Pagi itu Seoyoon sudah siap memakai uniform sekolah.Tetapi si Jungkook masih tidur dibawah.Seoyoon mendekati Jungkook "Jungkook bangun la" tapi masih tiada respons "Jungkook kalau awak tak bangun dalam masa 3 saat,saya cium bobbee awak" ugut Seoyoon tetapi tiada hasil "1,2,ti.." belum sempat Seoyoon menyebut tiga,bibir Jungkook teleh pun mendarat dibibir Seoyoon "bobbee aku limited tak boleh cium,kau pun sama.Kau milik aku bukan bobbee"Jungkook buat muka tidak bersalah.
Sekolah seperti biasa,rehat buat hal masing2.Ketika itu Jungkook dikelilingi fangirlsnya.Layanan sungguh mesra.Dia perasan yang Seoyoon sedang memerhatinya lalu Seoyoon keluar dari kantin.Beberapa minit kemudian,Jungkook keluar mencari Seoyoon.Terkejut dia pabila 5 pelajar lelaki cuba menganggu Seoyoon.Seoyoon ketakutan lalu Jungkook pergi ke arahnya "yo bro,jangan kacau dia" Jungkook menarik tangan Seoyoon "oh ni la Jungkook BTS tu" sinis seorang pelajar lelaki itu "tak la,aku Jeon Junjut" balas Jungkook dengan selamba.Dia & Seoyoon terus meninggalkan mereka."takde orang nampak kan,macam biasa rehat tak habis lagi" Jungkook melepaskan tangan Seoyoon.Seoyoon hanya mendiamkan diri.
Sejak balik sekolah,Seoyoon takut nak bercakap dengan Jungkook.Malam itu dia ingin berterima kasih dekat Jungkook.Seoyoon duduk diatas katil menunggu Jungkook keluar dari bilik air.Terpaku Seoyoon pabila Jungkook hanya keluar hanya memakai tuala yang menutup bahagian yang tidak sepatutnya.Jungkook tersenyum nakal.Seoyoon bangun & menarik Jungkook duduk ditepinya "Jungkook terima kasih sudi tolong saya tadi"Seoyoon memandang tepat mata Jungkook "yala,kau pun yang tak lari tu kenapa?"kata Jungkook "dah awak suruh buat hal masing2" balas Seoyoon "memang la hal masing2 tapi bukan cara tu" semakin geram Jungkook dibuatnya.Seoyoon mencium pipi Jungkook "thanks"
Seoyoon ingin bangun tapi
ditarik oleh Jungkook "ni bukan cara nak berterima kasih" Jungkook berbisik lalu mencium Seoyoon dengan rakus.Seoyoon tidak mampu buat apa2 "can i?" Soal Jungkook "tapi kalau saya mengandung? Soal Seoyoon pula "aku laki kau kan,aku takkan buat kau mengandung.Aku tak nak jadi ayah usia muda cam ni"kata Jungkook.Seoyoon melabuhkan tubuhnya diatas katil.Jungkook dengan tenaga kelakiannya dia mencium Seoyoon dengan sepuas-puasnya..Tangannya mula meraba peha Seoyoon kemudia ke dalam baju Seoyoon.Dia mula membuka pakaian Seoyoon dan begitula seterusnya. :'3
YOU ARE READING
Mr.International playboy(Byuntae)
FanfictionKim Seoyoon berumur 18 tahun dipaksa kahwin dengan seorang lelaki dikenali sebagai international playboy.Apakah nasib Seoyoon selepas berkahwin? "Kau nak hadiah x?" Bisik Jungkook dgn romantik.Seoyoon mula berdebar2."Ni hadiahnya syg..Ai ya!!" Jungk...