Imposibble To Believe

200 12 0
                                    

???: shhh *tutup mulut Erin*

Selepas beberapa minit berlalu baru lah ??? Melepas kan tangan nya .

Erin: neol , mitcheosso ?! *terkejut*

???: annyeong .*senyum*

Erin: kai ......

Kai: waih . Ingat lagi ? Bagus lah Hye Rin nie .

Erin: *mengundur ke belakang* tak mungkin ... tak mungkin ...

Kai: Hye Rin-ah . Wae ? Knpa menjauh dari oppa nie ?

Erin: tak mungkin ! Koe dah mati ! Knpa masih ada lagi !

Kai: *diam*

Erin: aq mimpi kan ? Ya aq rasa aq tengah mimpi *tampar pipi*

Kai: hey" . Enough Hye Rin . *peluk* oppa tak mati lagi .

Flashback~

Setahun yg lalu ~

Erin hanya mempunyai seorang kawan baik semasa bersekolah di Jeguk HighSchool iaitu Kim Jongin atau di kenali sebagai Kai . hidup nya sudah cukup sempurna walau pun hanya mempunyai seorang teman . Erin sangat aktif tetapi malas untuk menunjuk kan bakat nya .

Kai: Hye-ah . Bukan koe nie atlet ke ? K pa tak ikut sukan sekolah .

Erin: malas lah . Tak da masa nya .

Kai: elehh . Ckp je lah yg koe tak nak tinggal kan aq kan senang . Haha

Erin: perasan nampak . Haha .

Kai: nnti . Kalau aq dah tak da . Aq nak koe keluar kan bakat koe . Aq tak nak koe terus jadi katak di bawah tempurung .

Erin: mulalah koe dengan mengarut koe tu .

Kai: *senyum*

Hubungan mereka begitu akrab . Sehingga lah satu hari Kai di tikam depan mata nya sendiri kerana ramai yg tak suka dia dekat dengan Kai .

Erin: Kai-ah ! Irreonna !

Kai: jeongmal . Mianhae .

Kai sempat di bawa ke hospital . Tetapi nurse memberitahu nya bahawa Kai tak dapat di selamat kan .

Hati Erin sungguh tak boleh terima apa yg dia dengar kan . Tanpa melawat Kai , dia terus pulang ke rumah dan berkurung dalam bilik tanpa makan mahu pun minum . Pn. Song tak da pilihan lain selain berpindah dari situ . Erin terus di pindah kan sekolah dan menjadi atlet seperti yg Kai harap kan . Dia menjadi begitu popular dan mendapat ramai kawan mahu pun peminat . Malah ada yg ajak nya couple . Tapi dia tak berminat . Di sekolah baru nya juga berjumpa dengan Mie dan Chanyeol . sehingga lah hari nie hari nya tetap sama . Tetapi dia terkejut dengan apa yg telah berlaku hari nie bahawa Kai masih hidup dan muncul di hadapan nya .

End flashback~

Erin: tipu !

Kai: oppa masih hidup !

Erin: knpa nurse tu ckp oppa dah mati huh ! Nak salah kan dia ! Atau oppa sengaja buat mcm nie kat Hye . Iya kan !

Bru sja Kai ingin memujuk Erin tiba" pipi nya terasa panas seperti lepas di tumbuk seseorang

Erin: Chan oppa ...

Chanyeol: kalau koe berani sentuh dia aq tak agak" akan buat lebih parah dari tu !

Erin: oppa ! Kumanhae ! Jom pulang ! *tarik Chanyeol*

Kai hanya mampu melihat . Dia bersalah dengan apa yg dia telah lakukan setahun yg lalu .

Kai: seandai nya koe tahu . Aq rindu koe yg dulu . *tunduk*

Erin dan Chanyeol hanya senyap . Tak menegur satu sama lain sehingga lah sampai di hadapan rumah Erin .

Erin: aq masuk nae ? Annyeong . * lambai tangan*

Erin terus masuk rumah tanpa melihat chanyeol di belakang nya .

Chanyeol: kalau lah koe tahu Erin .yg aq sebenar nya .. Aq suka koe .

-tbc-

[C] Because Of YouWhere stories live. Discover now