1.poglavlje

967 17 6
                                    

"Kvragu V. ubijas me u pojam " rekao je Butch O'Neal (murijak) kopajjci po ladici sa carapama u kojoj je trazio crnu svilu,a uspjevao pronaci samo bijeli pamuk.
"Ne cekaj" izkao je dokoljenku nije bas neki uspjeh.

"Murjace da te stvarno ubijem,carape bi ti bile zadnja stvar na pameti" Butch je bacio pogled na cimera. Jos jrdan obozavatelj Red Soxa. Njegov....pa jedan od njegova dva najbolja prijatelja,a dlucajno su obojica bili vampiri. Vishous je uoravo bio izisao iz tusa,omotao rucnik oko stuka i ponosno paradirao svoja snazna prsa i ruke. Navlacio je crnu koznu motoristicku rukavicu i prekrivao njome tetovacu na lijevoj saci.

"Zar bas moras nositi moje fine crne carape?" V. se osmijehnuo a ocnjaci su u bljesnuli na svjetlu.
"Udobne su"
"Zasto ne zamolis Fritza(sluga) da i tebo nabavi."
"Covjece Fritz je previse zauzet tvojom opsesijom odjecom".
"Pitacu ga u tvoje ime".
"Pravi si dzentlen." V. je odmaknuo crnuosu sa cela i nakratko se pokazala tetovaza na njegovoj lijevoj slijepoocnici.
"Znaci ides se vidjeti sa Marissom?" Butch je klimnuo glavom.
"Moram znati na cemu sam. Ovako ili onako. " a imao je osjecaj da ce biti onako.

"Dobro murijace Rhage i ja cemo te pokupiti u One Eyeu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Dobro murijace Rhage i ja cemo te pokupiti u One Eyeu. Potrazi nas kad zavrsis..."
Pozornost su im privukli udarci koji su zvucali kao da maljem neko razbija vrata.
"Probaj to razgovarati s njim mene ne slusa."
"Rhage ne slusa nikoga" V. je lagano potrcao niz hodnik.
Kada je usao u sobu Butcha je zabljesnula Rhageova pojava: crni kozni kaput,a crna kosulja mu je bila uvicena u kozne hlace. U vojnickim cizmama je bio visok metar i 90. Vampir u toj kombinaciji je bio zgodan preko svake mjere. Jebator je krsio zakone fizike koliko je bio privlacan. Plava kosa mu je straga bila kratko osisana,dok je naprijed bila duza. Tirkizno plave oci su bile boje mora na Bahamima. U usporedi s njim Brad Pitt je bio kandidat za plasicnu operaciju u emisiji rezi me.

"Sto ima Hollywood?" Rhage se osmjehnuo i otkrio niz biserno bijelih zuba s dugackim ocnjacima.
"Vrijeme je za izlazak murijace."

"Dovraga vampiru zar ti nije bila dovoljna ona crvenokosa i njena sestra isto?!"

"Znas mene ne zasitan sam. Reci mi nesto,zasto se toliko trudis oko odjece,steta svih tih priprema. Mislim cjelo te vece gledam kako odbijas zene u baru. Sta,cuvcas se za brak?" Kada Butch nije nista odgovorio,vampir se lagano nasmijao " poznajem li je"?
Rhage je tuzno vavrtio glavom"zar te ne zeli?!"

"To semo saznati veceras."

"Srecan si ti murijace" Butch ga je pogledao.

"Kako si to zakljucio?"

" Uvijek samase pitao kako je to skrasiti se sa dostojnom zenkom."

"Okey,koja je poenta Hollywood? Ajde ispali!"

U tom trenutku se ubacio V. u razgovor " planirate li vas dvojica krenuti,dosadilo mi vas je cekati?"

*

Mary Luce se uvezla u garazu,osjetila je umor,javljanje na telefon i odkaganje papira u odvjetnickom uredu nije bilo zahtjevno. Mozda je u tome stvar trebalo bi da se vrati djeci ipak za to je i zavrsila skolu. Da,to ce upravo sutra uraditi. Usla je u kucu i pustila govorne poruke a jedna od njih je bila od doktorice rekavsi da dodje na kontrolu sto je znacilo da se vratila.
Leukemija se vratila...

Black Dagger Brotherhood-Zvijer u njemuWhere stories live. Discover now