Inilah hari paling malang untuk Seoyoon kerana tidak dapat ikut Jungkook.Jungkook melihat Seoyoon seperti kerang busul masam dari tadi.Jungkook duduk ditepi Seoyoon lalu mengusap kepala isterinya "ololo,jangan merajuk ya usik Jungkook.Seoyoon menarik tangan Jungkook lalu bagi satu gigitan "woi!malam ni aku ada konsert la,kalau nak pun lepas aku balik konsert la..confirm aku tak letih.Dah la aku pergi dulu,kunci pintu.Aku balik pukul 12 kut" Jungkook mencium bibir Seoyoon sebelum keluar.Seoyoon mengeluh kasar,orang takde mood nak miang lagi . XD
=Backstage=
Jungkook tetap dengan rancangannya nak buat Seoyoon jealous.Dia pergi ke bilik rehat dimana ad SNSD disitu ada Yoona lalu dia menegur Yoona "annyeonghaseyo noona" "kenapa Jungkook ?" Yoona senyum kepada Jungkook "ermm,Kookie malu la"Jungkook buat2 manja "aigoo,Jungkook ah..kalau buat macam tu sekali lagi noona sumbat oren dalam mulut kamu" usik Sooyoung .Ketawa Yoona & Jungkook dibuatnya "noona,jom ikut saya jap" Yoona mengikut Jungkook."Kenapa nak jumpa dekat sini?tunggu siapa?"Soal Yoona bila sampainya satu sudut yang agak sunyi "Woohyun hyung" kata Jungkook dengan ringkas.Datanglah pencipta heart finger iaitu Woohyun "wae? Soalnya "nak ambil gambar" Jungkook bunny teethnya "aishh" balas Yoona & Woohyun serentak "ni mesti nak buat jealouskan" teka Woohyun "bijak hyung!" Senyum Jungkook.
Jungkook sampai ke rumahnya agak lewat.Dia juga fikir Seoyoon mungkin sudah tidur.Sampai saja ke bilik dia melihat isterinya sangat sexy.Seoyoon pakai baju tidur malam yang ehem punya la "bila awak balik?" Soalan itu buat Jungkook terkejut.Jungkook menarik tangan Seoyoon & duduk dikatil "ada apa?" Soal Seoyoon "tengok ni" Jungkook menunjuk gambarnya bersama Woohyun & Yoona.Cemburu semakin kuat.Jungkook ketawa & membelakangi Seoyoon,tiba2 Seoyoon memeluk Jungkook dari belakang.Ketawanya berhenti.Seoyoon mencium pipi Jungkook & berbisik "awak ingat tak lagi dulu awak pernah denda saya?" Kata2 itu buat Jungkook keliru "ahhh!" Jungkook menjerit apabila Seoyoon mengigit telinganya "malam ni awak tidur bawah.Tak boleh tidur atas sofa / bilik lain" Seoyoon terus membalut badannya dengan selimut.
YOU ARE READING
Mr.International playboy(Byuntae)
FanfictionKim Seoyoon berumur 18 tahun dipaksa kahwin dengan seorang lelaki dikenali sebagai international playboy.Apakah nasib Seoyoon selepas berkahwin? "Kau nak hadiah x?" Bisik Jungkook dgn romantik.Seoyoon mula berdebar2."Ni hadiahnya syg..Ai ya!!" Jungk...