Probudila sam se u 07:30. Otišla sam u toalet i umila se hladnom vodom da se osvežim. Polako sam otišla da proverim da li Aleks još spava. Zatekla sam ga bez majice i bio je pokriven do stomaka. Nasmejala sam se tiho jer je u snu grlio mog plišanog medu. Nisam mogla a da ga ne slikam. Malo se pomerio tako da sam brzo izašla iz sobe i otišla da spremim nešto za doručak. Dok sam u tišini pravila sendvič gore na spratu je nešto puklo. Otrčala sam gore i videla Aleksa kako drži glavu i psuje.
-Joj, je*** ti sve!- držao je ruku na čelu.
-Šta je sad bilo?- iskreno, mnogo sam se uplašila.
-Navikao sam da kući ovde umesto zida imaju vrata od kupatila pa sam pošao da se umijem.-
-Hahaha.. znaš kako si me uplašio. Ova soba nema kupatilo. Možeš ići u moje.-
-Uf.. Hvala. Sad će mi izaći velika modrica na čelu.- izašao je a ja sam ostala sama u sobi. Otvorila sam prozor da uđe malo svežeg vazduha i izašla ispred.
Završila sam sa pravljenjem sendviča i stavila ih na sto. Aleks je sišao dole i seo za sto.
-Dobro jutro..- rekao je spuštajući pogled da ne vidim njegovo čelo.
-Oh ma daj! Nije valjda toliko strašno.- podigao je glavu. -Woah! To JESTE strašno! Daću ti malo pudera da staviš da se ne vidi modrica ali neće moći da se sakrije sve.- stvarno je bilo loše. A da ne pomoljem da mu je čelo nateklo kao lopta.
-E baš ti hvala. Kako ću ovakav u školu? A tek kući? Ko zna šta će da pomisle da si mi uradila i neće mi dozvoljavati da se družim sa tobom.-
-Ma skloniće se to dok večeras ne odeš kući. - dodala sam mu kečap i tanjir sa sendvičima.
-Uzmi da jedeš i idemo polako u školi.-
-Dobro. Prijatno..-
Završili smo sa večerom i pošli u školu. Kada smo stigli, Rubi je videla Aleksovo čelo..
-Au! Pa ja sam mislila da ćete samo da učite.- sarkastično se nasmejala.
-Ha-ha! Veoma smešno.- rekli smo Aleks i ja u isto vreme. Ušli smo u učionicu i seli na mesto. Rubi je sedela ispred nas tako da nas je ceo čas zadirkivala dok profesor nije pitao nešto.
-Rubi, hoćeš li nam reći šta je smešno da se svi smejemo?- prestao je sa pisanjem i okrenu ose prema nama. Rukom sam joj pokazala da ako bilo šta kaže može se oprostiti sa svojim životom.
-Ma ništa posebno profesore..-
-Čim ometaš čas svojim smejanjem mora da je važno. Sada, pričaj da te ne bi zapisao u napomenu.- sasvim mirnim tonom je to rekao ali se moglo primetiti da je na ivici suzdržavanja da nam ne podeli jedinice.
-Paa..... Aleks je juče bio kod Ele, i...pa pogledajte sami da ne pričam dalje.- pomerila se da bi profesor mogao da vidi a Aleks je spustio glavu.
-Molim te da podigneš glavu Alekse nije ništa strašno šta god da je.- mirno je rekao profesor. Sada su svi gledali malo u mene malo u Aleksa.
Kada je Aleks podigao glavu profesoru je izletelo:
-U jebem ti.....- ali je to rekao tiho tako da su samo 2-3 učenika mogla to da čuju, a ti učenici smo bili mi.
-Šta si mu ovo uradila crna Ela?- sada je gledao u mene.
-Nisam ja ništa uradila! On je sam udario glavom u zid.- zapravo to i jeste bilo. Ne lažem ništa.
-Pa mora da je bio pijan čim nije video zid ispred sebe.- joj! Sad mi još i ne veruje.
-Ne! Zapravo je prespavao u Larinoj sobi i jutros nije podigao roletne i hteo je u toalet ali ta soba nije imala toalet i on je udario glavom u zid.- završila sam rečenicu u jednom dahu.
-Ahaa.. a zašto je prespavao kod tebe?- previše pitaš dosado.
-Zato što smo morali da učimo za prokleti kontrolni!- sad sam poluela. Pa za šta on mene smatra? Za kurvu?!
-Dobro, dobro.. I sad kad si pomenula kontrolni setio sam se..ali moram da ga odložim za sledeću nedelju.- okrenuo se i otišao za katedru da zapiše nešto.
-Svi su mi šaputali sa svih strana: -Hvala Ela..... Hvalaa.....- jao majko. Biće ovo dug dan. Okrenula sam se prema Aleksu.
-Ti samo ćutiš a mene da smatraju prostitutkom?-
-Sama si to rekla nisam jaa..- nasmejao se.
-Znači tebi je to smešno. Dobrooo.... A baš sam planirala da te pozovem da dođeš ponovo da pojedemo one grickalice što su ostale..- znala sam da ne može da odoli grickalicama zato ga i zadirkujem.
-Hej! Ja...- hteo je nešto da kaže ali sam ga prekinula.
-A-a-a! Ništa sad! Prekasno.-okrenula sam glavu da ne vidi da se smejem..
-Izviniiiiiiiiiii....-
-Ponašaš se kao mala beba! Prestanii..- jao kako je slad... Hej! Šta ja to pričam. Previše se družim sa Rubi.
-Ali hoću grickaliceeeeeeeeee........ Molim teeeeee...- počeo je da me vuče za ruku.
-Dobro! Pobedio si! Ali ovaj put nećeš da prespavaš kod mene.-
-Yes!!- vikao je pobednički. Čas se završio i ja i Aleks smo izašli u hodnik.
-Znaš, ako nemaš....- prestala sam da ga slušam kada sam ugledala poznatu osobu kako nam se približava hodnikom.
-Ela! Da li me ti slušaš?!- pogledao me i video da gledam negde dole i sam se okrenuo.
Sve što sam uspela da kažem je bilo: - O-o...-
-Ela šta ti je?- Aleks me je gledao zabrinuto.
-Ovo je loše! Stvarno, stvarno loše! Aleks, idemo!- povukla sam ga ali prekasno.
-Elaaaaa.....- o ne! Video me je. Šta ću sada.
-Zar nećeš da me upoznaš sa tvojim drugom?-
-Ovaj...ovo je Aleks, a Aleks ovo je..........-
__________________________________________________________
Hej..
Šta mislite, koga je Ela videla?
Ako vam se sviđa ostavite VOTE & COMMENT
Love ya.. <3
YOU ARE READING
Ljubav boli...
RomanceEla je 17-godišnja devojka koja je jednom bila povređena od osobe koja joj je puno značila u životu i koju je volela najviše na svetu. Od tada, Ela postaje hladna prema svim muškarcima i ne želi da opet zavoli nekog jer se plaši da opet ne bude povr...