2

92 3 0
                                    

Eve gittiğimde nedenini bilmediğim bi gülümseme kapladı yüzümü. (Nedenini ben de, siz de biliyonuz ama çaktırmıyoruz ve ben felsefik takılıyorum sjsjjsksjsjsk) Telefonu şarja taktım ve başında oturup mesaj bekledim. Beklemek bir erdemliktir üyle diil miiğ? Ben beklerken kök salmayı bitirip fotosentez yapmaya başlarken bir mesaj geldi. Hızlanan kalp ritmim... napıyon bro sen? Daha mesajı görmedin niye hızlanıyon?... ilk attığı mesajın bir önemi yok ama sonra dedikleri egomu okşadı açıkçası. "Sende baya güzelleşmişsin :)" ee 15 yaşındayım o da bi yaş büyük napcaz ergenliğin vermiş olduğu yetkiye dayanarak saçma sapan konuşabiliriz yani, yadırgamak yok bak çok alınırım. "Teşekkür ederim sende baya iyi olmuşsun :)" didim bende. Ee doğru söze ne denir? Doğru denir. Ben mi anlamak istemiyorum yoksa biz cilveleşiyoz mu harbici ergenler gibi. Yok ne tür müzik dinlersin, yok ne tür film izlersin, yok öyle yok böyle cart curt filan derken her gün konuşuyoruz. Konuşurken uyuyakalmalar bile var hanyy.
Doruk beyciğimle buluşmaya karar verdik Pınar diye bi arkadaşımı da yanıma alıp gidiyorum. Onun da arkadaşları vardı. Ama biz üçümüz yani Pınar, Dorukcuğum ve ben ayrı oturuyorduk. Yine konu hangi tür müzikler dinlersin olayına gelince "Arabesk hariç her tür."dediğimde şaşırdılar. Neden ki acaba? Güldüler. Abicim bu kadar neye gülüyonuz yani söyleyin ben de güleyim. Dimi ama ? Sonunda gülmeyi kestiklerinde arabesk dinlediğimi sandıklarını söylediler. Sorun bende değil ama onları anlayamamalarıyla alakalı. Ben daha nasıl anlatıyım? Bir kaç saat sonra kalktık. Eve yürürken iki kız bize baktılar ve güldüler. Doruğuma selam verdiler. Senin o elini kırarım, gözünü oyarım cici kız. Yolda düzgün yürü. Başını öne ey de yürü. Niye Doruğa selam veriyon kızııımmm ¿ Doruk bizi eve bıraktı. Eve gittiğimde telefonla mesajlaştık. Gece yine konu bul .sss..ss muhhabetlerindeyken Doruk beyiniz uyuya kaldı. Benimle konuştuğunun farkında değil misin adamım ? Hayır yani uyuyacaksan uyuyacağım de baride beklemeyelim boşuna patates gibi. Patates mi? O kim ? Neden patates ? Patates böyle oatates olmayı nerden öğrenmiş ? Peki ya Doruk böyle patates yapmayı nerden öğrenmiş ? Ben patates gibi beklerken o rüyasında kim bilir nasıl patatesler görüyordur. Adalet ? Ben patates olayım o patates görsün. Bana neeeğ bende patates görecem. Bağa patates gösterin. Derken uykudan uyandım.
Bugün yine dersanem var. Mutlu bir şekilde hazırlanmaya başladım. Dünyanın en yırtık pantolonunu giyindim. Üzerime de bir uzun kollu bir badi giyindim. Ceket almaya gerek yok hava sıcak. Çantanı hazırla Yağmur. Tamam. Artık evden çıkmak için hazırım. Otobüs durağına gittim ve gönlümün efendisini beklemeye koyuldum. Gönlümün efendisi derken umarım neyden bahsettiğimi anlamışsınızdır. Tabii kiiiiiiiiiiiiiiğ Doruktann. Şimdi kandırdım nazlı yarim desem ne taraftan vurursunuz bilmiyorum. O yüzden kandırdığımı söylemeyerek gelen otobüsün numarasını okumaya çalışıyorum. İçimden geliyoor gönlümüün efendisiiiii diyorum ve otobüsüme biniyorum. Dersaneye 15 dakika uzaklıkta olan bi yerde iniyorum. Azra hanımın gelmesini bekliyorum. Ben bekledikçe efes pilsen kazanıyor sbsbdjjdkdnxb Sonunda geldi. Sarılma faslını hemen geçtik allahtan. Bir kafeye oturmaya gidiyoruz. "Doruk'la ne oldu ?"derken gözlerinin içi parladı. Ne olduğunu merak ediyordu. Bir şey olduğunu nereden anladı şimdi bu kız ben anlamıyorum. Daha ağzımı açmadan aklımı okudu. "Konuşuyoruz."dememle suratını asması bir oldu. "Dur kankama mesaj atayım."deyince kalbimin sesini duyacağımı zanettim. Ne konuştuklarını çok irdelemek istemiyorum. Biraz umursamaz davranayım. Şu halime bu kuulluğun fazla olduğunu anladığımda sorularımı peş peşe sıraladım. "Ne dedin? O ne dedi? Cevap verdi mi ? Cevap verdiyse sen ne dedin? Yoksa cevap vermedin mi? Bana bakıyosun öyle, telefonu niye elinden bıraktın? Cevap vermedi dimi?"diye üzülürken hayvan olan eşşekleri imrendirecek bir anırma sergiledi. "Sakin."diyebildi sadece gülmekten pardon anırmaktan konuşamadı. Bu kadar gülecek ne var ben anlamıyorum ki? Tamam nefessiz konuşmuş olabilirim ama bu bana hayvanat bahçesindeymişim gibi hissettirmesi anlamına gelmiyor. Biri de çıkıp demiyor ki hayvanat bahçesinde eşşekler mi var diye. Yok. Ama oladabilir. Olmayadabilir. Aklıma hocam geldi. Olabilirdi de olmayabilirdi de.demişti derse dbsjbjjjsksksksijsjkdjsvsjjsjsgdh abi çok komik ya. Tabi siz orada olmadığınız için gülmediniz. Bundan sonra ben size bir şey anlatamayacağım hıh. Ya gülersiniz ya da giderim bu diyarlardan jüpitere. Peki kiminleeeeğ ? Doruklaaaa. Alkış kızıma. "Akşam gelcek kanka. Oturucaz kafede."demesiyle kalbimin damat halayına başlaması bir oldu. Neden damat halayı diye soracak olursanız ben de emin değilim ama bir fikir yürüttüm ve yürüttüğüm fikre göre kalbim erkek. Bu nedenledir ki kalbim gidiyor diye damat halayına kalkıştılar. Neden damat halayı diye sormamıştınız dimi ? Üzgünüm vurmayın. "Ne?"dediğimde omuz silkmeyle yetindi. "Gelicek işte."dedi sadece. Ben burda heyecandan ölürken onun omuz silkmesine bir anlam veremedim. Acaba ne giyindi ? Uyumlu olur muyuz? Ne konuşucaz? Beni yanında isteyecek mi? Dün uyuyakaldığı için suratıma da özür dilemesi gerek sbsnsnsnndndndj tamam bu şakaydı. Kendi kendime gülmeye başladığımı beni omuzumdan sarsan elle farkkettim. Ne alaka olduğunu anlatamıcam şimdi sonra hatırlatın anlatırım.
***
Dersanede zaman geçmiyordu. Belki aylar yıllar çok çabuk geçiyor  -ki ilerde yıllar da geçmeyecek - dakikalar geçmiyordu. Eeveeeet işte son dersin son dakiları ve toparlanmaya başladık. Kış ayında olduğum için havalar erken kararıyor. O mükemmel zil sesiyle dışarı çıktık. "Ben gelmicem direk eve gidicem kanka." Azra'yı öldürmek istiyorum. Tek olmak istemiyorum. Lanet karı. "Siz yalnız kalın. Ber direkt eve gidicem." diye ekledi ben sorumu soramadan. Peki. Ne diyim ki ? (Yazar tribe girdi.) Yürümeye başladık Azra'yla birlikte. Durağa geldiğimizde hiç beklemeden dolmuşa bindi ve ben dakikalarla savaştım. Sonunda canım otobüsüm geldi. Otobüsten indiğimde Doruk'u karşımda görmeyi planlasam da planladığım hiçbirşey gibi bu da olmadı. Tabii ki de beyefendi yoktu. Aradım ve geldi. Parka gittik oturmaya. Ve ben donuyordum. Telefonumu kapattımbu arada annemler aramasın diye. (Şimdi olsa kesinlikle olmasa da yapmayacağım bir şey. Neyin kafasıydı inanın bi bilgim yok. Bol oksijen ve bir miktar Doruk kafa yaptı sanıtım sbsnsjjsks) "Üşüyor musun?" dedi. Doruk. Bana. Tamam bu kadar güzel telaffuz etmemiş olabilir ama nasıl dediğı ne dediğini değiştirmez öyle değil mi? Ne demem gerek ? Evet mi hayır mı? EVET EVET EVEEEEET diye bağırmak istesem de neticesinde bu bir evlenme teklifi değil. Yeteri kadar mantıklı davranmam gerekiyor -mantı yemeden sjjxkkxkx- Çok üşümem ceketini verecek anlamına geliyorsa hayır üşümüyorum. Çünkü ceketini vermesini istemiyorum. Evet deliler gibi istiyorum ama anlarsınız ya. Neyi diye sorun. Eğer sorduysanız bilmiyorum. Tamam cevap vermem gerek artık cidden. Beynini kullan Yağmur.

*1 ASIR SONRA*
"Neden?" gerçekten neden diye mi sormuştum ? Ahh hadi ama. "Üşüyorsan ceketimi vericem." BANA GERÇEKTEN CEKETİNI Mİ VERİCEK. 《Bir bilgi: Erkekler kızlardan daha çok üşürlermiş. Yani bir erkek size ceketini veriyorsa ya gerçekten hoşlanmıştır ya da amacı gözüne girmek ve sana.. her neyse.》Ceketini isteyemezdim. Belki istiyorum demicektim ama teorik olarak isteyecektim. "Üşümüyorum ." dediğimde titrediğimi fark etmiş olacak ki ceketini çıkartıp omzuma koymaya çalıştı. Ben de ona karşı hemen ceketi ona geri itirssem de kazanan o oldu. Telefonuna "Naber?" diye bir mesaj geldi. "İyi senden naber?" dedi numaraya. Evet numara vardı. İsim yoktu. Kayıtlı olmayan numardan kayıtlı olmadığına dair bir mesaj gelince rahatladım. "Tanıdın mı beni?" demişti numara. Sen Doruk'u tanrı, peygamber sandın heralde nerden bilsin çocuğum senin kim olduğunu. Of. Yine sinirlendim. "Hayır." Dedi gayet seri bir şekilde diyecektim ki yazan bu soruyu bekliyomuş gibi hemen geri dönüş yaptı. "Banu Korkmaz." Dedi mesaj atan. Doruk cevap vermedi. "Napıyorsun ?" Diye ikinci mesaj geldi. "Oturuyorum parkta." Aferin Doruk. Sen daha bi gözüme girmeye başladın. Ama cevap vermesen daha hoşnut olurdum. "Kimle? "Dedi kız. Allahım yardım et. Bi kaza çıkacağından değilde ne biliyim ya olurda çıkarsa diye. "Yağmur." Dedi. Anında cevap geldi. "Uslu?" Evet canım Uslu. Ama biraz daha konuşursan pek te uslu bir olacağımı söyleyemem. "Evet." daha niye cevap veriyon ki Doruk? "Selam söyle." Ben yanlış okumadığıma yemin edebilirim. Bu da ne oluyo böyle ?!!!

NOT:Bu 15 yaşındaki bir genç kızın hikayesi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin