Seoyoon & Jungkook berjalan ke kelas ,Jungkook perasam muka Seoyoon agak pucat "kau sakit ke?" "Tak la,letih je kut" Seoyoon terus masuk ke kelas tanpa memandang Jungkook.1 jam selepas kelas bermula,Jungkook meminta izin dari gurunya untuk ke tandas padahal dia ingin pergi mengintai Seoyoon.Jungkook lalu dihadapan kelas Seoyoon,dia terkejit melihat ramai pelajar perempuan disekeliling Seoyoon "kyaaa apa dah jadi ni?Jungkook terus pergi ke arah Seoyoon.Maklum la guru dalam kelas Seoyoon takde. "Tak tau,dia tiba2 jatuh & tak sedar" kata pelajar itu "shit!aku dh agak kau sakit"Jungkook menelefon drivernya & mengangkat Seoyoon.
Sampai saja dirumah,Jungkook meletak Seoyoon dikatil lalu menelefon Jimin
"Yeobooooo seee yooo?"-Jimin "Hyungggg!tolong saya"-Jungkook dengan nada cemas
"wae?"-Jimin "Seoyoon pengsan"-Jungkook "relax bro...calling calling doktor la"-Jimin "wait,kenapa ada darah dekat kain dia?"-Jungkook "darah?emmm jap tanya RapMon hyung"-Jimin menjerit memanggil RapMon & menyoalnya "hyung,kenapa Seoyoon ada darah kat kain dia?" "period la tu" balas Rap Mon dengan selamba "Jungkook,kamu dengar tak Rap Mon hyung cakap tadi?dia apa tadi..deriod ke apa ..macam tu la sebutan"-Jimin "dengar,tapi saya rasa patut panggil doktor kan"-Jungkook "Elok la tu"-Jimin "thanks bro"-Jungkook memutuskan panggilan.Jungkook memakai mask & cermin mata hitam supaya doktor merawat Seoyoon tidak mengenalinya "Seoyoon period ke?atau mengandung?eh tak,baru sekali/dua takkan dah mengandung?tak aku dah cakap tak nak buat dia mengandung" Jungkook menyoal dirinya sendiri.Doktor yang merawat Seoyoon pun keluar dari bilik "emm doktor dia macam mana? Soal Jungkook "jangan risau,biasala masalah perempuan.Saya bagi ubat ni saja la"jelas doktor itu "ohhhh"Jungkook mengeluh tidak faham "kenapa kamu pakai mask & cermin mata hitam malam2 ni?" Soal doktor ingin tahu "ah,tadi saya nak potong bawang..tak sanggup pula nak potong..sedih"jawab Jungkook sambil menunjuk gigi bunnynya "potong bawang pun sedih?" Lalu doktor itu beredar.
Jungkook mendekati tubuh isterinya yang masih tidak sedar.Ketika melihat wajah Seoyoon dia sungguh berdebar2 "aihh kawal sikit..isteri tengah sakit tu"Jungkook menampar perlahan pipinya sendiri.Jungkook mencium dahi isterinya..auch!panas sangat badan ni "kenapa panas sangat dia ni?tadi doktor kata masalah perempuan je"Jungkook cepat2 turun ke bawah untuk mengambil bekas untuk mengisi air & tuala untuk letak didahi Seoyoon.
Jungkook berehat mencari sesuatu di internet "humm baik aku cari pasal apa Seoyoon pengsan time datang period?"Jungkook tersenyun nakal.Selepas soalannya terjawab terus dia call Jimin lagi"Yeobo?seyo kookie ah"-Jimin "hyung!hyung boleh tak??!"-Jungkook "ha?boleh apa?"Jimin "ingat tak baju maid yang kiya pernah pakai?"-Jungkook "yup..kenapa?"-Jimin "boleh tak minta tolong manager hantar dekat rumah kookie?"-Jungkook dengan suara manja "aigoo...melting hyung dibuatnya.Ok nanti hyung bagitau manager"-Jimin "go...ma..wo!hyung!saranghae!"-Jungkook "nado saranghae"-usik Jimin lalu mematikan panggilan.
Beberapa jam kemudian pakian yang ditunggunya tadi pun sampai."Let's change!"Jungkook masuk ke bilik air untuk tukar baju."Tonight!aku jadi maid sampai dia sedar saja!"Jungkook bercakap didepan cermin.Jungkook memulakan kerjanya pada malam itu dengan mencuci cawan "ah!letihnya!"1 cawan dah buat aku letih" jerit Jungkook didapur.Selesai dia mencuci 1 cawan itu yang lain dia tinggal lalu Jungkook tidur disofa.
Pagi,Seoyoon tersedar & Jungkook tiada ditepinya.Seoyoon turun kebawah mencari Jungkok "bibik mana pulak dalam rumah.....ahahahha"Seoyoon ketawa lalu dia mengambil gambar Jungkook.Seoyoon duduk ditepi Jungkook lalu mencium pipi kookie "aku tengah tidur pakai macam ni pun kau still tergoda dengan aku ke?" Soal Jungkook "sorry la sikit.Yang awak pakai macam ni kenapa?"Seoyoon masih dengan sisa tawanya "kau tak sedar diri semalam,so aku la buat kerja"kata Jungkok yang masih tidur2 ayam "awak buat kerja ?apa yang awak buat?"Seoyoon melihat rumahnya tiada perubahan pun?masih bersepah "kau nampak tak cawan tu?aku yang cuci"balas Jungkook sambil menunding jari ke arah cawan itu "tu je?baik tak payah buat"Seoyoon bangun dan meninggalkan Jungkook.
YOU ARE READING
Mr.International playboy(Byuntae)
Hayran KurguKim Seoyoon berumur 18 tahun dipaksa kahwin dengan seorang lelaki dikenali sebagai international playboy.Apakah nasib Seoyoon selepas berkahwin? "Kau nak hadiah x?" Bisik Jungkook dgn romantik.Seoyoon mula berdebar2."Ni hadiahnya syg..Ai ya!!" Jungk...