Hae Ra semakin tertekan,kerja dah kena buang.Nak ambil hati Jungkook bukan la senang."Baby macam mana dengan Seoyoon tu?Jom la menari..kalau datang kelab kena enjoy"Kata MinJae yang cuba memujuk Seoyoon."kau bla boleh tak?aku tengah fikir macam mana nak ambil semula hati Jungkook!konon kata berjaya" sindir Hae Ra "dekat sini bising la,kalau macam tu jom.Tak puas tidur dengan baby malam tu"pujuk Minjae lagu dengan suara sexynya.'Pang!!!' Hae Ra menampar muka Minjae "kau ingat aku ni apa?pergi mampus la kau "Hae Ra meninggalkan Minjae.Minjae marah + malu apabila ramai yang melihatnya ditampar.
Kedua2 ibu bapa Jungkook & Seoyoon pulang selepas melawat Seoyoon dihospital.Jungkook agak gembira kerana keadaan Seoyoon semakin pulih.Beberapa hari lagi,dia dapat keluar dari hospital."Jungkook,mari duduk sini" panggil Seoyoon dengan senyuman manis "awak nak apa?air?makanan?" Soal Jungkook sambil memegang tangan Seoyoon "saya nak awak berada disisi saya" Seoyoon mula mengalirkan air mata "dah la,jangan menangis.Doktor kata beberapa hari lagi awak dah boleh keluar"Jungkook senyum tawar melihat wajah Seoyoon yang pucat."awak pun jangan menangis jugak..tak cute"usik Seoyoon.Jungkook ketawa & mencium dahi Seoyoon.Hae Ra mendengar perbualan Jungkook & Seoyoon.Menyampah!"macam la suami isteri"Hae Ra membuang bunga untuk dibagikan kepada Seoyoon ke dalam tong sampah.Hajat untuk melawat Seoyoon..cancel.!
Ketika Hae Ra menunggu taxi seorang diri,tiba2 sebuah kereta hitam berhenti & menariknya masuk ke dalam. "Kau siapa!lepaskan aku!" Hae Ra cuba melepaskan diri "tada!!it's me Hae Ra.Aku nak bawa kau kat satu tempat ni" katanya dengam sinis.Hae Ra mula ketakutan,cubaan melepaskan diri dah pun gagal.Dia pun sampai di rumah Minjae "home sweet home!"jerit Minjae "lepaskan aku!"rayu Hae Ra "kau tahu tak kau telah malukan aku?so malam ni.."Minjae mengambil gunting lalu menggunting baju Hae Ra "kau gila!!" Hae Ra menangis tetapi Minjae seronok dapat merakam "sudah la menangis.Aku tak nak rakam kau dah.Aku ingat satu perkara yang kau buat dekat Seoyoon & aku!"Minjae menampar kedua-dua pipi Hae Ra & 1 tumbukkan di perutnya.Minjae memaksa masuk ke dalam bilik jika tidak mengikut arahannya semakin teruk dia terima balasan.
BTS datang ke rumah Jungkook selepas Seoyoon dibenarkan pulang.Seoyoon sedang menonton tv ditemani oleh ahli BTS yang duduk bersila di atas lantai di dalam bilik *macam kat ruang tamu takde tv* "Seoyoon ah,kuat kan sikit volume"kata V yang sibuk makan popcorn "No!hyung orang sakit mana boleh dengar tv kuat2" balas Jungkook lalu membaling bantal ke arah V "kyaaa!" jerit V "sakit telinga,jangan la jerit..mana makanan Jin hyung ni?tak.kan tak sudah lagi memasak"Suga mengeluh panjang "yayayyaya,kamu tahu tak Hae Ra berada di hospital,koma"kata manager sebaik saja keluar dari bilir air.BTS memandang managernya dengan reaksi kosong kerana Hae Ra tiada kaitan dengan mereka "kamu still marah dengan Hae Ra ke?Dia sekarang koma la"managernya tidak faham kenapa BTS sangat marah dengan Hae Ra sejak pertama kali dia mengambil Hae Ra sebagai model "manager, saya sebagai wakil BTS ,nanti sayapergi beli bunga lepas tu manager pergi melawat dia tolong wakilkan kami "Jin bersuara "hyung,jangan beli bunga warna pink je" gurau Jhope "haih..kamu semua ni"manager setuju dengan idea Jin.
-Nak habiskan cepat!nak tulis ff psl Jimin plk!buku dah habis tulis psl ff ni :3
YOU ARE READING
Mr.International playboy(Byuntae)
FanficKim Seoyoon berumur 18 tahun dipaksa kahwin dengan seorang lelaki dikenali sebagai international playboy.Apakah nasib Seoyoon selepas berkahwin? "Kau nak hadiah x?" Bisik Jungkook dgn romantik.Seoyoon mula berdebar2."Ni hadiahnya syg..Ai ya!!" Jungk...