Deel 5

120 11 0
                                    

Pov Ilse
Zo het is vandaag vrijdag. Dat betekend dat sven en tess vanavond schoolfeest hebben. Tess gaat vanmiddag uit school naar haar vriendinnen toe om klaar te maken. De vrienden van Sven komen naar ons toe. De kinderen zijn ook net allemaal naar school. Ik pak mijn mobiel en zoek het nummer van de afdelingsleider van Delano op. Dat is trouwens de zelfse als die van Logan en Laura.

Zo, meteen een gesprek geregels met de afdelingsleider. Dat gesprek hebben we meteen om 14:00 uur als de hele school uit is. Als het goed is geeft iemand dat aan Delano door die mij dan in de hal even komt ophalen. Ik ga mezef nu eerst even opfrissen en dan nog even boodschappen doen. Vanavond haal ik denk ik friet voor iedereen.

Pov Delano
Het is 14:00 uur en iedereen is uit. Ik loop meteen naar de hal waar ik Ilse zie sta tussen allemaal leerlingen in. Ik loop naar ze toe en probeer er tussen door te komen. "Oh ik moet gaan, sorry" zegt ze terwijl ze zich door de drukte heen naar mij toe loopt. Samen lopen we naar het kantoor van mijn afdelingsleider. Ik klop op de deur en wacht totdat de deur open gaat. We worden welkom geheten en mogen dan tegenover hem gaan zitten. "Zo delano, wat was er nou tijdens jou scheikunde toets gebeurt" vraagt hij. Ik vertel hem nog een keer het hele verhaal, ook dat van mijn mentor. 

Na een lang gesprek, is hij het met ons eens en gaat hij voor mij regelen dat ik de toets morgen mag herkansen. Samen lopen we door de school snel naar de auto. Er staan nog wat leerlingen buiten die foto's beginnen te maken als wij langs lopen. Als we bij de auto zijn stappen we snel in en rijden naar huis.

Happy Family 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu