Medya: Zaten biliyorsunuz.
Sondaki açıklamada bu kitaptan sonraki kitabın özetini yazacağım eğer beğenirsiniz taslağını hazırlayacağım. Lütfen beğenip beğenmediğinizi yoruma yazın
***
Perinin arkasından usulca ilerlerken ormanın derinliklere ilerliyorduk. Her bir adımımızda orman çiçekleri daha fazla artıyor ve hayvanların çıkardığı sesler daha belirgin oluyordu.Hally "glok" sesi çıkardıktan sonra bize döndü.
"Gizli geçitten geçmemiz lazım Periler Diyarı'na ulaşmak için. Glok. Beni dikkatlice takip edin."
Hally ses çıkartmadan koca ağacın arkasına geçti. Ağacın büyük köklerinden bir kaçı dışardaydı. Hally o dışarda olan köklerin birisini sanki çok hafifmiş gibi havaya kaldırdı. Kaldırdığı anda da köklerin içinden topraklar aşağı dökülüp yok oldu ve küçük bir oyuk oluştu.
Hally hızlıca oyuktan atladı. Bende atlayacakken Alex kolumu tuttu.
"Emin misin?"
"Ona güveniyorum." diyip oyuğa doğru atladım.
Karanlıkta Hally'in yaydığı mavi ışığı takip ederek ilerledim. Alex in de tok düşme sesi gelince onu beklemek için yavaşladım.
"Burada. Glok. Fazla gözükmemeye çalışın. Glok. Lütfen." dedi Hally
"Bize biraz bilgi verir misin orası hakkında."
"Peri Diyarı... Glok. Bir kaç dakika içinde göreceksin Luna fakay orada ki güzellikleri sadece bir peri görebilir."
Arkasına,bize doğru, döndü ve gözlerini belirgin yapacak şekilde açtı.
"Perilerin ve özellikle alfa-perilerin gözleri görülmeyenleri görür. Glok. Sizin türünüzün gözü sadece evren üzerinde ki tüm her şeyin çeyreğini görür."
Kalbimin üzerine dokundu.
"Hem burasıyla..."
Başımın üstüne dokundu ve,
"Hemde burasıyla sadece çeyreğini görür. Glok."
Etkilenmiş bir şekilde başımı salladım. Gayet doğruydu.
Daha sonra Hally Alex ile aramızdaki boşluğa baktı.
"Siz aranızda ki bağı göremiyorsunuz. Ellerinizin ne şiddetle bağlandığını. Glok. O bağı ne koparacaksa,ondan korkuyorum. Glok. Bütün evreni bile yok edebilir bir güçte biri olması gerek herhalde."
Dedi ve önüne döndü.
"Sizde ki bağdan mı bilmiyorum ama. Glok. Sizde bir enerji var. Belki de Peri Diyarında ki güzellikleri görebilirsiniz." diyip durdu Hally.
Derin bir nefes alıp karanlıktan fark etmediğim kapıyı yavaşça açtı. İçeriye nazikçe süzülen ışık aklımı çeliyordu. İçeriye bir an önce girme isteği uyandırıyordu.
"Periler Diyarına hoş geldiniz."
Kapıyı açık tutup geçmemi bekledi Hally. Yavaşça kapıdan geçtim.
Gözlerimi sımsıkı kapayıp açtım. Karanlığa alışan gözlerim bir anda ışığa dayanamamıştı.
Gözümü ovup tekrar baktım.
Her yerde mavi ışıklar vardı Gece Bölgesi aksine burası sabah gibi parlakti ve parlak olmasının sebebi tavanda toprak olmask gerekirken bir gökyüzü olması ve bu gökyüzünün bir güneşe sahip olmasıydı.
"Bu gökyüzünü yaparken Dünya da esinlendik. Bir kaç saat sonra sizin dilinizde öğle vakti gelecek."
"Ne yani burda hava kararıyor mu?" dedi Alex .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Kızı #Wattys2016
FantasiaLuna ne çok garip ne de çok normal bir hayat yaşamaktadır. 1 yıldır onu gizlice takip eden insanlar artık onun hayatına işlemiştir. O sadece asosyal,ailesinden sadece annanesi kalan ve tek bir arkadaşı olan kızdı. Ta ki en iyi arkadaşı onu farklı b...