Ketika Jungkook keluar,Seoyoon mula bosan tapi mood fangirlnya on.Dia turun ke bawah & mula untuk karaoke.Dia menari,menyanyi seperti orang baru bebas.Keadaan di ruang tamu itu sangat...xtau la nk bgitau cm mne.Ketukkan pintu rumah tidak didengarinya,Jungkook bersama BTS terus masuk ke dalam rumah.Jungkook terkejut dengan perangai Seoyoon,BTS hanya memandang satu sama lain "ehemm,Seoyoon shii" tegur Jungkook "oh awak dah balik?" Kata Seoyoon yg masih sibuk menyanyi.Jungkook menghampiri Seoyoon & berbisik "BTS datang,jangan la buat malu aku"Seoyoon terkejut lalu memusing badannya..Ya! 6 jejaka yang hanya berdiri melihatnya.V melambai tangannya."Annyeonghaseyo" seoyoon menunduk hormat "Annyeonghaseyo" jawab mereka serentak "nak karaoke pergi naik atas la" Jungkook berbisik lagi.Lalu Seoyoon ikut saja arahan Jungkook.
Mereka duduk di ruang tamu ingin berbincang sesuatu "Jungkook,si Seoyoon memang macam tu ke?" Soal Jhope "boleh dikatan macam tu la" jawab Jungkook dengan malas.RapMon yang baru keluar dari bilik air perasan yang 2 ahlinya tiada "mana V & Jimin?" "ntah?kata nak jalan2 dalam rumah ni.Ketika menunggu V & Jimin,keadaan ruang tamu menjadi sepi..masing2 layan perasaan.Tiba2 diatas bunyi sangat bising,lalu BTS naik ke atas..Bang!V& Jimin sedang karaoke dengan Seoyoon menari lagi Gee bagai "ya hyung!"jerit Jungkook "eh kookie" senyum Jimin "kita tunggu dari tadi kamu berdua hampir nk mereput.Rupa2 karaoke diruang tamu atas"kata Jin sambil mengeluh "kenapa tak ajak Jhope datang dengan gembiranya "boleh nak karaoke?" Jhope,V&Jimin buat muka cute "ikut la"balas Jungkook.Selama 2 jam diorang berseronok di rumah Jungkook,kecuali Jungkook yg tidak karaoke bersama.Akhirnya Jungkook geram "dah la!" Semua orang terkejut "dari tadi nyanyi lagu orang lain,kiya nyanyi lagu sendiri la pulak!" Kata Jungkook dengan senyuman nakal "yeah baby!Jom!!" Kata Rap Mon.Kali ini Jungkook betul2 berseronok,sudah lama tak habiskan masa dengan hyungnya.BTS akhirnya pulang.Seoyoon memgemas ruang tamu itu,Jungkook pulak mandi.Maklumla karaoke tadi main lompat2 je lebih.Seoyoon masuk ke dalam bilik terus tidur,Jungkook yang baru selesai mandi tersenyum melihat isterinya,cute "tadi bukan main lagi berseronok" Jungkook mencium dahi Seoyoon.
YOU ARE READING
Mr.International playboy(Byuntae)
FanficKim Seoyoon berumur 18 tahun dipaksa kahwin dengan seorang lelaki dikenali sebagai international playboy.Apakah nasib Seoyoon selepas berkahwin? "Kau nak hadiah x?" Bisik Jungkook dgn romantik.Seoyoon mula berdebar2."Ni hadiahnya syg..Ai ya!!" Jungk...