-5.ročník-
Pohled Katrin:
Řeknu vám, za ty 4 roky co už studuju v Bradavicích se toho tolik nezměnilo. Blíže jsem se spřátelila s Miou a stali se z nás opravdu dobré kamarádky. Harryho ani Rona jsem moc často nevídala. S Miou jsme se vždy scházeli v knihovně, a tam kluci zavítali jen málokdy. Co se týče Draca, od našeho rozhovoru v jídelně tenkrát v prvním ročníku se mnou nepromluvil. Už jsem ho ale několikrát přistihla na mě zírat. S Pansy se z nás staly opravdu dobré kámošky a dozvěděla jsem se, že je zamilovaná do Draca. Upřímně, nevím co na něm ta holka vidí, jo uznávám je hezký, tělo vypracované a ty jeho vlasy....ne Katrin, je to nepřítel.
Dneska odjíždíme zase do Bradavic, nemůžu uvěřit, že už tam jedu po páté. Rychle to utíká. Nastoupila jsem do vlaku a rychle jsem si běžela přisednout k Fredovi a Georgovi. Za ty 4 roky se z nás stali hrozně dobří přátelé. Vždycky mě dokážou rozveselit, jsou super.
„Ahoj kluci" řekla jsem s úsměvem od ucha k uchu a sedla jsem si naproti nim. „Ahojky, tak co jaký byli prázdniny? Povídej, vyprávěj, přeháněj." „Byli super, sešli jsme se na několik dní celá rodina a pak jsme na měsíc odletěli do Los Angeles" řekla jsem s nadšením. „A kde to je to Sol Angeles?" „Je to Los Angeles a je to na druhý straně zeměkoule." odpověděla jsem. „A to jste celou tu dobu letěli na koštěti?" zeptal se s údivem George. „Nene, letěli jsme letadlem, to je takový mudlovský stroj, který lítá i na hodně dlouhé vzdálenosti." řekla jsem a dál už se kluci neptali.
Ještě tak dobré 2 hodiny jsme si povídali, když mi došlo, že bych se asi měla přidat ke zmijozelským. Procházela jsem tedy nebelvírským vágónem a vstoupila jsem do zmijozelského, když v tom jsem do někoho narazila. Už jsem jen čekala na ten pád, který nepřicházel. Otevřela jsem oči, a vidím jak tam stojí Draco. On mě chytil. Kouká mi do očí, ale nic neříká. Když v tom mě políbil. Celé tělo se mi zachvělo. Moje hlava mi říkala odtrhni se, ale moje srdce mluvilo jinak. Spolupracovala jsem. Najednou se ode mě odtáhl, zvednul mě abych nespadla a odešel. Nechal mě tam je tak stát a odešel.
Tohle se nesmí nikdo, nikdy dozvědět. A obzvlášť ne Pansy. Zničilo by jí to. Posbírala jsem si věci, které mi popadali, když jsem padala a šla jsem najít Pansy.
Pohled Draca:
Vyšel jsem z vagónu, abych se nadýchal čerstvého vzduchu. Nemůžu na ní přestat myslet. Na Katrin. Jsem do ní zamilovaný už od první chvíle, co jsem jí uviděl. Nepromluvil jsem s ní už 4 roky a ani si nedokážete představit jak mě to trápí.
Pokračoval jsem, abych se protáhl, když v tom mě z myšlenek někdo vytrhl. Byla to Katrin, která do mě narazila. Zachytil jsem jí těsně před tím, než spadla na zem. Podíval jsem se jí do těch jejích nádherně modrých očí, úplně jsem se v nich ztrácel. Nemohl jsem si pomoct, musel jsem jí políbit.
Čekla jsem, že mě odstrčí, ale ona spolupracovala. Odtáhl jsem se, zvedl jsem jí a odešel jsem. Nemohl jsem tam být déle, jinak bych jí musel znovu políbit.
Doufám že se další líbila :*
Dejte vědět do komentů :)
Miluju vás
-Mo-
YOU ARE READING
Katrin Lousei, you are a wizard
Fanfiction,,Proč jsi mě políbil?" ,,Prootže tě miluju." Draco Malfoy Katrin Lousei LOVE STORY (FF HARRY POTTER)