Stigli smo ispred kluba. Unutra se čula muzika i ljudi kako pričaju.
-Jesi li sigurna da hoćeš na žurku?- pogledao me je kao da se ni njemu ne ide.
-Ma hajde.... Nije toliko strašno. Malo ćemo ostati da dokažem Rubi da i ja mogu nekad da izađem u klubove i da se zabavljam.- povukla sam Aleksa za ruku i ušli smo.
Kada sam otvorila vrata naglo sam osetila toplotu i muzika je bila glasnija. Trebalo mi je par sekundi da se naviknem na atmosferu. Nisam neki ljubitelj plesanja i igranja pa smo zato seli za šank i poručili nešto da popijemo.
-Jesi li sigurna da hoćeš odmah alkohol?-
-Aleks, ne ponašaj se kao neka strina već se opusti malo. Ne ostajemo dugo sećaš se?-
-U tom slučaju... Živeli!- popio je čašu nečeg, ni ja nisam znala šta je to.
Videla sam Rubi kako nam se približava pokušavajući da se probije kroz gomilu.
-Opaa, ipak si odlučila da se pojaviš!- Rubi je bila pola pijana pola trezna.
-Ja sam bar trezna.- nasmejala sam joj se.
-Devojko, opusti se čoveče!- okrenula se prema Aleksu i njih dvoje su popili celu čašu od jednom.
-Samo da znate, ni jedno od vas neću da vozim pijane..-
-Dobro, dobro. Ostavljam vas dvoje da sedite i da se dosađujete.-
Rubi je otišla a ja sam ostala sama sa Aleksom. Stvarno je bilo dosadno.
-Znaš, Rubi je u pravu. Mogli bi malo da opustimo. Hajde da igramo!- povukla sam ga ali se on nije pomerao. –Hajdee!-
-Znaš... Ja imam dve leve noge po pitanju igranja..-
-Sigurno nije gore od mene..- sada smo se oboje smejali.
-Pa da.. Siguran sam da bolje plešem od tebe.-
-Ti to mene izazivaš?-
-Moždaa.-
-Sam si tražio, smotani.-
Pošli smo da zajedno igramo i prosto sam zaboravila da ne znam da igram. Muzika me je vodila. Baš kada sam se potpuno opustila, di-džej je prekinuo muziku.
-Ma daj!- rekla sam.
-A sada, nešto laganije za sve zaljubljene parove!- vikao je neki momak i pustio tihu pesmu da lagani ples.
-E divota..- krenula sam da sednem.
-Da li ste za ples mlada damo?- Aleks se smejao i izigravao gospodina.
-Paa.. Ne znam baš..- razmišljala sam. Ipak, poslednji put sam plesala sa Danijelom na njegovom rođendanu. Ne! Neću da razmišljam o njemu.
-Hoću!- pružila sam mu ruku i polako smo plesali. Nije mi se sviđalo što su njegove ruke na mojim kukovima ali valjda tako treba u plesu. Prosto, bilo mi je lepo. Dugo se nisam tako osećala pored nekoga.
Pesma se završila i svi su aplaudirali jedni drugima. Nakon toga ponovo je počela normalna muzika i svi su slobodno plesali.
-Znaš mogli bi da idemo kući. Već je kasno.-
-Dobro. Spremi se ti ja ću da javim Rubi da idemo.- Aleks je otišao da se pozdravi sa Rubi. Mogu da primetim da je i njega malo alkohol obuzeo ali ne mnogo. Još uvek je mogao da hoda. Ali to ne mogu da kažem i za Rubi. Ona se razvalila od alkohola. Aleks je pošao i izašli smo napolje. Duvao je vetar što me je nateralo da se više uvijem u kaput.
-Mogli bi da šetamo jer ja ne mogu da vozim..- dobro pa se setio za bezbednost.
-Meni nije teško da hodam.- Šetali smo polako većim delom puta smo ćutali.
Stigli smo ispred moje kuće i pozdravili se.
Htela sam da ga poljubim i on je hteo mene. Nekako smo uspeli da krenemo u istu stranu i on me je poljubio u usta. Ili sam ja njega? Nije važno, poljubio me je! O Bože!
-Ovaj.... Ja....- htela sam da se izvinim ali mi nije dao.
-Ja sam hteo ovo da uradim, a ti?- šta sad da kažem? Zbunjena sam.
-Ne znam... Vidimo se Aleks..- Otrčala sam u kuću i popela se u sobu. Skočila sam na krevet. Zašto sam srećna? Šta mi se dešava? Pogledala sam na sat. Bilo je 03:15.
-Sjajno! Sad ne mogu da spavam. Sve bolje od boljeg.- uzela sam telefon i gledala na YouTube-u neke snimke i slušala muziku. Ubrzo sam zaspala. Napokon sam sanjala normalne snove a ne Danijela..
__________________________________________________________________________
Hej!
Stvarno mi je žao što tek sad ubacujem ovaj deo ali sam jedva uspela da ga završim jer mi je zabranjeno da koristim komp jedan dan jer me oči mnogoo bole.
I, šta mislite? Da li Ela treba da pruži šansu Aleksu?
Molim vas pišite predloge u komentar. Nije mi stalo do VOTE-a već do vašeg mišljenja...
Love you all <3
P.S. Slušajte pesmu obožavam je <3
ESTÁS LEYENDO
Ljubav boli...
RomanceEla je 17-godišnja devojka koja je jednom bila povređena od osobe koja joj je puno značila u životu i koju je volela najviše na svetu. Od tada, Ela postaje hladna prema svim muškarcima i ne želi da opet zavoli nekog jer se plaši da opet ne bude povr...