Καλοκαιρινές Διακοπές

260 15 2
                                    

Ο Χάρι έπρεπε να αφήσει το Ηνωμένο Βασίλειο για λίγο. Μετά από ό, τι ο ίδιος και οι φίλοι του είχαν περάσει κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, άξιζε λίγο ελεύθερο χρόνο για χαλάρωση μακριά από τα προβλήματά του.

Αποφάσισε λοιπόν να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού: στη Νέα Υόρκη των Η.Π.Α.. Η Ερμιόνη του είχε προτείνει απλά να διακτινιστεί εκεί, αλλά ο Χάρι δεν ήθελε. Το ταξίδι ήταν πάρα πολύ μακριά για να διακτινιστεί, και εκτός αυτού, ήθελε να έχει ένα κανονικό ταξίδι μετά από όλα αυτά τα χρόνια. Έτσι, επέλεξε να πάει εκεί με αεροπλάνο.

Μετά από πολλές προετοιμασίες η μεγάλη μέρα ήρθε. Ο Χάρι σήκωσε τη βαριά παλιά αποσκευή του (δεν είχε ακόμη αγοράσει μία Μαγκλ, και γι' αυτό χρησιμοποίησε την ίδια που έπερνε κάθε χρόνο στο Χόγκουαρτς) και βγήκε έξω από το σπίτι του Σείριου Μπλακ, όπου ζούσε μετά το τέλος του πολέμου των μάγων. Κοίταξε και απ' τις δύο πλευρές του δρόμου και όταν ήταν βέβαιος ότι κανένας δεν έβλεπε, διακτινίστηκε για το αεροδρόμιο, αλλά την τελευταία στιγμή άλλαξε πορεία για να εμφανιστεί μπροστά από το σπίτι των Ντάρσλεϊ.

Ο Χάρι πήρε μια βαθιά ανάσα και χτύπησε την πόρτα.

"Γιατί το κάνω αυτό; Οι Dursleys δεν χρειάζεται να ξέρουν για εμένα και θα είναι θυμωμένοι μετά που τους είπα να φύγουν από το σπίτι τους. Αλλά είναι και η μόνη οικογένεια (από αίμα τουλάχιστον) που έχω, και με συγχώρεσαν πριν φύγω. Ή δεν το έκαναν; "

Μια δυνατή φωνή τον τράβηξε έξω από τις σκέψεις του:; «Ανοίγω!» Ήταν η φωνή του Dudley.

Ο θόρυβος των βαριών βημάτων του Dudley γινόνταν όλο και πιο δυνατός, μέχρι που η πόρτα άνοιξε και ένα παχουλό πρόσωπο με μαλλιά σαν πράσα εμφανίστηκε μπροστά στον Χάρι. Κάποιες στιγμές σιωπής ακολούθησαν.

"Χάρι;" Ο Dudley μίλησε με βραχνή τρεμάμενη φωνή.

"Τι; Ο Χάρι; "Οι φωνές του κυρίου και της κυρίας Dursley ακούστηκαν από κάπου μέσα στο σπίτι. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα, εμφανίστηκαν και αυτοί στο κατώφλι της πόρτας μπροστά στον Χάρι.

" Τι ... τι κάνεις εδώ; »ρώτησε ο κ Dursley μετά από παύση λίγων δευτερολέπτων.

"Ο πόλεμος τελείωσε. Ο κίνδυνος είναι πλέον παρελθόν. Είστε ασφαλής τώρα. Πίστευα ότι αξίζατε να γνωρίζετε. ", είπε ο Χάρι και κοίταξε κάτω στο έδαφος δαγκώνοντας τα χείλη του και  περιμένοντας την αντίδραση τους.

Ένα χαμόγελο σχεδιαστηκε στα πρόσωπά των Dursleys. Ο κύριος και η κυρία Dursley κοιτάχτηκαν για λίγα δευτερόλεπτα με μία ειρηνική λάμψη στα μάτια τους. Ο Dudley δεν πήρε τα μάτια του από τον Harry. Απλά έσκυψε το κεφάλι του προσπαθώντας να κοιτάξει το σκιερό πρόσωπο του.

"Επίσης ..." Ο Χάρι συνέχισε "Θα φύγω για λίγο καιρό".

Οι Dursleys κοιτάχτηκαν και πάλι με προβληματισμένα πρόσωπα, περιμένοντας ο ένας τον άλλο να ρωτήσει τον Χάρι για λεπτομέρειες.

Τελικά η κα Dursley μίλησε: "Εσύ ...εμ... φεύγεις; Πού πας; "

"Στη Νέα Υόρκη. Η πτήση μου φεύγει σε δύο ώρες γι 'αυτό καλύτερα να πηγαίνω αν θέλω να φθάσω εγκαίρως στο αεροδρόμιο . Απλά σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να σας ενημερώσω. Πάνω από όλα, είμαστε ακόμα οικογένεια . Σωστά; "

Η κα Dursley δεν μπορούσε να σταματήσει ένα-δυο δάκρυα απ'το να πέσουν από τα μάτια της. Ίσως ήταν ότι θα μπορούσαν να πάνε πίσω στο παλιό σπίτι τους,ή ίσως επειδή θυμήθηκε ότι είχε και καλές στιγμές με την αδελφή της πριν το όλο πράγμα του ότι η αδελφή της ήταν μάγισσα, ή ίσως επειδή κατά βάθος κατι στην καρδιά της έσπασε όταν είδε ότι ο Χάρι ήταν τόσο ευγενικός μαζί τους μετά από όλα όσα έχουν κάνει. Σκούπισε τα μάτια της και είπε:
"Μάλιστα".

Ο Χάρι κούνησε το κεφάλι του και έκανε κάποια βήματα προς τα πίσω. Κοίταξε και απ' τις δύο πλευρές του δρόμου και στη συνέχεια κοίταξε πάλι την πόρτα, όπου μόνο Dudley είχε μείνει να στέκεται μόνος του στο κατώφλι. Κοίταξε άλλη μια φορά γύρω του, μήπως τον έβλεπε κάποιος Μαγκλ και ήταν έτοιμος να διακτινιστεί στο αεροδρόμιο, αλλά η φωνή του Dudley τον σταμάτησε και πάλι .

"Αντίο...ξάδερφε ..." είπε "Λυπάμαι... για πολλά... Σου έχω πει ξανά. "

"Είναι εντάξει. . Αλήθεια " Ο Harry απάντησε, αποφεύγοντας να κοιτάξει κατάματα τον Dudley και έγνεψε αντίο, λίγο πριν εξαφανιστεί από τα ματια του.

Ο Ντάντλεϊ κοίταξε λίγο περισσότερο στο σημείο όπου ο Χάρι στεκόταν πριν λίγο και ψιθύρισε:. "Πάντα σε ζήλευα και πάντα θα σε ζηλεύω. Για ότι είσαι και ότι έχεις πετύχει. "
Στη συνέχεια, έκλεισε την πόρτα.

Η Επόμενη Περιπέτεια (Harry Potter Fan-fiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora