Il astepta sa vina. Il astepta cu sentimente contradictorii, fara sa stie exact ce isi doreste ea sau ce asteapta el. L-a primit incercand sa inteleaga si sa-si pastreze ratiunea.
S-a trezit in pat cu un barbat despre care nu stia prea multe, pe care nu stia daca il vrea sau daca nu este doar o intamplare ca el este acolo.
L-a simtit lipit de ea. Mare, puternic, cald. Ii venea sa-l mangaie si l-a mangaiat. Era bine la el in brate. Se simtea de acolo. Nu era nici un gest fortat.
A luat-o in brate si au facut dragoste. S-a lasat lui fara sa se gandeasca ce va fi maine, fara sa gandeasca nici un gest sau senzatie. Se daduse lui asa cum poate nu reusise sa se dea nimanui pentru prima data. Era o chimie mai puternica decat ea.
…………………………………………………………………………………………..
Cred ca nu am talentul sau sinceritatea necesare sa descriu noaptea asta. Cateodata, orice femeie are nevoie de un barbat dominant, iar el stia sa combine aceasta sexualitate salbatica cu nevoia de afectiune.
Undeva pe drum m-am defectat. As fi vrut sa se imbrace si sa plece. Sexul a fost fantastic, noaptea insa parea greu de continuat cu el in brate.
Imi e dor!
Se descoperea pe ea. Sedusa, supusa, excitata de puterea lui. O controla fizic si psihic. Ii forta limitele. Nu ar fi putut sa i se impotriveasca,
I-o sugea pe canapea. Ii placea sa il rasfete, sa il ia tot in gura, sa-l simta cum o trage spre el, cum face cu ea ce vrea, cum o vrea. Il voia in ea. A dus-o in pat si a venit in spatele ei. A prins-o de par, a tras-o spre el si a intrat in ea cu putere. Il astepta si l-a primit toata. O penetra incet dar cu forta. Era un amestec de durere si placere.
Nu mai simtise asta niciodata. Se juca cu mintea si cu corpul ei si amandoua il ascultau. A terminat dar il dorea in continuare.
O facea sa tremure de dorinta si placere.
A intrebat-o cine e ea. Curva lui? Sclava lui? I-a raspuns stiind ca e si una si alta. Era un joc dar o facea sa simta ca asta e. Ii lua toata puterea, o facea sa se simta slaba si supusa dar ii dadea in schimb dragoste si placere.
A mai terminat o data. Era epuizata, excitata inca de tot ce simtise, uimita, revoltata. L-a simtit terminand in ea. Ii placea sa-l simta cum termina, sa-l auda gemand.
El a luat-o in brate si ea se simtea iubita lui.
De atunci traieste asa. E curva lui, sclava lui, iubita lui. Toate trei la un loc, deodata si pe rand. Si ii place fiecare rol si-l traieste la maxim.
………………………………………………………………………………………………..
Noaptea era calda, noi eram fierbinti. Masa era rece. Orele erau mici.
Alt rol, alta eu…sau poate aceeasi. Langa alt el. Cu sufletul plin si cautand un rol in viata lui. Care e asta nu stiu dar masa din curte va spune ca-i sunt si iubita si tot ce vrea el de la mine. Si as vrea sa o contrazic…
……………………………………………………………………………………….
O cada fierbinte, un pahar de vin si tu…o clipa de relaxare…si mainile care ma mangaiau.
Neah…nu e o poveste picanta. Poate doar oglinda din baie ar fi de alta parere. Poate as crede-o chiar si eu. Imi aduc aminte ca am deschis ochii si te-am vazut lipit de mine… in mine…perfect si simbiotic unit cu mine…inca cu gust si culoare de soare, miscandu-ma asa cum iti doreai, tragandu-ma spre tine… fierbinte, ud, puternic…stapan pe mine si pe lumea mea.
Am inchis ochii si au ramas doar cuvintele care nu se auzeau…te iubesc!
…si te iubeam…dincolo de imaginea din oglinda, dincolo de peretii aia, dincolo de ziua asta…dincolo de tot ce a insemnat pana acum viata mea.
……………………………………………………………………………………….
Se aranjase si trebuia sa plece…si i se parea un deja vu…mai fusese la o nunta, candva. El cu o ea, si ea singura. Se va duce si la asta…
Dar el a venit singur. A luat-o de acasa si a fost partenera lui…toata noaptea. Au dansat fara sa se opreasca. Il privea in ochi asa cum doar ea putea sa-l priveasca si asta se vedea in dansul lor. Erau doar ei si ringul de dans, restul disparusera.
Ea era fericita. Isi facea bratari din florile de pe masa si ii arata cat de frumoasa poate sa fie langa el si dragostea lui.
De dimineata s-au suit in taxi si a condus-o acasa. Erau amandoi cu muzica in suflet si cu dragostea in ochi. A condus-o pana in casa, pana in dormitor, pana la marginea patului. Ea i-a desfacut pantalonii si l-a simtit ca o doreste. Nu s-au mai dezbracat. Au facut dragoste acolo, atunci, cu muzica in suflet si cu dragostea in ochi.
Pe urma el a plecat. Dar lumea intreaga stia ca se iubesc…si s-au iubit…poate prea mult pentru lumea asta.
CITEȘTI
Dragoste şi alte dependenţe
RomantizmFara jocuri, fara sa vrei sa ma domini, fara tot ce-ti stimuleaza mintea si simturile.