Medya: Emma
2000 olmuşuz!!! AILEMIZE KATILAN KİŞİLERE MERHABA!
Bir sonra ki bölümde medyada kimi görmek istiyorsanız yoruma yazabilirsiniz.
***
Müdür Tate gözlerini hepimizin üstünden yavaşça geçirirken ortam sessiz herkes pişmandı.Müdür Tate bizi gördüğüne, ben bizim gruba uyduğuma, bizim grup Elena'yı durdurmaya çalıştığına,Elena, Carl'la tanıştığına, Carl da kötü bir başlangıç yaptığına pişmandı.
Müdür Tate iki elinin parmaklarını birbirlerinin arasına geçirdi ve iki elini de masaya koyup masanın etrafında sırayla dizilmiş olan bize baktı.
"Öncelikle Elena, niye Carl'ı yakmaya çalıştın?"
"Yüzüme bakınca anlayacağınıza eminim Bay Tate!"
Müdür Tate tekrar gülmemek için eliyle ağzını kapattı.
"Pekala. O zaman sanırım hepinizi cezaya uygun tutuyorum."
Hepimiz "Ne?!"diye bağırırken Müdür Tate açıklamasını yaptı.
"Elena sen Carl'ı öldürmeye çalıştığın için, Carl sen Elena'nın yüzünü yemek tabağına vurduğun için ve diğerleri ise bir öğretmene demedikleri için. Cezanız belli: Kütüphane de ki kitapları düzelteceksiniz. Güçlerinizi kullanmak yok. Yakalarsam bir daha ki sefere bu kadar hoş karşılamam."
Hep bir ağızdan oflayıp Carl'a baktık. Ona iyi bir ödetecektim.
Müdürün odasından çıkınca her birimiz Carl'a ve Peter'a güzelce bir vurdu. En sonunda acıyıp vurmaktan vazgeçtiğimiz halde hala onlara laf etmeye devam ettik.
"Ne vardı ki yani. O kadar yemekhaneden vura vura bu psikopata mı vuruyorsun?" dedi Alex Carl'a.
Elena, Alex'in kafasına vuracakken Alex Elena'nın elini hava da tuttu ve sanki dokunmaması gereken bir şeymiş gibi saniyeler geçmeden bıraktı.
"Asıl psikopat sensin! Ben mi psikopatmışım? Komik."
Carl, Elena'nın omzuna elini attı.
"Sen onlara bakma canım. Onlar ne dediğini bilmiyor."
"Ne canımı? Uzaklaşır mısın benden?"
"Tamam ya."
Hepimiz kütüphaneye gelip binlerce kitapların olduğu raflara oflayarak baktık.
Bayan Bee yanımıza gülümseyerek geldi.
"Demek ceza alanlar sizlersiniz. Mutlu oldum. Kaç kişisiniz? Hmm... 9 kişi? 9 kişi 1. Katın çeyreğini bile temizleyemez. Her neyse. 5 kişi burayı 4 kişi 2. Katı düzenlesin. İyi işler."
"Pekala ben, Peter, Carl,Elena, Cara burayı Alex, Selly, Maxi, Luna üst
katı düzenlesin." dedi Felix."Ben kattiyen onla aynı katta olmam!" diye bağırdı Elena.
"Bence Alexle Elena ve Peter'ın aynı katta olması tehlikli. Selly ve Maxi 1.katta gelsinler. Elena ve Peter, Luna ve bana katılsın." dedi Alex mavi gözlerini etrafta dolaştırarak.
"Anlaştık. Hadi çocuklar dağılıyoruz ikili olarak. Çok derinlere gitmeyin." dedi Felix.
Alex,ben, Elena ve Peter üst kata çıkan merdivenlerden çıktık ve 2. Kata ulaştık.
"Kim ve kimler ayrılacak biliyorsunuz. Luna ve ben arka tarafı sizde ön taraftan başlayın. Burada buluşuyoruz. Tamam?"
Herkes Alex'i onaylayınca ikişer olarak ayrıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Kızı #Wattys2016
FantasyLuna ne çok garip ne de çok normal bir hayat yaşamaktadır. 1 yıldır onu gizlice takip eden insanlar artık onun hayatına işlemiştir. O sadece asosyal,ailesinden sadece annanesi kalan ve tek bir arkadaşı olan kızdı. Ta ki en iyi arkadaşı onu farklı b...