Υπουργείο Μαγείας

127 14 0
                                    

"...και για αυτόν τον λόγο, αγαπητοί συνάδελφοι, δε θα έπρεπε να ρίξουμε την άμυνά μας τώρα που ο αποκαλούμενος <<Σκοτεινός Αφέντης>> δεν υπάρχει πια, αλλά θα έπρεπε να δράσουμε αμέσως ώστε να αιχμαλωτίσουμε όλους τους ακολούθους του που ξέφυγαν."  δήλωσε ο Φλίμοντ από το ξύλινο βάθρο του. Μάζεψε όλα τα έγγραφα που είχε αφήσει μπροστά του και τα έβαλε μέσα σε έναν καφέ χαρτοφύλακα.

Ήταν έτοιμος να κατέβει κάτω από την υπερυψωμένη θέση του και να γυρίσει πίσω στην αρχική του θέση που έμοιαζε με δικαστή, μαζί με το υπόλοιπο διοικητικό συμβούλιο, αλλά μία ψιλή γέρικη γυναικεία φωνή από την άλλη πλευρά του μεγάλου αμφιθεάτρου τον σταμάτησε.

"Και πώς ακριβώς, μπορώ να ρωτήσω, θα το κάνετε αυτό, κύριε Μακάλιστερ;" μία ρυτιδιασμένη, μεγάλη σε ηλικία κυρία με καστανά μαλλιά που είχαν αρχίσει να λευκαίνουν, στεκόταν όρθια, μπροστά από το κάθισμά της, με τα χέρια της πάνω στην ξύλινη έδρα μπροστά της, κοιτάζοντας με τα κρύα μπλε μάτια της τον Φλίμοντ Πότερ.

Αυτός σταμάτησε, ενοχλημένος που η παλιά του νέμεση είχε τοποθετήσει για άλλη μια φορά ένα εμπόδιο στη συνέχιση των σχεδίων του.

Κατά τη διάρκεια του παρελθόντος έτους, κάθε φορά που αυτή αμφισβητούσε τις πράξεις του, του έδινε έναν ακόμα λόγω για να αμφισβητήσει ο ίδιος την πίστη της στο Υπουργείο. Αλλά εκτός του ότι η κυρία αυτή είχε καταντήσει ενοχλητική με τις παρατηρήσεις της, δεν είχε κάνει τίποτα που θα πρόδιδε ότι πράττει κατά του Υπουργείου... τίποτα ακόμα.

"Ίσως σεβαστέ συνάδελφε δε με ακούσατε. Θα επαναλάβω λοιπόν την ερώτησή μου. Πώς ο κύριος Υπουργός προτείνει να συλλάβουμε τους οπαδούς του Βόλντεμορτ, όταν αυτοί θα μπορούσαν να είναι οπουδήποτε, όχι μόνο στην Αμερική, αλλά και στον κόσμο !?"

Ο Φλίμοντ γύρισε αργά και κοίταξε την γριά στα μάτια, κάτι που οι περισσότεροι άνθρωποι απέφευγαν λόγω του παγερού βλέμματός της.

"Ψάχνουμε, Μπαμπαγιάγκα. Συνεργαζόμαστε με τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσές μας από το Υπουργείο Μαγείας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και ψάχνουμε."

Ψίθυροι αντήχησαν στο πρώην ήσυχο δωμάτιο. Τα δύο Υπουργεία δεν είχαν ακριβώς τις καλύτερες σχέσεις όλα αυτά τα χρόνια. Αντιθέτως, διαφωνούσαν στα περισσότερα πράγματα, με τελευταίο παράδειγμα τη κρίση των τελευταίων χρόνων. Το αμερικανικό Υπουργείο Μαγείας ήταν παραπάνω από δυσαρεστημένο με την αποκατάσταση του Βόλντεμορτ στη ζωή και με την έλλειψη δράσης από το  Υπουργείο Μαγείας της Μεγάλης Βρετανίας.

Η Επόμενη Περιπέτεια (Harry Potter Fan-fiction)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora