Miraxus? Miraxus. Nalu? Nalu. Gruvia? Gruvia. Bu arada daha mangada 12 Spriggan Üyeleri'nin hepsinin gücünü görmediğimiz için artık sallıyorum.
MEDYA İLE OKUYUN.
Mira kollarından destek alarak olduğu yerden doğrulmaya çalıştı. Merdivenin başındakiler yavaş adımlarla aşağı iniyorlardı.
İnleyerek merdivenin keskin köşesine çarptığı karnına doğru büküldü. Lisanna panikle olanları izliyordu. "Mira-nee!" diye bağırarak Mira'nın önüne geçti. Aynı zamanda koluna girerek onu ayağa kaldırmaya çalışmıştı.
12 Spriggan Üyesi August elini kaldırdığında Lisanna, Mira'nın kolunun altından çıkıp yavaşça havaya yükselmişti. August elini süratle öne savurdu. Lisanna büyük bir çığlık eşliğinde duvara çarpmıştı.
"Lisanna!" diye bağırdı Mira. Yarasını tutmaya çalışarak ayağa kalkmaya çalıştı. Sendeleyerek yeniden düştü. Merdivenden ona göründüğünden fazla hasar vermişti.
Laxus koşar adımlarla yanına geldi. Mira'nın koltuk altlarından tutarak ayağa kaldırmıştı ve bu sırada Mira'nın ağzından acı dolu bir ses çıkmıştı. "Acıdıysa kusura bakma." diye fısıldadı Laxus. Mira'yı yavaşça gruba doğru itekliyordu. "Arkama geç."
"Savaşabilirim."
"Lisanna ile ilgilen."
"Burayı sana bırakıyorum."
Laxus, Mira'nın zayıflığını fark edince gülümsedi. Kendisinin yanında oldukça kısa boylu kalan beyaz saçlı kız hızlı adımlarla bayılmanın eşiğine gelmiş Lisanna'nın yanına gidiyordu. Laxus ise o sırada pozisyonunu almıştı.
12 Spriggan üyesi Jacob ona gözlerini kısarak baktı. "Ufak detaylar benim işimdir ve," Laxus hissettiği acıyla iki büklüm olmuştu. "Senin vücudunun da oldukça ufak detay var. Çok eğleneceğiz, mon ami ."(Y/N: Çeviriciden çevirdim. Doğru da olmayabilir. Fransızca bir kelime ve 'Arkadaşım' anlamına geliyor olmalı.)
"Laxus'dan uzak dur seni piç!" Gray bağırarak yaptığı buzdan gayzeri Jacob'un kafasına geçirmişti. Bu atağı beklemeyen Jacob geriye doğru savruldu.
Laxus gülerek doğrulmaya çalıştı. "Bu atağı Natsu'dan beklerdim doğrusu."
"O şömine kıçlının beyni alarm veriyor galiba şu an. Baksana." Gray'in başıyla işaret ettiği yöne Laxus başınca bir süre durakladı. Natsu olduğu yerde durmuş belerttiği gözleriyle aşağı inen dört kişiyi süzüyordu.
Laxus sezinlediği şeyle panikle Gray'e doğru döndü. Montunu çıkartarak çömelmiş ve montuyla ikisini sarmalamıştı. "Geliyor" diye fısıldadı.
Laxus'un tahmini çokta yanlış sayılmazdı. Natsu kendine gelip "Sonunda sıra bana geldi! Hepinizi kendim yeneceğim piç kuruları!" Natsu'nun bağırışının üstünden kısa bir süre sonra her yer alev almış gibi sıcakladı. Laxus'un montu eriyordu. Sonrası malum tabii...
"Kıyafetlerimizi eritmek zorunda mıydın pis sapık!"
"Natsu, grupta kızların olduğunu unutma."
"Juvia, Laxus-san'ın Gray-sama'nın gözlerini kapatmasını istemiyor."
"Sapıksın Juvia."
"O değil de bu Gajeel'in Levy'yi ikinci kez çıplak görüşü."
"Saçmalama Gajeel bakmı- Önüne dön gerizekalı! Nereye bakıyorsun!"
"Ah kafamı deldiniz resmen. O şeyi atmak zorunda mıydın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeref'in Kızı(NaLu FanFic) -TAMAMLANDI-
FanfictionVe bazen insan sözlerinin, Bazen ise geleceğinin peşinden giderdi. Ben ise kendimden tek bir iz dahi bırakmadan kaybolmayı seçmiştim... -Lucy Heartfilia