Kavuşma anı gelmişti. Bütün aile uzun bir aradan sonra tekrar birlikteydi. Hasretle kucaklaştılar. Hepsinin mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Sonra Demir "Nerde" diye atı sordu.
"Ahır da" diye cevap verdi Stella
Demir hemen ahıra koştu. Büyülendi sanki. bütün gününü onunla dolaşarak geçirdi. Yemek saati gelmişti ama Demir hala ahırda yeni atının yanındaydı. Stella onu çağırmaya gitti.
Atını tarayan kardeşine baktı hiç ses çıkarmadan. Düşündü. Ne kadarda büyümüştü küçük kardeşi. Yaramaz çocuk gitmiş yerine asil, heyecanlı, ve herkesi kendine hayran bırakacak kadar yakışıklı bir erkek gelmişti. O nu ne kadardır görmediğini düşündü.
Demir kendisine bakan ablasını fark etti. Ablasına "Ne yapıyorsun orda" diye sordu.
"Yakışıklı kardeşime bakıyorum" diye cevap verdi Stella.
Demir saçlarını eliyle geriye taradı gururla öyleyim der gibi.
Stella devam etti. "Senin buraya ne için geldiğin anlaşıldı ufaklık." Dedi.biraz sitemle.
Demir gülümsedi.
"Yok sevgili ablacığım tabiî ki sizin için buradayım."
"Yemek hazır seni bekliyorlar."
İki kardeş birbirlerine sarılıp şakalaşarak eve gittiler.
Yemek boyunca Demir hiç susmadı. Okulda ki her şeyi anlatmaya başladı ailesine heyecanla. Herkes dikkatle onu dinliyordu. Zaten çocukluğundan beri bayılırdı bir şeyler anlatmaya ve ilgiyi üzerine toplamaya. Bunu da çok iyi başarıyordu. Gece geç saatlere kadar sohbet ettiler. Demir herkes yatınca kimseye fark ettirmeden ahıra gitti.
*
Sabah kahvaltı saati geldiğinde Stella Demir i uyandırmak için odasına çıktı ama o yoktu. Yatak hiç bozulmamıştı bile."Yaramaz çocuk hala büyümemiş" diye mırıldandı kendi kendine.Stella aşağıya indi masadaki anne ve babasına bakarak,
"Erken kalkmış herhalde odada yok." diye yalan söyledi.
Biraz sonra Demir çıka geldi dışarıdan belini tutarak.
Stella Demire yaklaştı sırtındaki samanları temizledi kimseye fark ettirmeden ve sordu.
"Nasıl gece yatağında rahat uyuya bildin mi kardeşim?"
Demir anladı. Ablası biliyordu yatağa hiç yatmadığını. Bozuntuya vermeden, "Evet bebekler gibi ablacığım." diye cevap verdi. Ablasını yanağından öptü ve kulağına;"Yine beni kurtardın." diye mırıldandı.
Eğer annesi ve babası anlarsa kızardı. Sonra annesini öptü yanaklarından, "Günaydın" dedi ve kahvaltı masasına oturdu.
*
Kahvaltıdan sonra yanlarına komşu çiftlikten Suat geldi, Demir i görme bahanesiyle. Asıl geliş nedeni Stella ydı. Stella son birkaç senedir Suat ın ilgisini çekiyordu."Günaydın. Demir gelmiş bir merhaba demek istedim."
Biraz sohbet ettiler hep birlik de. Sonra Demir atını göstermek istedi arkadaşına.
Suat,"Benim daha iyi bir fikrim var. Sen, ben ve Ela üçümüz birlikte atlarla gezintiye çıkalım. Belki piknikte yaparız."
Demir hemen, "Hay hay dostum." diye cevap verdi. Üç genç birlikte atlarla gezintiye çıktılar.
Ela aslında bu gezintiden hiç memnun değildi. Eskiden beri ata binmekten hep korkardı. Gözlerini kapattı. Demir in beline sıkıca sarıldı. Başını omzuna dayadı. Demir de onun huzursuzluğunu anlamıştı. "Korkma abla sana bir şey olmasına izin vermem." Deyip rahatlatmaya çalıştı.
Suat ta kendi atıyla onlara eşlik ediyordu.
Uzun bir gezintiden sonra göl kenarında güzel bir yerde piknik yaptılar. Demir o kadar çok yemişti ki hemen olduğu yerde şekerleme yapmaya başladı.
Suat sa fırsatı değerlendirmek istedi."Biraz dolaşalım mı Ela " diye sordu.
Stella da onu başıyla onayladı ve iki genç yürümeye başladılar. Suat ona kendisinden, neler yaptığından bahsetti. Okulun bitmesine az kalmıştı. Hukuk okuyordu Suat.
Stella sordu, "Sonra ne yapacaksın?"
"Bir yuva kurup gideceğim buralardan."
Ela söze girdi. "Ben de buradan gitmeyi çok istiyorum ama ailem benim gibi düşünmüyor. Mesleğimi yapmak, bir yerde çalışmak istiyorum. Kendi ayaklarının üzerinde durmak en büyük hayalim!" Bunları söylerken bile heyecanlanıyordu.
"Ailene katılıyorum. Yani çalışmak bir bayan için değil bence. Senin yaşında bir bayan başka şeyler düşünmeli gelecekle ilgili."
Stella şaşkınlıkla Suat a bakıyordu.
Suat cesaretini topladı devam etti;
"Ela . Senden uzun zamandır çok hoşlanıyorum ve seni daha yakından tanımak istiyorum."Stella sadece susuyordu.
Suat devam etti. " Seninle bir beraberlik düşünüyorum. Tabii, sende istersen!"
Stella iyice şaşırmıştı.Çok utandı ve hemen konuyu değiştirdi. "Vakit baya ilerledi bizi merak ederler gitmeliyiz artık."
Suat gülümsedi.
"Peki sen nasıl istersen. Ancak bunu olabilir olarak kabul ediyorum. "Ela kıpkırmızı olmuştu. Hızlı hızlı yürüdü ve konuşmalardan habersiz kardeşini uyandırdı.
Yeni bölümde konu daha da farklı yerlere gidecek beğenilerinizi sağ alt köşedeki yıldıza basarak yada yorum yazarak gösterebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUĞULU CAM #WATTYS2016 Kitap Oldu
RomanceWATTYS 2016 KAZANANI Zorluklarla başlayan bir hayat. Çok karmaşık devam eden bir yaşam Doğmadan önce çizilen yaşam çizgisi değiştirilebilir mi? Küçük bir kasabada yaklaşık bir asır önce hüzünle başlayan hayat. Hiç akılda yokken başlayan yasak duy...