Medya: Emma
Bölüm bilgisi:
Arkadaşlar cadı ve büyücü ayrı şeyler. "Benim kitabimda" cadıların gücü iksirlerden gelir. Eğer bu iksiri acemi bir cadı ya da cadı olmayan biri içerse iksirin verdiği gücü kaldıramayıp ölebilir ve Eğer cadı bu gücü kaldırabilirse gücünü çok fazla kullanamaz ve her zaman iksirle yenilemek durumunda kalır. Başkaları için güç iksirleri yapmak Asterm de yasaktır.
Büyücüler ise Gece tarafında çok nadir vardır. Büyücülerin güçleri cadıların aksine iksire bağlı değildir. Fakat onlarda da güçlerini kullanmak zaman ve sabır ister. Ama eğer güçlerine sahip çıkabilirlerse güçlerini harika bir şekilde kullanabilirler.
***
Önce ki bölümde...Alex'in benim elimden tutup benle birlikte koşmadan önce olan şey ise kalan iki kenktronların da uyanıp, birisinin Maxi, Selly ve Carl'ın diğerinin Felix ve Peter'ın, son kenktoronunda Alex ve benim peşimizden koştuğuydu...
***
"Bu taraftan!" diye bağırdı Alex.Önümüzde ki toprağı aşıp, dışarı çıkan ağaç köklerinden dolayı hızlı koşamıyorduk.
"Nereye gidiyoruz!"
"Patikaya!"
Alex elimi tutmuş biraz daha önden gidiyordu.
Kenktron sinirle bağırınca refleks olarak arkama baktım. Uzun ağaçların boyundan biraz daha kısa olan kaya kenktornu yavaş ama büyük adımlarla bize doğru geliyordu.
Önüme bakıp biraz daha hızlanmaya başlayacakken ayağım bir ağaç köküne takıldı. Elim Alex'in elinden kaydı ve karanlıktan göremediğimiz bayırdan aşağı doğru düşmeye başladım.
Bir sırtımı bir başımı vurup duruyordum taşlara. Bayırın sona erdiğini hissettiğim kocaman bir ağaca tosladım.
"Luna!! İyi misin?! Nerdesin!?"
Alex'in son haykırışları kenktronun sinirle Alex'e vurmasıyla bitti.
Alex hızla yaprak yığınına düşerken ayağa kalkmaya çalıştım. Burkulmuş ve acıyan dizimi fark etmeden ayağa kalktığım için aniden gelen acıyla küçük bir çığlık atıp tekrar ayağa kalktığım yere düştüm.
Kenktron hızla etrafta beni ararken ayaklarımı oynatamıyordum bile. İyiki de Nox güneşi tam buraya karanlık veriyordu.
Kenktron bir anda bağırıp bana doğru gelmeye başladı. Kırmızı gözleri bana bakıyordu.
Sağlam-en azından hissedebildiğim- elimi sanki onu durdurabilecekmişim gibi kaldırdım.
"DUR!!" diye bağırdım umutsuzca. Bitmiştim işte.
Keskin bir acı duymayı beklerken tam açtığım elimin üstünde sıcak nefesleri hissettim. Tek gözümü açıp baktım.
Kenktron tam elimin önünde duruyordu. Elime bakıyordu. Kırmızı gözleri siyah olmuştu.
Kenktron bana bakıp elimi yaladı. O kadar zararlı dediğim canavar evcil bir köpek gibi davranıyordu. Çoğu kısmı kayadan olduğu için bana doğru bir adım atınca küçük bir an deprem oldu sandım.
Kenktron kocaman başını yüzüme yaklaştırıp yüzümü yaladı.
Küçük bi kahkaha attım. Sağlam elimle kayadan yapılmış koca kenktornu sevdim.
Onu sevdiğimden hoşlanmış olacak ki yüzüme daha çok yaklaşıp yüzümü yalamaya devam etti.
"Hahaha dur hahaha"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Kızı #Wattys2016
FantasíaLuna ne çok garip ne de çok normal bir hayat yaşamaktadır. 1 yıldır onu gizlice takip eden insanlar artık onun hayatına işlemiştir. O sadece asosyal,ailesinden sadece annanesi kalan ve tek bir arkadaşı olan kızdı. Ta ki en iyi arkadaşı onu farklı b...