Medya: Selly
***
Bilgi dersinde ki garip olaydan sonra daha bi ürkmüştüm Astermden. Her olaydan bir şeyler çıkıyordu ve bu beni rahatsız etmeye başlamıştı bile.Şimdi ise bizim grupla kamelyada oturuyorduk. Carl, Selly e bulaşıyor, Felix havalılıktan ölüyor, Peter Maxi ye bir şeyler gösteriyor, Cara da bana bir şeyler anlatıyordu ama dinlediğim pek söylenmez. Özür dilerim Cara.
Sıkıntıdan ofladım. Cara bunu fark etmiş ki " Sen beni dinlemiyor musun?" diye sordu. Onca zamandır anlattığı şeyi tekrarlamak istemediği için kızgınca demişti. Sadece omuz silktim. Cara -benim yapamadığım şeyi yaptı- göz devirdi.
"Maxi biraz rüzgar yapabilir misin?" diye sordum.
"Denerim"
Onun da element akademisinde ilk yılıydı ve o da tam olarak güçlerini kullanamıyordu.
Tekrar başımı avuçlarımın arasına aldım. Öğle arası bitmeyecek gibiydi. O sırada hafif soğuk biraz rüzgar saçlarımı yaladı. Maxi ye baktığımda ellerinin ikisinide havaya kaldırmış başarmanın keyfiyle gülümsüyordu.
Bir sey demedim sadece Maxi yi alkışladım.
O sırada bize doğru gelen Alex'i gördüm. Daha dik bir pozisyon aldım istemsizce.
Bizim yanımıza geldiğinde direk bana baktı.
"Luna Müdür Tate'in yanına gitmeliyiz. Bizi çağırıyor."
Başımı salladım ve bizimkilerr görüşürüz diyip kalktım.
"Ne olduğunu biliyor musun?"
Duymaya aşina olduğum cümleyi dedi.
"İyi şeyler değil."
Biraz daha hızlanıp kapıyı tıklayarak Müdür Tate in odasına girdik.
Oda da Müdür Tate ten başka birisi daha vardı. Anka kuşunun kafesinin yanında duruyordu. Uzun yeşil pelerini ve pelirinin sonunda ki garip yazılar onun Naturalis güçleri olduğunu ele veriyordu. Adamın yemyeşil gözleri, gizemle süslenmiş bana doğru bakıyordu.
"Selam çocuklar." dedi Müdür Tate
"Bu Eveyha. Kehanetçilerin başı. Size bir şey demek için buraya kadar geldi."
Bu kadar saygın bir adamın ne işi vardı burda? Kehanetçilerin olduğu yer bir sır gibi saklansa da akademiye uzak olduğuna emindim. Bu kadar yolu basit bir "merhaba. Ben Eveyha" demek için gelmemiştir.
Eveyha'ya baktım. Yeşil garip yazı desenli pelerinini çekiştirerek eliyle koltukları işaret etti.
"Oturun"
Alex'le ikiletmeden koltuklara oturduk.
"Beni dikkatlice dinlemenizi istiyorum. İkiniz de Dünyadan geliyorsunuz. Bu yüzden biraz zor anlayabilirsiniz ama anlamak zorundasınız. Kutsal Nox gölünü biliyorsunuz. Kehanetler ordan çıkar ve bu çok nadir olmakla birlikte sadece çok nadir kehanetçiler o gölle iletişim kurabilir. Bende o gölle iletişim kurabiliyorum ve göl benle iletişim kurdu. Gece'nin tehlike de olduğuyla ilgili. Cezalandırılan kişinin geri döneceği ve intikam alevlerinin her yeri sarsacağını dedi. Bunun çok yakında olacağıyla ilgili şüphelerimiz var."
"Peki bu cezalandırılan kim?" diye sordu Alex
"Samantha."
"Boyutlararasında sıkışmış olan cadıların lideri olan atadan bahsetmiyoruz öyle değilmi?" diye korkuyla sordum. İçimden öyle olmasın diye dua ederken buldum kendimi. Cadıların atası olan birinden -ve tabi bunun içinde Gece'nin sahibini öldürmeside varken- korkmamak mümkün değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Kızı #Wattys2016
FantasíaLuna ne çok garip ne de çok normal bir hayat yaşamaktadır. 1 yıldır onu gizlice takip eden insanlar artık onun hayatına işlemiştir. O sadece asosyal,ailesinden sadece annanesi kalan ve tek bir arkadaşı olan kızdı. Ta ki en iyi arkadaşı onu farklı b...