Prolog

360 25 7
                                    

Aveam 10 ani când s-a întâmplat.

Fratele meu, Eric, era un vânător de mituri de 20 de ani care , împreună cu un amic de al lui , făceau tot ce le stătea în putință să dovedească existența supranaturalului. Totul era perfect, până intr-o zi...

Din perspectiva lui Eric.

"Jason , vino aici!" strig la unul din prietenii mei

"Da , ce este?" vine el grăbit

"Am găsit ceva ,uite!" spun eu arătând spre o poză cu Slenderman. "A fost văzut în America de nord , într-o pădure din Oregon. Trebuie să mergem."

"Sigur nu este vreo altă farsă , cum a fost cu The Rake?"

"Sunt sigur ca îl vom găsi acolo , ai încredere."

"Foarte bine , când plecăm?"

"Mâine."

"Mâine?!" spune el mirat.

"Da , nu vreau să ne scape."

"Of...bine , presupun că putem pleca mâine."

"Bine , eu zic să te duci acasă și să începi să îți faci bagajele , plecăm la prima oră."

"Înțeles. Noapte bună!" îmi spune ieșind pe ușă.

"Noapte bună!"

Următoarea zi

"Ai luat tot?" îl întreb în timp ce pun bagajele în mașină

"Da."

"Arbaleta , cuțitele , mâncarea ?"

"Da , da, da."

"Ok , haide."

Intrăm astfel amândoi în masină si pornesc motorul.

"Hei , Eric."

"Da?"

"Sigur nu se supără părinții tăi că îl lași iar pe fratele tău singur?"

"Ce, Mark? Se descurcă el. Lafel cum și eu m-am descurcat în primii mei 10 ani."

"Bine atunci .."

M-am uitat pe geam si l-am văzut atunci pe Mark și pe părinții mei făcându-mi cu mâna. Le-am făcut cu mâna înapoi și am plecat spre Oregon.

Atunci l-am văzut ultima dată. Au trecut 2 luni. Eram îngrijorat pentru el . Părinții mei încercau să mă liniștească spunându-mi că e totul în regulă și că se va întoarce , până când au primit un telefon de la poliția din Oregon. Mama mi-a zis că nu a fost nimic , insă eu am auzit conversația. Ofțerii au spus că Eric a dispărut si că nu l-au putut găsi nicăieri. M-am uitat pe laptop-ul lui si am văzut poze si fișiere despre un personaj numit Slenderman in folder-ul intitulat "Oregon". Voiam să mă răzbun. Nu eram sigur dacă acea creatură era de vină sau nu pentru dispariția fratelui meu , dar era singura pistă pe care o aveam. Din acea zi m-am documentat cât am putut de mult legat de această "chestie". Am continuat cercetările fratelui meu si m-am antrenat special pentru a o putea ucide. În prezent am 21 de ani și sunt gata să merg în Oregon să aflu ce s-a întâmplat.





Vânătorul de mituri - CreepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum