Gryffindor X Slytherin ?!

145 12 1
                                    

Pohled Katrin:

„Tak pojď už Kat jinak nám ujede vlak" zakřičel na mě táta za zdola. Brýle, hůlka a hábit, vše připraveno v batohu a můžeme jet. „Už běžim" zakřičela jsem zpět a seběhla jsem po schodech dolů div jsem se nezabila.

-na nádraží-

„Tati, ale na lístku je napsáno nástupiště 9 ¾ to je nějaká blbost ne?" „Pojď a uvidíš" řekl táta a tak jsme pokračovali i s mamkou. „Vidíš támhle tu stěnu?" zeptal se mě táta, když jsme stáli naproti stěně mezi nástupištěm 9 a 10. „No vidim, ale co s ní?" „No tou musíme proběhnout." Jakmile to táta dořekl tak jsem hlasitě polkla. „Dobře" řekla jsem roztřeseně. Táta si stoupl za mě a stejně tak mamka a společně jsme se rozeběhli proti stěně. Najednou jsme se objevili na nástupišti. Už tady to bylo tak kouzelné. „Za 5 minut odjíždíme" ozvalo se odněkud. Společně jsme odevzdali moje zavazadla do zavazadlového prostoru.

„Napiš nám ano?" řekla mamka a já jen kývla. „Máme tě rádi řekl táta a líbnul mě na čelo" „Já vás taky, mějte se" řekla jsem a naposledy jsem je oba objala.

Řeknu vám, najít nějaké né úplně nacpané kupé je teda dřina. Nakonec jsem našla kupé ve kterém seděli 2 kluci a jedna dívka. „Ahoj, máte tu volno? Všude jinde je narváno" „Jo jasně" řekla brunetka. „Jsem Hermiona Grangerová, ale můžeš mi říkat Mia." „Já jsem Katrin Lousei, ale mám radši Kat" „Já jsem Harry Potter a tohle je Ron Weasley" „Ráda vás poznávám kluci. Mamka mi o tobě vyprávěla Harry" „Doufám, že jen v dobrém." řekl a usmál se. Byl roztomilej.

Po zbytek cesty jsme si povídali, jedli a dělali blbosti. Když jsme dorazili jeli jsme loďkama až ke škole. Prý je to tradice. Nebyla to jen tak ledajaká škola, byl to hrad.

Před vchodem do Velké síně se nás ujmula profesorka McGonagallová. Vysvětlila nám jak to chodí a poté jsme vešli dovnitř. Přišli jsme až dopředu a profesorka začala volat jednoho po druhém.

„Hermiona Granderová" „Nebelvír!" zvolal klobouk.

„Ronald Weasley" „Nebelvír!"

„Draco Malfoy" předstoupil malý blonďáček, musím uznat, byl hezkej „Zmijozel!"

„Harry Potter" „Hmmm co s tebou, už to mám - Nebelvír" řekl a Harry se přidal k ostatním

„Katrin Lousei" řekla paní profesorka a já vyšla nahoru. Posadila mi na hlavu klobouk. „Vidím, že sis našla kamarády z Nebelvíru. Máš velký potenciál a odvahu to se musí uznat. Zároveň si ale umíš prosadit svůj názor, co s tebou"

„Už to mám......ZMIJOZEL!"

Tak tady máte další část :*

Prosím Vote a Koment

-Mo-

Katrin Lousei, you are a wizardWhere stories live. Discover now