thanKookie

8.6K 401 3
                                    

Konsert pada malam itu dipenuhi oleh fans sepert Sone,Army,Inspirit,Exo-l & lain2.Seoyoon hanya berkurung dibilik persalinan BTS kerana Jungkook melarang dia keluar jadi dia hanya tengok siaran langsung di TV yang terlekat di dinding.Sedih tidak dapat melihat kumpulan kegemarannya.Akhirnya konsert itu berakhir,BTS & staf2 masuk ke bilik persalinan."kenapa Seoyoon macam kerang busuk je tu?" soal Jimin "tak dapat jumpa grup dia minat" ketawa Jungkook.Dia pergi ke arah Seoyoon & menarik tangan isterinya.Nak apa?" Marah Seoyoon "kau PK aku,ikut aku" Jungkook menarik tangan Seoyoon sehingga mereka sampai disatu bilik tertulis 'INFINITE' Seoyoon senyum gembira."Annyeonghaseyo"Jungkook menunduk hormat "Jungkook ah"Dongwoo datang memeluk Jungkook "hyun boleh x dia nak bergambar" soal Jungkook "bergambar?boleh2"Woohyun datang dengan riuhnya.
'SNSD' itu tertulis pada pintu itu "Annyeonghaseyo noona" Jungkook menunduk hormat "kenapa datang?" soal Yoona "unnie" Seoyoon terpegun melihat Yoona "oh,Seoyoon shii" Yoona memberi senyuman kepada Seoyoon "nak ambil gambar"Seoyoon yang hanya memandang Yoona dari tadi.Snap!

Jungkook menghantar isterinya ke kedai gambar untuk cuci(?)gambar Seoyoon bersama biasnya.1jam Jungkook menunggu Seoyoon didalam kereta.Akhirnya muncul jugak.apahal kau lambat sangat?semalam 4 keping je kut kau ambil" marah Jungkook "saya cuci gambar saya dengan Yoona unnie 3 keping ,3 keping dengan Woohyun oppa,2 keping gambar dengan SNSD & INFINITE ,1keping gambar perkahwinan kita yang ramai2" kata Seoyoon."apa!yang ada aku 1 keping je" Jungkook tidak puas hati tunggu 1 jam ini dia dapat "well" ketawa Seoyoon
-Seoyoon POV-
"eh ni INFINITE kan?" Kata seorang pekerja "ya,ya.Nak dengar cerita macam mana dapat bergambar" Seoyoon mencerita kepada pekerja itu dri A-Z,dia tidak bagitau yang Jungkook menolong dia.Nasib gambar wedding mereka pekerja itu tidak tengok dengan teliti.Gambar itu siap dalam 45 minit tapi cerita yang ambil masa lama.

Mr.International playboy(Byuntae)Where stories live. Discover now