Suna Hanım ve Yavuz Beyin evindeki minik ziyaretçi, geçirdikleri bu acı olayı çabuk unutturmuşdu.
Evin neşesi Stela, çok sevimli ve çok uslu bir kızdı. Ailesi ona "Ela!" diye seslenmeyi tecih etti.Fatma halası da sık sık onları ziyarete geliyor, Suna ile saatlerce oturup Stella dan, anne ve babasından bahsediyorlardı. Gelecekte nasıl davranacakları hakkında planlar yaptılar.
Çok önemli bir karar aldılar. Bu gerçeği Stella nın huzuru için kimse bilmemeliydi.
Stella Suna ve Yavuz u ailesi bilecekdi. Bu gerçek çok uzun yıllar herkesten saklanmalıydı.Stella ancak yeterince büyüdüğünde bilmeliydi kim olduğunu.
*
Küçük Stella hızla büyüyordu. O kader gecesinin üstünden neredeyse bir yıl geçmişti. Suna Stella ile oynayan Yavuz un yanına geldi. Heyecanla ona sorular sormaya başladı. "Biliyor musun Yavuz bir şeyi çok merak ediyorum.""Neymiş o canım?"
"Eğer bir bebeğimiz olsaydı. Ela yı yine bugünkü gibi sever miydin?"
"Bu nasıl soru şimdi. Ela bizim kızımız . Onu sevmekten asla vazgeçmem."
Suna hanım derin bir nefes aldı;
"Şimdi çok rahatladım. Çünkü bir bebeğimiz daha olacak hayatım. "*
ÇELİKEL ailesine yeni bir birey daha gelmişti. Babası oğluna "Demir"ismini taktı. Demir gibi kuvvetli olsun diye. Stella artık evin tek gözdesi değildi.Başta kıskanır diye çok korktular ama o hiçte kıskanmadı. Aksine onu çok sevdi. İki kardeş hep birlikteydiler. Birlikte büyüyorlardı.
Aralarındaki yakınlık herkesi kıskandırıyordu. Stella onu koruyor ve kolluyor, Demir de ablası ne derse yapıyor, onu tıpkı bir kuyruk gibi takip ediyordu. İkisi de bundan hiç şikayetçi değildi .
Onlar hep birlikteydi. Stella iki yaş bile büyük değildi kardeşinden ama onun ablası değil de annesi gibi davranıyordu.
Bir keresinde Demir, annesinin babadan kalma vazosunu sapanla kırdığın da Ela , 'Bana çok kızacaklar.' diye ağlayan kardeşine dayanamayıp suçu üstlenmişti.
Küçük Demir hep büyümeyi reddediyordu. İnsanlar isimlerinden etkilenir. Ancak Demir de hiç eser yoktu. Zayıf, çelimsiz ve sulu gözlünün tekiydi.
Ancak Stella nın kendisi yüzünden cezalandırıldığını görünce suçunu hemencecik itiraf etmişti. Tabiî ikisi de üçer gün oda hapsiyle cezalandırıldılar.
*
Okula başlama zamanı gelmişti. Demir için henüz erkendi ancak iki kardeşi birbirinden ayırmak orada da mümkün olmadı.
Demir de okula başladı ablasıyla. Stella dının Ela değilde Stella olduğunu da orada öğrendi. Bir gün annesine sordu:
"Anne neden bana Stella diyorlar?""Senin adın bu yavrum."
" Hayır. Ela benim adım."
"Bak canım! Çok eskiden Stella adında çok güzel bir arkadaşım vardı. O nu çok severdim. Senin de en az onun kadar güzel olacağını anladı ve sana adını ve boynundaki madalyonu verdi. "
"O nerde şimdi ?"
"Gökyüzünde bir yıldız oldu. İsminin anlamı gibi ." Ve ekledi
"Biliyor musun sen ondan çook daha güzelsin hayatım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUĞULU CAM #WATTYS2016 Kitap Oldu
RomanceWATTYS 2016 KAZANANI Zorluklarla başlayan bir hayat. Çok karmaşık devam eden bir yaşam Doğmadan önce çizilen yaşam çizgisi değiştirilebilir mi? Küçük bir kasabada yaklaşık bir asır önce hüzünle başlayan hayat. Hiç akılda yokken başlayan yasak duy...