"Παππούς μου; Τι εννοείς; Δεν έχω παππού! Νομίζω πως θα το ήξερα αν..." Ο Χάρι έλεγε συνεχως, πριν η ματιά του πέσει στη φωτογραφία που ο Φλίμοντ είχε μόλις αφήσει πάνω στο ξύλινο γραφείο ανάμεσά τους.
Εκεί ήταν. Ο πατέρας και η μητέρα του, μαζί με τον άνδρα που μόλις είχε γνωρίσει ο Χάρι. Κοιτούσαν τον φακό της φωτογραφικής μηχανής και χαμογελούσαν. Έπειτα έσκαγαν στα γέλια σκεπτόμενοι πως μπορεί να ειχαν αποτυπωθεί στο φωτογραφικό φιλμ.
Η Λίλι Πότερ φορούσε ένα λευκό αμάνικο νυφικό. Είχε κορσέ και η φούστα ήταν φτιαγμένη από πολύ μαλακό τούλι. Δεν ήταν πολύ φουσκωτό, αλλά ούτε και εφαρμοστό. Τα μαλλιά της ήταν μαζεμένα πίσω. Το πέπλο της ήταν στερεωμένο σε ένα λουλουδένιο στεφάνι που ηταν ακουμπισμένο απαλά στην κόμη της.
Ο Τζέιμς Πότερ στεκόταν δεξιά από τη Λίλι. Φορούσε μαύρες επίσημες ρόμπες και ένα ημίψιλο καπέλο το οποίο έβγαζε κάθε λίγο κοιτώντας το χαμογελαστά σαν να ήθελε να πει "Ποιανού ιδέα ήταν να το φορέσω;".
Πίσω από το νεαρό ζευγάρι ήταν ο Φλίμοντ, νεότερος από ότι ήταν εκείνη τη μέρα στο γραφείο του. Αγκάλιαζε και τους δύο, κοιτώντας πρώτα τον φωτογραφικό φακό, μετά το ζευγάρι και τέλος τον ουρανό, περήφανος για το νέο ανδρόγυνο.
"Τι...πώς...Πού το βρήκες αυτό...;" άρχισε να λέει ο Χάρι αλλά ο Φλίμοντ τον είχε ήδη προλάβει. Προχώρησε προς την ξύλινη βιβλιοθήκη του και πήρε ένα παλιό κουτί παπουτσιών. Αφού έψαξε λίγο κάτω από τον λόφο γραμμάτων που ήταν στοιβαγμένα μέσα στο κουτί, επιτέλους βρήκε αυτά που χρειαζόταν. Τα πήρε στα χέρια του, τα έδωσε στον Χάρι και άφησε πίσω το κουτί στο ράφι της βιβλιοθήκης.
Ο Χάρι κοίταξε τα παλιά και ταλαιπωρημένα χαρτιά. Το λευκό είχε μετατραπεί σε κίτρινο στις άκρες των γραμμάτων και το μελάνι είχε μουτζουρωθεί. Το πρώτο γράμμα είχε ημερομηνία από 18 χρόνια πριν. Το δεύτερο ήταν νεότερο κατά έναν χρόνο. Ο Χάρι πήρε το παλαιότερο γράμμα και άρχισε να το διαβάζει...27 Αυγούστου, 1980
Αγαπημένε πατέρα,
Σου γράφω για να σε ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά που μας επισκέφθηκες στο σπίτι μας. Η Λίλι κι εγώ χαρήκαμε πολύ που σε είδαμε. Και οι δύο πιστεύουμε ότι σου έκανε καλό που πέρασες λίγο χρόνο με τον νεο εγγονό. Πραγματικά ήθελα να πάρει το όνομά σου, αλλά ο Σίριος και η Λίλι είχαν δίκιο όταν μου είπαν ότι το όνομα «Φλίμοντ» θα ήταν πραγματική κοινωνική καταδίκη όταν θα πάει στο Χόγκουαρτς.
Ξέρω τι θα πεις. Πώς ξέρω ότι το αγόρι μου θα είναι μάγος; Η απάντηση είναι απλή. Το νοιώθω. Το νοιώθω στα κόκαλά μου.
Μου είπες κάποτε ότι ήξερες ότι είμαι μάγος από την πρώτη στιγμή που με αντίκρισες. Όχι επειδή έτσι ήθελες να είναι τα πράγματα. Αλλά επειδή το ένιωσες. Αυτό συνέβη και σε εμένα.
Φυσικά δε θα έχει σημασία αν το παιδί δεν είναι ευλογημένο με μαγικές δυνάμεις. Εγώ και η Λίλι θα τον αγαπάμε το ίδιο. Έτσι κι αλλιώς, οι Μαγκλ έχουν καταφέρει κάποια αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα με αυτό που αποκαλούν «επιστήμη». Και με την καθοδήγησή μας ο γιός μας θα μεγαλώσει και θα γίνει ένας σπουδαίος άντρας. Σίγουρα όχι σαν αυτόν τον Βέρνον που παντρεύτηκε η αδερφή της Λίλι, η Πετούνια. Είχαμε μία...διαφωνία την προηγούμενη εβδομάδα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Η Επόμενη Περιπέτεια (Harry Potter Fan-fiction)
Fiksi PenggemarΟ Χάρι προσπαθεί να χαλαρώσει μετά την τελική μάχη με τον Βόλντεμορτ. Έτσι, ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη για να βρεί λίγη ηρεμία. Όμως, μια άλλη απειλή τον περιμένει εκεί ... Θα καταφέρει να ξεπεράσει τους κινδύνους που τον απειλούσαν από τότε που ήταν μ...