Natsu bana ailenin ve arkadaşların seni olduğundan daha güçlü yaptığını öğretti.
Gray bana arkadaşların için yaşamanın, onlar için ölmekten daha zor olduğunu öğretti.
Gajeel bana kabadayıların bile yumuşak bir yanı olduğunu öğretti.
Juvia bana aşkın beni güçsüz kılmadığını, aksine daha güçlü yaptığını öğretti.
Lucy bana istediğim kişi olabilmeyi ve bunun için geldiğim yerin hiçbir önemi olmadığını öğretti.
Erza bana bir şeyi aklına koyduysan onu feth bile edebileceğimi öğretti.
Levy bana beynimin, bedenimden daha önemli olduğunu öğretti.
Makarov bana hayatın sonsuz bir macera olduğunu ve buna değer vermem gerektiğini öğretti.
Wendy bana en kötü düşmanıma karşı bile nazik olabileceğimi öğretti.
Cana bana sevdiğin insanları kaybettiğinde bile oralarda bir yerde seni sevecek insanların olabileceğini öğretti.
Mirajane zorlukların bana ödül getirebileceğini öğretti.
Elfman bana ağlamamın beni daha az erkek yapmayacağını, ancak pes etmenin yapacağını öğretti.
Gildarts bana korkuların olmasının bir zayıflık olmadığını öğretti.
Gerard bana geçmişimin değil, davranışlarımın beni tanıttığını öğretti.
Lisanna bana her şey kaybolduğunda bile umudumu yitirmemem gerektiğini öğretti.
Laxus bana herkesin ikinci bir şansı hakkettiğini öğretti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeref'in Kızı(NaLu FanFic) -TAMAMLANDI-
FanficVe bazen insan sözlerinin, Bazen ise geleceğinin peşinden giderdi. Ben ise kendimden tek bir iz dahi bırakmadan kaybolmayı seçmiştim... -Lucy Heartfilia