíží si poštu. Leták, leták, účet pro mamku, dopis s pečetí pro ni, účet leták.....počkat? Dopis s pečetí? A pro ni...??! „Mami?" „Ano?" Katrin přišla do kuchyně a ukázala zapečetěný dopis mamce. „Co je to?" Když se na ní mamka podívala, zděsila se. „Mami co to je?" „No víš.....je tady něco co jsem ti neřekla." Katrin se na ní podívala pohledem ,Tak už to řekni'. „Víš Kat, ty jsi čarodějka, umíš kouzlit." „Co????" Vykřikla Katrin. „Je to pravda." Katrin nevěděla co říct. Jen tam tak stála a srovnávala si vše v hlavě.
„Pojď něco ti ukážu" řekla mamka, usmála se na ní a vedla jí směrem na půdu. Vytáhla hůlku a vyslovila kouzlo „Alohomora" a tím odemkla dveře od půdy. Katrin na ní koukala s úžasem. „Pojď" řekla a vzala jí za ruku. Když vešli na půdu, tak se Katrin nestačila divit. Kotlíky, sáčky s čímsi, skleničky s čímsi a spousta spousta knih. „Co tohle všechno je?" zeptala se s úžasem Katrin. „To jsou všechno mé věci, které jsem si schovala ze školy" „Ze školy?" „Ano, ze školy Čar a kouzel v Bradavicích" Katrin se na ní nechápavě podívala.
„Proč jste mi o tom nikdy neřekli?" Její matka se na ní teď podívala provinile. „Když jsme já i tvůj táta vyšli ze školy, rozhodli jsme se, že tě budeme vychovávat bez kouzel, že to tak bude lepší" „A táta taky umí kouzlit?" „Ano, pracuje na Ministerstvu kouzel" páni, pomyslela si Katrin. „Mami, ale to pořád nevysvětluje co je to za obálku." „Tak jí otevři" řekla její mamka a podala jí obálku.
„Drahá slečno Katrin Lousei, oznamujeme vám, že jste byla přijata na Školu čar a kouzel v Bradavicích. V obálce je přiložen i lístek na vlak a seznam věcí, které si musíte opatřit. Budeme se na vás těšit. S pozdravem Albus Percival Wulfric Brian Brumbál." „Takže to znamená, že já se budu učit kouzlit?" zeptala se Katrin nadšeně „Ano" řekla máma s úsměvem. „Ale kde seženu všechny ty věci?" „Uvidíš" řekla mamka a usmála se na ní. „Ale teď už pojď, je nachystanej oběd"
Ahojky všichni, doufám že se líbilo
Potěší komentář a vote, ať vím jestli mám pokračovat :*
-Mo-
YOU ARE READING
Katrin Lousei, you are a wizard
Fanfiction,,Proč jsi mě políbil?" ,,Prootže tě miluju." Draco Malfoy Katrin Lousei LOVE STORY (FF HARRY POTTER)