Artık evden ayrılma sırası Demir e gelmişti. Reddedemeyeceği bir şey oldu. O da Ankara da Veterinerlik eğitimi görmeye başladı.
Şimdi o da ablası gibi gidiyordu. Ama o Stella kadar şanslı değildi. Çok uzaktaydı evinden. Sadece yıl sonlarında görebiliyordu ailesini.
Okuldan kalan zamanını da başlarda ablasına mektup yazarak geçiriyordu. Fakat bu ayrılığa alışması Demir için çok uzun sürmedi.
Büyümüştü artık. Yakışıklı bir delikanlı olmuştu. Özelikle kızlar üzerindeki etkisini fark etmişti. Arkadaşları ile vakit geçirmek mektup yazmaktan daha zevkli geliyordu.
*
Anne ve babaları 2 çocuklarının da evden ayrı olmasına çok üzülüyordu. Ama gururluydular.Stella nın da artık okulunu bitirmesine çok az kalmıştı. Öğretmenlerinin gözdesiydi. Hocaları okul bittikten sonra başka bir şehirde iş bile ayarlamışlardı. Ancak ailesi okuması için gösterdiği çabayı ve anlaşışı bu sefer gösteremedi.
Yavuz bey ve Suna hanım artık yeter demişler ve kızlarının uzakta olmasına izin vermemişlerdi. Hem artık çocuk da değildi, evlilik yaşı çoktan gelmişti. Bir yuva kurmalıydı.
Stela istemeyerek de olsa evdeydi. Onun istediği bu değildi. Mesleğini yapmayı çok istiyordu. "Belki" diyordu. "Belki sonra izin verirler ve gidebilirim."
*
Demir eve getirmekse artık iyice zorlaşmıştı. Uzun tatillerde bile bahanesi oluyordu. Geldiği zamanda çok az kalıyor ve okuluna geri dönüyordu.Bir gün Yavuz bey güzel bir kısrakla eve geldi. Babası oğlunu eve getirecek bir sebep bulmuştu. Demir için güzel bir kısrak.
Öyle pahalı bir şey değil ama yeterince güzel. Stella babasının sürprizini hemen kardeşine yazdı. Yeni misafirlerini ballandıra ballandıra anlattı kardeşine.
Demir haberi duyar duymaz bütün planlarını iptal edip eve dönmeye karar verdi.
Okulun bitmesine çok az zaman kalmıştı. Aslında istese çoktan biterdi birkaç dersi vardı veremediği. Ama Demir yoğun geçen hayatında bir türlü ders çalışmaya zaman bulamıyordu. Şimdi ise Kızlar da biraz bekleye bilirdi.
Demir bir yıldır eve gelmiyordu. Stella ise Demir i neredeyse iki senedir görmüyordu.
Demir geldiğinde Stella okuldaydı ve kardeşi birkaç gün kalıp okulu bahane edip ablasını beklemeden geri dönmüştü. Sadece mektupla haber alıyordu. Stella nın dört, beş mektubuna karşılık tek mektupla.
Anne kız hemen hazırlığa başladı. Demir in sevdiği yemekler hazırlandı heyecanla. Babası ise yeni misafirleri için ahırı ve bahçeyi düzenledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUĞULU CAM #WATTYS2016 Kitap Oldu
RomanceWATTYS 2016 KAZANANI Zorluklarla başlayan bir hayat. Çok karmaşık devam eden bir yaşam Doğmadan önce çizilen yaşam çizgisi değiştirilebilir mi? Küçük bir kasabada yaklaşık bir asır önce hüzünle başlayan hayat. Hiç akılda yokken başlayan yasak duy...