Τέρατα στους υπονόμους

106 7 0
                                    

"Ησυχία!!!!" Μία κραυγή αντήχησε στη μεταλλική κατασκευή. Θανατοφάγοι και Λυκάνθρωποι, καθώς και πολλά άλλα πλάσματα είχαν μαζευτεί γύρω από ένα μακρύ σκούρο γκρι τραπέζι. Τα παπούτσια τους είχαν μουσκέψει από τα νερά του υπονόμου, και η μυρωδιά χαλασμένου τυριού είχε πλημμυρίσει το δωμάτιο, κάνοντας την ατμόσφαιρα ακόμα πιο αποπνικτική. Αλλά κανένας από τους παλιούς ακόλουθους του Βόλντεμορ δεν έδειχνε να νοιάζεται γι' αυτό.

Όλοι τους κοιτούσαν τον Γκρέυμπακ, τον λυκάνθρωπο που τιμήθηκε από τον Σκοτεινό Άρχοντα και έγινε Θανατοφάγος, χωρίς όμως να αξιωθεί αρκετά ώστε να αποκτήσει το διαβόητο σκοτεινό σημάδι στον βραχίονά του. Αφού ξέφυγε της οργής του Βόλντεμορ στην έπαυλη των Μάλφοϋ, είχε αρχίσει να μαζεύει μυστικά λυκανθρώπους με τελικό σκοπό να πάρει με τη βία την θέση στην εξουσία που τόσο πίστευε ότι του άξιζε. Όταν ο Βόλντεμορ τελικά πέθανε, νικημένος από τον διάσημο Χάρι Πότερ, το αγόρι που έζησε, τον μεγαλύτερο εχθρό του σκοτεινού άρχοντα, ο Γκρέυμπακ βοήθησε πολλούς Θανατοφάγους μα ξεφύγουν από την τιμωρία τους με αντάλλαγμα την αφοσίωσή τους στον ίδιο. Η θέση στην κορυφή του κόσμου ήταν ελεύθερη και πάλι και ο Γκρέυμπακ ένοιωθε πως είχε γεννηθεί για να την κατακτήσει.

"Όπως έλεγα, ο Χάρι Πότερ είναι εδώ." Είπε ο Γκρέυμπακ με τη βαθιά σκληρή φωνή του.

Ψίθυροι ακούστηκαν ξανά και ο λυκάνθρωπος βιάστηκε να συμπληρώσει τα λεγόμενά του.

"Όχι εδώ εδώ...Στην Νέα Υόρκη γενικότερα. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Δεν έχει ιδέα για την αποστολή μας και δεν πρόκειται να μάθει μέχρι να είναι πολύ αργά." Ο Γκρέυμπακ ξαφνικά άλλαξε τον τρόπο ομιλίας του. Φόρεσε το καλύτερο θλιμμένο προσωπείο του, που εύκολα θα κέρδιζε ένα χρυσό αγαλματίδιο, ένα Όσκαρ όπως το αποκαλούν οι Μαγκλ, και άρχισε να μιλάει με φωνή θλιμμένη όσο η φωνή μίας χήρας. "Όλοι μας ξέρουμε ότι ο Πότερ σκότωσε τον αγαπημένο μας ιδρυτή και αρχηγό, τον Σκοτεινό Άρχοντα. Αλλά τώρα ήρθε η ώρα να πάρουμε την εκδίκησή μας εις μνήμην του χαμού του. ΕΜΕΙΣ θα επιτύχουμε στην αποστολή μας, θα πραγματοποιήσουμε το όραμα του μεγαλου μας οραματιστή! ΕΜΕΙΣ θα δημιουργήσουμε έναν νέο κόσμο. Έναν ΚΑΛΥΤΕΡΟ κόσμο. Έναν κόσμο όπου ΕΜΕΙΣ θα κυβερνάμε. Έναν κόσμο όπου θα είμαστε ελεύθεροι να χρησιμοποιούμε μαγεία και αυτοί οι βρωμιάρηδες οι Μαγκλ θα πρέπει να κρύβονται στις σκιές!
  
Οι Θανατοφάγοι κραύγασαν "Γκρέυμπακ" γεμάτοι ενθουσιασμό.

"Έκτορα. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να ενημερώσεις τη συντροφιά μας για αυτά που ανακάλυψες"

Η Επόμενη Περιπέτεια (Harry Potter Fan-fiction)Where stories live. Discover now