sorry friend

6.1K 304 10
                                    

Sudah 1 minggu  Seoyoon menghilangkan diri,Jungkook pula duduk dirumah kerana dia tidak mahu diganggu.Secara rahsia dia meminum minuman keras untuk menghilangkan stresnya.Pintu rumahnya diketuk lalu pintu itu dibuka "Kyung?kau buat apa datang sini?" Soal Jungkook sambil memeluk bobbeenya "kau dah 1 minggu tak datang sekolah.Risau la aku,homework aku dah bawa sekali"Kyung menghulurkan kerja rumah itu "aku tak nak!aku nak Seoyoon!selagi dia tak balik jangan harap aku nak tengok benda ni semua!" jerit Jungkook dalam separuh menangis "hmm..aku tak tahu la apa hubungan kau dengan Seoyoon.Time kat sekolah macam tom and jerry.Dah la aku nak balik dulu"Kyung terus pulang.Kyung mendail nombor Hae Ra,katanya ada something nak bagitau.

Tiba di rumah Hae Ra,Kyung dipelawa masuk "ada berita baru pasal Jungkook?"Hae Ra memandang Kyung "ada.Aku ah cakap si Jungkook tu ada hubungan dengan Seoyoon"Kyung menutup matanya,letih ."Bukan dia dengan Jimin ke?"Hae Ra bangun dari tempat duduknya "tak dia dengan Jungkook.Dah lama aku dapat rasa diorang ada hubungan.Jungkook klau jumpa Seoyoon  kat sekolah confirm dia tarik rambut Seoyoon kadang2 lebih dari tu..gaduh je kerja.Tadi aku pergi rumah Jungkook banyak juga dia minum,kesian Jungkook"Kyung mengeluh simpati "aku nak kau tolong aku"Hae Ra menunding jari ke arah Kyung "stop la,aku dah letih"Kyung mula naik bosan dengan Hae Ra "kau nak rahsia keluarga kau terbongkar?" ugut Hae Ra.Kyung memandangnya dengan tajam.

Kyung membawa Jungkook ke kelab untuk berseronok.Jungkook hanya mengikut sahabatnya masuk."Jungkook malam ni kita enjoy k?aku tahu kau stres & aku tahu kau suka yang sexy macam ni kan..tu bilik hujung tu yang kita,kau artis so privacy la sikit"Kyung menepuk bahu Jungkook.Kookie hanya mampu tersenyum.Jungkook seperti sudah tidak sedarkan diri,kiri kanan melayan perempuan.Tiba2 Hae Ra datang dengan pakaian yang sexy lalu dia duduk diatas riba Jungkook.Dia mencium Jungkook,secara tidak sengaja Jungkook membalas ciuman itu.Hae Ra menarik tangan Jungkook supaya mengekorinya tetapi bayangan Seoyoon yang muncul dimindanya menyebabkan Jungkook menyedari perbuatannya  itu "kau!kau jangan nak goda aku!sebab kau aku hilang seseorang yang aku cinta!" marah Jungkook lalu keluar dari kelab itu.Hae Ra menahan marah sambil memberi pandangan maut kepada Kyung.

Mr.International playboy(Byuntae)Where stories live. Discover now