Capitolul 3

141 21 5
                                    


...

"Repede , trebuie să cautăm ajutor!"

"Uuh .. Mark! "

Începeam să devin conștient de ce se întâmpla în jurul meu. Mi-am deschis ochii și i-am văzut pe Jordan și Zoe , fiecare trăgându-mă de câte o mână.

"Hei , s-a trezit! " strigă Jordan entuzismat.

Cei doi mă lasă astfel lângă un copac și se așează în jurul meu.

"Mark , ești bine? " întreabă Zoe îngrijorată

Încă eram șocat de ceea ce văzusem.

"Era acolo"

"Cine...? " spun cei 2 confuzi.

"Slenderman...Nu l-ați văzut? "

Amândoi dau din cap în semn de "Nu".

"Mark .. nu era nimeni acolo. Te uitai în gol."

"E imposibil...l-am văzut... "

"Poți să mergi..? " întreabă Jordan încercând să schimbe subiectul

Mă ridic în picioare și fac câțiva pași.

"Presupun.. "

"Hai să mergem...Nu e sigur să stăm pe aici noaptea."

"Dar...unde e mașina? " întreb nedumerit

"Mark... te uitai în gol și ai leșinat... " Zoe

"După care ai intrat cu ea într-un copac." continuă Jordan

"..Hai să mergem.. " spun după ce stau pe gânduri câteva secunde.

După ce am mers pe jos câteva ore , am ajuns în sfârșit. Aveam nevoie de o cameră de hotel , însă nu mâncasem de ceva timp așa că am decis să mergem la un restaurant mai întâi. După un timp am reușit să găsim unul deschis și ne-am așezat la masă.  Majoritatea pereților și a mobilierului erau făcuți dintr-un lemn de culoare închisă. Se putea observa că nu era chiar cel mai fandosit restaurant de pe aici.

"Deci.. Mark.. ești mai bine? "

"Eu tot sunt sigur că am vazut ceva. "

"Scanner-ul meu nu a detectat nimic... Ar fi făcut-o. "

Poate chiar aveau dreptate..Poate chiar am început să înnebunesc...

"Poți totuși să ne descrii exact ce ai văzut? " întreabă Zoe

"Păi... era înalt...mâinile lui aproape atingeau pământul și- " nu apucasem să termin , când deodată un bătrân apare în spatele meu.

"Înalt ai spus? Cumva purta un costum? Și..nu avea față? "

"Da! Asa știu că arăta.. L-ai văzut? "

"Oh..tot orașul l-a văzut. Noi îi spunem , Operatorul. Ne terorizează de ani de zile... "

"Păi .. suntem aici să îl prindem" spune Jordan ridicându-se de pe scaun "Și ne-am bucura dacă ne-ați spune tot ce știți"

La auzul acestor cuvinte , bătrânul și majoritatea persoanelor prezente au început să râdă.

"Oh... Operatorul nu poate fi prins. Este imposibil... Știți , au mai venit 2 oameni aici , acum 11 ani , care au spus același lucru. S-au dus în pădure în ciuda avertismentelor mele. Nenorociții nu s-au mai întors. "

"Îți mai aduci aminte numele lor? "

"Da...a unuia dintre ei... Cred ca era.. Jason...Mason...pe acolo.. "

Jason...

"Vă mulțumim pentru cooperare. Noi trebuie să plecăm. " spun și mă ridic de la masă

"Trebuie?! " 

"Da , Jordan , trebuie! Haide! "

Astfel toți 3 ieșisem din restaurant.

"De ce am plecat? Nici măcar nu mâncasem ceva. "

"Jason era numele partenerului lui Eric! Acum știm sigur că au fost aici să-l prindă pe Slender! "

"Da...și că nu s-au mai întors. " spune Jordan neîncrezător

"Noi suntem 3 vânători experimentați. Sigur vom reuși! "

"Eu am încredere în tine. " îmi spune Zoe.

"Uh..păi nu prea pare că am de ales deci.. și eu"

"Perfect. "

Astfel toți 3 batem palma după care același bătrân de mai deveme iese și se apropie de noi.

"Oh.. dacă căutați un loc unde să stați , încercați la hotelul .. "Spiritul Pădurii" e chiar pe această stradă , nu-l puteți rata. Deși eu vă sugerez să părăsiți orașul.. până nu e prea târziu.. "

"Mulțumim.. dar nu vom face asta. "

După ce pornim astfel spre hotel , îl aud pe bătran râzând în spatele nostru.

"Hahaha...copii proști... "


Vânătorul de mituri - CreepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum