După doar câteva minute, l-am găsit. Bătrânul n-a mințit în legătură cu hotelul. Nu era genul acela de hotel luxos, nu că te-ai aștepta sa găsești un astfel de hotel aici. Avea cred că 2 etaje, dar măcar nu era făcut din lemn ca acel restaurant, dacă îi pot zice așa.
"Ăsta trebuie să fie locul." spune Jordan arătând cu degetul spre clădire
"Arată înfricoșător...mai ales noaptea." adaugă Zoe
"Nu contează, trebuie să dormim undeva."
"Mark are dreptate. Hai să intrăm."
Toți 3 am intrat astfel înauntru. La auzul deschiderii ușii, tipul de la recepție își ridică capul de pe masă. Probabil dormea. Părea a avea aproximativ 30-40 de ani. În momentul când ne-a observat, acesta a spus cu o voce plictisită :
"Ăăăă...cea mai apropiată ieșire din oraș este în sud..doar jumătate de km."
"De fapt... noi nu vrem să plecăm din oraș."
"P...poftim? "
"Am dori o cameră. "
"Faceți o mare greșeală. Nu ați auzit de...el?"
"Slenderman? Adică...Operatorul? "
"Uuuh...numele ăsta încă îmi dă fiori. Credeți-mă. Trebuie să plecați până nu e prea târziu! "
"Hm...întrebarea e..tu de ce nu pleci? "
"Crezi că nu am încercat, tinere? Din momentul în care ai rămas în orașul ăsta blestemat mai mult de o zi, Operatorul nu te mai lasă să pleci. Te va ține aici ca pe un animal. Te va tortura psihic. În fiecare noapte am coșmaruri...nu pot.. " acesta nu reușește să își termine propozitia și varsă câteva lacrimi
"Hei... " se apropie Zoe de el. "Totul va fi bine. Suntem aici să ajutăm. "
"Tot ce ne trebuie este o cameră. " adaugă Jordan.
"Mă scuzați... Să înțeleg că nu vă pot convinge să plecați...nu? "
"Din păcate... " îi raspund acestuia
"Luați cheile. Camera 13. E cea mai bună pe care o avem.. "
"Vă mulțumim. " îi spun acestuia în timp ce iau cheile "Cât va fi? "
"E deajuns că va trebui să traiți terorile acestui oraș. Cel mai malefic lucru din partea mea ar fi să vă iau și banii pentru asta.. "
"Păi...vă mulțumim..din nou.. "
Toți 3 am pornit spre camera 13, tipul punându-și iar capul pe masă după plecarea noastră. Doar după câțiva pași, am găsit camera.
"11...12...13, aici e. "
"Ok, stai să o deschid. "
Am deschis ușa si am intrat în cameră. Erau 3 paturi, dulapuri, sertare si alte piese de mobilier. Nu erau cele mai luxoase condiții, dar nici că te puteai plânge având în vedere faptul că am primit-o pe nimic.
"Prieteni..am reușit! Suntem aici și.. Slender e real! Totul n-a fost în zadar! " spun entuziasmat dupa ce intru în cameră
"Da, ai dreptate! " după care Jordan bate palma cu mine.
"Într-adevar, e de necrezut. Dar nu știm încă de ce Mark l-a văzut și noi nu. "
"Păi, din câte probabil știi, se spune că Slender are abilitatea de a alege cine să-l vadă și cine nu. Ce nu este clar e, de ce l-a ales pe Mark și asta înainte să ajungem în oraș măcar. "
" *căscat* Ok...se pare ca mi-am cam consumat energia pe azi. Eu mă bag la somn. " spun și mă arunc în pat
"Haha...da..adevărat. Mă mir că am rezistat până acum. Cât e, 4 dimineața? "
"Da, cam așa. " răspunde Zoe.
"Pfai... Nu mă mai trezesc până la cină. " după care se aruncă și el în pat.
"Ok. Noapte bună! " și se așează și Zoe în pat
"Noapte bună! " spun eu și Jordan simultan
Ce părea a fi o noapte promițătoare, s-a transformat rapid în ceva oribil. Eram într-un vis, sau mai bine zis, coșmar. Eram în mijlocul pădurii, iar... "el" se afla în fața mea, atunci am auzit aceeași voce demonică ca cea de când l-am văzut.
"Katra zil shukil ! "
CITEȘTI
Vânătorul de mituri - Creepypasta
FanfictionMark face parte dintr-o familie normală, în afară de fratele său, Eric, care era un vânător de mituri. Totul mergea bine până când Eric gasește o nouă pistă și pleacă spre Oregon pentru a vâna creatura cunoscută sub numele de Slenderman, însă acesta...