Happy...with you

7.8K 297 25
                                    

Seoyoon menunggu Jungkook di studio BigHit.Sudah 1jam lebih dia menunggu Jungkook yang x muncul2,BTS lagi la x nampak . "Seoyoon "Jimin datang dengan muka seriusnya "oppa,Jungkook mana?" Soal Seoyoon "itula oppa nak bagitau.Tapi,sebelum tu pakai penutup mata ni.Percaya kat oppa ok"Jimin memberi penutup mata itu kepada Seoyoon."kita nak pergi mana ni?Jungkook mana?"Seoyoon seperti orang buta.Semestilah dia sudah rimas dengan mata tertutup "sabar,ambil masa lama sikit "Jimin ketawa melihat Seoyoon.

"Ok!kita dah sampai.Oppa turun dulu..bye,jangan buka lagi tau"Jimin turun dari kereta & meninggalkan Seoyoon seorang diri didalam kereta.Pintu kereta dibuka lalu diarah membuka penutup mata itu.Sejambak bunga ros dihadapan mukanya sebaik saja membuka mata "Jungkook ah..awak pergi mana?awak balik rumah dulu tak tunggu saya.Nasib Jimin oppa datang"bebel Seoyoon "dah la,jom turun"Jungkook & Seoyoon berpimpin tangan pergi ke arah BTS yang berseronok dengan BBQ "macam pengantin baru..."sindir Jhope "hihihi...ni special live untuk Seoyoon"Jungkook mula menyanyi 'Nothing like us'*saja letak lagu tu..suara dia romantik :'3".Selesai saja menyanyi,Jungkook menarik nafas panjang & menghembus dengan dengan perlahan "Seoyoon...please be mine forever.I want to kiss absolutely ever inch of you.I love you.."kata Jungkook dengan menggunakan ayat yang diajar oleh Rap Monster.Jimin mengambil alih tempat Seoyoon "i love u too"Jungkook terkejut dengan suara itu lalu dia membuka mata "kyaa..hyung geli ahh"Jungkook menolak Jimin "Jhope hyung dia tolak saya..kecewa"Jimin pura2 pengsan diatas Jhope "Jimin..bangun sebelum hyung mencurah air ke muka Jimin" ugut Jhope "hahahhaha...dah2.Jungkook & Seoyoon sambung la.."V sudah tidak sabar melihat drama Jungkook & Seoyoon "Seoyoon..please jangan tinggal saya lagi,kalau tiada awak..hmm saya rasa diri ni kosong..I love you so much Kim Seoyoon"kata Jungkook sambil memegang tangan Seoyoon "saya tak akan tinggalkan awak lagi!saya janji..and i love u more"Seoyoon memandang Jungkook.Jungkook mencium dahi Seoyoon."kat dahi je?kenapa tak kat mulut?"usik Rap Mon "itu tak boleh la...perlu privacy sikit"balas Jin "malam ni nak masuk bilik Jungkook la,boleh tengok.."gurau Rap Mon "apalah hyung ni"Jungkook tersipul malu.Seoyoon bangun dari kerusi malasnya "Bangtan boys,saya nak terima kasih kerana susah senang awak tetap bersama..mungkin saya dah banyak susahkan BTS,maafkan saya kalau dah banyak susahkan kamu semua.Saya harap BTS akan lebih berjaya!"BTS menepuk tangan selepas mendengar kata2 Seoyoon "Seoyoon,awak bukan ARMY tapi awak bertuah kerana dapat jumpa BTS..Ni album BTS,kami bagi free kat awak tau" Suga memberi album itu kepada Seoyoon.Suasana menjadi sunyi,tiba2 "tepuk,tepuk BTS"V tiba2 menepuk tangan,semua memandang V dengan pelik.. "kenapa tepuk tangan?"Seoyoon dah terima album kita,akhirya dia ada juga album BTS" balas V "dah dah...jangan layan perasaan!Jom makan"Jimin berlari untuk mengambil makanan tetapi dia telah ditolak oleh Jungkook sehingga jatuh ke dalam kolam.Seoyoon dan Jungkook tidak terlepas dengan eyes to eyes...Malam itu mereka berseronok hingga lewat malam...

-The End...sorry kalau bosan,next ff saya akan cuba buat best lagi..Ff Jimin coming soon.Kalau ada apa2 Wechat la saya :'DThanks-

akhirya first album BTS dah dapat xD first time beli album BTS,Jungkook & Jimin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

akhirya first album BTS dah dapat xD first time beli album BTS,Jungkook & Jimin ...melting

Mr.International playboy(Byuntae)Where stories live. Discover now