M-am uitat peste cercetările fratelui meu. Teoretic vorbind , Slenderman este imposibil de prins. Eu voi dovedi contrariul. În momentul de față sunt foarte aproape de a-i găsi locația exactă. Totuși , nu pot face asta singur.
"Mark! .. Mark! "
"Ce e? " spun si mă intorc spre sursa sunetului.
"Uite , Jordan a găsit asta"
Ea e Zoe. Păr șaten , ochi albaștri , 1.80 m , adoră hanoracele, ca mine de altfel. Jordan? Pe el o să îl intâlniti în curând.
"Ce este? " și îmi dă o hartă cu numeroase puncte pe ea.
"Uite, e o harta a Oregonului. Vezi punctele astea? Fiecare reprezintă o dispariție misterioasă in ultimii 10 ani. Cea mai mare concentrație e aici , în est. Acolo trebuie să mergem. "
"..asta e incredibil! Jordan a găsit asta? " spun uimit.
"Da"
"Hai sa mergem la el"
Amândoi am intrat grăbiți in casă unde se afla acesta.
"Jordan. Unde ai găsit asta? " și îi arăt harta.
"Am împrumutat-o de la poliția din Oregon"
"Ai împrumutat-o? "
"Da. Am spart codurile de la baza de date și am luat-o. Magieee! "
El e Jordan. El e mai exact genul ăla de tip sarcastic care știe mai multe despre calculatoare decât toată NASA la un loc. Păr negru , 1.85m , ochi căprui , nimic mai mult de spus.
"Ok , atâta timp cât nu te vor prinde... " și mă intrerupe
"Mark , te rog. Vorbești cu un profesionist. "
"Să nu mai zic modest. " adaugă Zoe
"Nu contează asta! " Intervin eu "Eu zic să ne pregătim toți si plecăm peste o saptămână. De acord? "
"De acord" spun cei 2 in același timp.
"Chiar crezi că il vom găsi pe fratele tău acolo? "
"Nu știu , Zoe. Sper. "
"Și chiar dacă nu" continuă Jordan entuziasmat "S-ar putea să îl putem găsi pe Slenderman. Gândiți-vă cu ce poveste ne vom întoarce acasă! "
"Dar cine o să ne creadă? "
"Of , Mark...Mark...Mark... Spune-mi , ce e asta? " și îmi pune o cameră de filmat in mână
"O cameră...? "
"Care...? "
"Care filmează, da, dar presupun că știi deja că Slender interferează cu camerele, nu? Nu se va vedea nimic. "
"Of , of, of.... știi măcar cine sunt eu? "
"Un idiot? " răspunde Zoe zâmbind
"Nu.... " spune in timp ce se uita urât la Zoe "Sunt un maestru al tehnologiei. Crede-mă. Camera asta e imună la orice fel de interferență"
"Chiar și asa , știți că s-ar putea să nu ne mai întoarcem în viață , nu? Până la urmă vorbim despre Slender aici , nu despre vreo focă scăpată de la zoo. "
"Am luat în calcul și asta! " răspunde Jordan și mai entuziasmat după care scoate un dispozitiv ciudat asemănător unui telefon dintr-un sertar "Domnilor , acesta este un scanner. E de ajuns ca Slender să se afle la o disțantă de 10 metri de noi , iar acest scanner îl va analiza in totalitate , astfel având posibilitatea să-i găsim un punct slab. "
"Ești tu sigur că va funcționa? " îl intreb eu
"Dacă e făcut de mine , atunci va funcționa. "
"Eu zic să incepem să ne pregătim pentru plecare , chiar daca mai este o săptămână" le zic eu
"Bine, atunci eu am plecat. Pa! "
"Pa, Zoe! "
"Am plecat si eu , salut! "
"Salut! "
Amândoi au plecat astfel la casele lor care nu erau foarte departe de a mea , pentru a se pregăti de o lungă călătorie spre Oregon.
Vi i-am prezentat pe ei și da , mai sunt și eu. Mark , 1.86m , păr negru , ochi negri , dependent de hanorace , expert în cuțite. Împreună toți trei suntem vânători de mituri , dedicați 100% în cercetarea și vânarea a tot ce este supranatural.
Peste o săptămână.
Eram lângă mașină și îi așteptam pe cei 2... Și uite-i că vin.
"Ați întârziat. " le spun eu
"Jordan nu își găsea încărcătorul de la laptop... "
"Hei , un Jordan fără tehnologie , nu mai este Jordan" spune acesta.
"Ok , urcați bagajele în mașină și să mergem."
Astfel urcăm toți trei în masină și pornim la drum. Singurul lucru care îmi mai stă acum în cale sunt câțiva kilometri.
CITEȘTI
Vânătorul de mituri - Creepypasta
FanfictionMark face parte dintr-o familie normală, în afară de fratele său, Eric, care era un vânător de mituri. Totul mergea bine până când Eric gasește o nouă pistă și pleacă spre Oregon pentru a vâna creatura cunoscută sub numele de Slenderman, însă acesta...