Pov Ilse
Ik stap de auto uit en ren meteen naar de kant van Delano. Ik wil hem uit de auto tillen maar ik word tegen gehouden door een man. Hij werkt in het ziekenhuis en zegt tegen mij dat Delano niet mag bewegen. Als de ambulance er is, komt er al snel een man naat mij toe. "Mevrouw wij tillen hem zo voorzichtig mogelijk op. We doen hem een nekkraag om zodat er niets verschuift" zegt een man. Ik laat de mensen hun werk doen en kijk hoe ze Delano voorzichtig optillen. De auto die ons heeft geraakt is door gereden. De politie is nu naar die auto opzoek. Er waren veel getuige dus ik hoop dat ze hem vinden. Er komt een man naar mij toe lopen, geen idee wie het is. "Ik zag het gebeuren, gaat het?" Vraagt hij. Ik knik. "Ik heb een foto van het kenteken van de auto, die heb ik net aan de politie laten zien" zegt hij. Ik knik. "Heel erg bedankt" zeg ik en loop dan naar de ambulance. Ik stap in en pak Delano zijn handje vast. Hij is wakker en ik zie dat hij veel pijn heeft. "Mevrouw is delano allergies voor bepaalde dingen of zijn er andere belangrijke dingen die wij moeten weten?" Uh hij is allergies voor noten. Maar we waren net onderweg naar het ziekenhuis omdat ze vandaag een portocat enzo zouden plaatsen" zeg ik best wel in paniek. "Hij heeft kanker" zegt iemand van het personeel. Ze gaan weer verder waar ze mee bezig waren. En al snel begint de auto te rijden.Na een lange rit zijn we eindelijk bij het ziekenhuis. De ambulance reed erg langzaam om het voor Delano zo aangenaam mogelijk te maken. Hij heeft al veel pijn en dan hard over een hobbeltje werkt ook niet echt mee.
Ik heb net Bart gebeld. Hij was erg geschrokken en zou meteen komen. Logan, laura en tess zijn naar mijn moeder. Die had ik ook gebeld en die is meteen naar ons huis gereden om het de kinderen te vertellen en om ze maar meteen mee te nemen. Sven komt met Bart mee, die wou graag naar Delano toe. Ik had maar meteen aan bart gevraagd of hij wat kleren voor delano wil meenemen aangezien we hier nog wel even zijn.
Pov Sven
Bart en ik lopen het ziekenhuis in en lopen meteen door naar de bali. Al snel worden we geholpen en naar de juiste afdeling gebracht. Als we op de juiste afdeling aankomen zie ik mijn moeder al staan. Bart loopt snel naar haar toe en geeft haar een knuffel. "Ze zijn nu met hem bezig" zegt ze. We gaan in de wachtkamer op de stoeltjes zitten. "Wat zijn ze eigenlijk aan het doen dan?" Vraag ik na een tijdje. "Ze zijn aan het voelen of hij zijn nek heeft gebroken" zegt ze. Net toen ze dat zij kwam en een man aanlopen. "We kunnen niets geks vinden in zijn nek maar we willen voor de zekerheid nog even foto's gaan maken. We gaan dan ook meteen kijken of hij inwendige bloedingen heeft." Zegt hij. We knikken en dan loopt hij weer weg. Waarom moet delano dit allemaal mee maken.
JE LEEST
Happy Family 3
De TodoDit is het vervolg op happy family 2! Ze zijn wel weer een jaartje verder!