Νέα Υόρκη επιτέλους!

159 16 3
                                    

"Παρακαλώ προσδεθείτε και ετοιμαστείτε για την προσγείωση στο αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης. " είπε μια γυναικεία φωνή από το μικρόφωνο και ξύπνησε τον Χάρρι από τον ύπνο του. Διάβαζε το αντίτυπό του από τα νέα του Προφήτη, αλλά η υψόμετρο του έδωσε πονοκέφαλο και τον πήρε ο ύπνος αφού τελείωσε τη τρίτη σελίδα.

Σήκωσε την εφημερίδα από τα γόνατά του και τη δίπλωσε έτσι ώστε να μπορούσε να χωρέσει στην εσωτερική τσέπη του σακακιού του. Ο ήλιος ανέτειλε έξω από το παράθυρο. Το γλυκό πορτοκαλί του φως γέμιζε την καμπίνα του αεροπλάνου με ζεστασιά, μετά το κρύο σκοτάδι της νύχτας. Ο Χάρρι πήρε μια βαθιά ανάσα και έκλεισε τα μάτια του ώστε να απολάψει τη ζεστασιά των ηλιαχτίδων στο πρόσωπό του. Έπειτα, έγειρε προς τα πίσω και περίμενε το αεροπλάνο να προσγειωθεί.
------------------------------------------------------------ Ο Χάρι πήρε την αποσκευή του από τον μαύρο κυλιόμενο διάδρομο που αντιστοιχούσε στην πτήση του και προχώρησε έξω, στο χώρο στάθμευσης, για να πάρει ένα ταξί για το Μανχάταν. Ήταν εύκολο. Μια μακρά σειρά με ταξί περίμενε απέναντι από την έξοδο του αεροδρομίου.

Ο Χάρρι μπήκε στο πρώτο και είπε ευγενικά:" Καλημέρα, ξενοδοχείο Grand Hotel παρακαλώ." Ο οδηγός του ταξί δεν είπε λέξη. Απλά κούνησε το κεφάλι και γύρισε το κλειδί που ξεκινούσε τη μηχανή του οχήματος. Το ταξί έστριψε αριστερά στην έξοδο του πάρκινγκ και κατευθήνθηκε προς την πόλη. Καθώς περνούσαν, στα πλάγια του δρόμου τους υψώνωνταν ψηλά κτήρια και πολύχρωμα σήματα. Ο Χάρι κοίταξε έξω από το παράθυρο και άρχισε να παρατηρεί το νέο περιβάλλον. Δεν είχε ποτέ ταξιδέψει εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου ποτέ ξανά στη ζωή του. Τα πάντα ήταν τόσο διαφορετικά. Ο τόπος, τα κτίρια, οι άνθρωποι... ή μήπως οι άνθρωποι εξακολουθούσαν να είναι ίδιοι; Αυτά σκεφτόταν ο Χάρρι όταν ξαφνικά τον διέκοψε ο οδηγός.

" Ώστε, πρώτη φορά στη Μεγάλη Υόρκη, έτσι;"

" Χμ- Τι;" Ο Χάρι, δήλωσε έκπληκτος.

" Τουρίστας δεν είσαι;"

" Χμ, ναι... είναι τόσο προφανές;"

" Αν είναι; Θέλει και 'ρώτημα; Είσαι κυριολεκτικά ένα ψάρι έξω από νερό. Εκτός αυτού, σε πήρα από το αεροδρόμιο πριν λίγο, έτσι δεν είναι;"

" Ω.", είπε ο Χάρρι. Κοίταξε έξω ξανά και συνέχισε:" Είναι πάντα έτσι οι δρόμοι; Τόσο πολυσύχναστοι;"

" Βασικά ναι. Και η θερινή περίοδος μόλις που έχει αρχίσει. Φυσικά, υπάρχουν περισσότεροι άνθρωποι το χειμώνα, ειδικά όταν η Παραμονή της Πρωτοχρονιάς είναι κοντά. Αλλά δεν πρέπει να διαμαρτύρομαι. Είναι μεγάλη η πόλη και με όλους αυτούς τους τουρίστες, το βγάζω άνετα το μεροκάματο ."απάντησε ο οδηγός.

Η Επόμενη Περιπέτεια (Harry Potter Fan-fiction)Where stories live. Discover now