Ya hikayenin yarısını İtalik yarısını normal yazdım düzen çok saçma. Hepinizden özür dilerim bu konuda *-*
Ve ah, koyu yazılan yerlere dikkat lütfen ^^ Ve medya yine bir AMV ^^
Keyifli okumalar!
Deprem oluyormuş gibiydi. Herkes sarsılarak elleriyle başını örttü. Natsu yapamamıştı. Lacrimadaki görüntüye baktıkça donuyordu. Kımıldayamıyordu. Her bir saniye, hareket yeteneğini kemiren virüs gibiydi.
Yutkundu. Kendine gelmeye çalıştı. Gördüklerinin yalan olduğuna inandırmaya çalıştı kendini. Ama yapamadı. Beyni sanki Natsu'yu yanıltmak istermiş gibi görüntüyü tekrar tekrar gözlerinin önüne seriyordu.
Natsu'nun gözyaşları firar etmeye başladı. Dudakları titriyordu. Çığlık çığlığa Lucy'nin yanına gitmek istiyordu.
Natsu kendini zorladı. Düşüncelerini boşaltmaya çalıştı. Hala yaşıyor olabilir. Kendini sadece ve sadece bu düşünceye odakladı. Kaya gibi sertleşen adımlarını merdivenlere yöneltti. Olmuştu. Gerisi kendiliğinden geliyordu.
Koşar adımlarını kapıya yöneltti. Bunu yapmasıyla yakasından tutulup çekilmesi bir olmuştu. Sinirle onu tutan kişiye baktı. Kesinlikle bir Zeref görmeyi beklemiyordu. Ama bu sinirden kasılmasına ve bağırış çağırmasına bir engel teşkil etmiyordu.
"Bıraksana beni seni piç herif! Kolunu kopartır geri bir yerlerine sokarım lan! Bırak!" Natsu elini, Zeref'in yakasını tutan eline götürmüştü. Sıkı sıkı kavrayarak çekmeye çalıştı.
Zeref onun bu davranışı karşısında sıkıntıyla nefesini vermişti. Cidden bu çocuk nasıl oluyor da onun kardeşi olabiliyordu?
Zeref, Natsu'nun yakasını çekiştirerek arkasına döndü ve Fairy Tail üyelerine doğru fırlattı Natsu'yu. Natsu sendeleyerek kendine gelmişti. Zeref'e bakarak hırlıyor, ona ilerlemeye çalışıyordu. Ama her seferinde karşısına çıkan görünmez bariyerler onu engelliyordu.
Bir kez daha hırladı Natsu. Zeref ise onun bu tavrına karşın sakince cevap veriyordu. "Bir yere gitmeni istemiyorum. Birazdan 'Anı Geçidi' başlayacak."
"O ne be?"
"Lucy'nin benimle ne gibi bir bağı olduğunu merak etmiyor musun?" diye mırıldanan Zeref'le Natsu yutkundu. Tam ağzını açıp ters bir cevap verecekken Zeref kelimeleriyle onu boğmuştu resmen.
"Merak ediyorsundur elbet. Sonuçta sevdiğin kız."
Natsu'nun gözleri şokla açıldı. Zeref, nasıl anlamıştı? Natsu bir kez daha yutkundu. Kaşlarını çatarak ayağa kalktı. Ama nedense aklına ters bir laf gelmiyordu.
"Anı geçidinden bahsediyordun." demek zorunda kaldı en son. Natsu kızarmıştı. Zeref onun bu haline hafifçe tebessüm etti. O sırada kapıdan kucağına Lucy'yi taşıyan Acnologia ve Acnologia'nın bacağına küçük yumruklarını geçirerek Lucy'ye indirmesini söyleyen Luke girmişti.
"Hazır mıyız?"
"Bütün gerçekleri gösterelim."
Mira konuşulanlarla gerildiğini hissetti. Laxus'un yavaşça üstüne örttüğü monta sıkı sıkı tutunarak yavaşça ayağa kalktı. Laxus kenardan hala ona destek oluyordu.
"Bu anı geçidi nasıl Lucy'nin geçmişini açıklayacak?"
"Lucy'nin anıları, az önce vurduğu küreden dolayı geri geldiler. Biz açıkçası farklı bir yolla bunları tetiklemeyi düşünmüştük ama." Acnologia ve Zeref sıkıntıyla bakıştılar. "Böyle gelişti olaylar. Birazdan Lucy'nin geçmişi görüntü şeklinde bu odayı kaplayacak. Onun gördüklerinden öncesi de olabilir. Sonuçta bu yıldız anılarının karar verdiği bir olay. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeref'in Kızı(NaLu FanFic) -TAMAMLANDI-
أدب الهواةVe bazen insan sözlerinin, Bazen ise geleceğinin peşinden giderdi. Ben ise kendimden tek bir iz dahi bırakmadan kaybolmayı seçmiştim... -Lucy Heartfilia