Part 8

209 3 5
                                    

Mary je osjetila da joj koljena popuštaju, pa se naslonila na zid dok se on teturajući udaljavao, nastojeći održati ravnotežu oslanjajući se rukom o zid. Zaboga, dok ju je držao zarobljenu, zaboravio je da je bolestan.

"Gdje je dječak ?" odrješito je pitao drugi muški glas.
Mary je pogledala ulijevo, tip je bio krupan i odjeven u crnu kožnu odjeću. Kosa mu je bila ošišana vojnički kratko, a tamnoplave su mi oci odavale pronicavost. Vojnik, pomislila je osjećajući da je nekako smiruje.

"Dječak ?" Ponovio je.
"John je tu unutra" , odgovorila je Bella.
"Počnimo onda. "

Muskarac je otvorio vrata i naslonio se  na njih tako da su se ona i Bella morale provuci pokraj njega. Nije obraćao pozornost na njih dol su prolazile, već je umjesto toga gledao Johna. John mu je uzvratio pogled a oci  su mu se stisnule dok se pokušavao sjetiti odakle poznaje vojnika. Muskrac je klimnuo Belli.

"Vi ste zvali. "
"Da a ovo je Mary Luce i John Matthew".
"Ja sam Thorment" pogledavši u Johna "Kako si sine?"

John je napravio napravio nekoliko znakova a Mary se morala nakašljati da bi progovorila.

"Kaže dobro gospodine. Kako ste vi?"

Thor se lagano nasmjesio "dobro sam sine. Želim da pričekate u hodniku Bella, razgovaracu s vama nakon sto završim s njim."

Dok je Thor ispitivao Johna a Mary prevodila, Bella je čekala u hodniku, pogledala lijevo i desno dok nije čula ritmičko udaranje. Došla je do metalnih krila i otvorila jedna vrata. Na sred gimnastičke sale je stajao veličanstven muzijak, iz sve snage mlateći boksačku vreću, ledjima okrenut Belli. Plesao je na vrhu stopala, lagan kao povjetarac, i upućivao udarac za udarcem, saginjuci se, udarajući , odbijajući vreću takvom silinom da je visjela pod kutom. Nije mu vidjela lice no zacijelo je bio provlacan obučem u ušli crnu dolčevitu. Gotovo izbrijana kosa je bila svijetlosmeđe boje. Vrata au se uz skljocaj zatvorila iza nje, a onda se okrenuo.
Taj je muzijak želi, pomislila je ali nije siguran kako postupiti u vezi s tim.
Kada je pokušala izaći nije uspjela a on joj se približio.

"Nije mi jasno sto radiš ovdje osim sto mi se mjesas u trening."
"Zao mi je. Nisam znala..."
"Sto nisi znala ženko?"
"Zao mi je.."

Zabio je sake u metal pored njene glave i zastao prije nego sto su im se tijela dodirnula. Bella je duboko udahnula njuseci ga. Njegov jd vonj vise nalikovao vatri nego bilo čemu drugom sto je mogla imenovati.

"Zao ti je? Da sigurno ti je zao."
"Jako mi je zao."
"Dokazi"
"Kako"
"Klekni, onda ću prihvatiti ispriku" rekao je.

U dvoranu je utrčao drugi muzijak i stigao do njih odbijajući ga od nje.

"Upravo su te spasili zenko" okrenuvši se i uputivši prema vratima dvorane, dok je ona u čudi gledala....


                                     ...

Rhage se probudio s trzajem. Kada je pogledao na sat na noćnom ormariću najprije se oduševio sto može fokusirati oci i vidjeti sto piše na noćnom ormariću. Zatim je pošizio kad je vidio sto na njemu piše.
Gdje je dovraga Thor? Obećao je da će ga nazvati čim završi s ljudskom zenkom a to je bilo prije vise od 6 sati.
Rhage je dohvatio telefon i nazvao ga. Kada je dobio govornu postu opsovao je i spustio slušalicu. Izašavši iz kreveta pažljivo se protegnuo. Sve ga je boljelo i bilo mu je mučno no mnogo se lakše kretao. Kada se na brzinu istuširao i obukao ciste kožne hlače osjećao se još bolje pa se uputio u Wrathovu radnu sobu. Uskoro će svanuti , pa ako se Thor ne javlja na mobitel to vjerovatno znaci da podnosi izvješće kralju prije povratka kući. Dvostruka vrata sove su bila otvorena a tamo je bio Thor.

"Upravo tebe tražim0, otegnuo je Rhage.
Thor ga je pogledao.

"Ti si mi dio sledeci na popisu".

"Da naravno. Sto ima Wrath?"
Slijepi se kralj osmjehnuo.

" Drago mi je sto se vraćaš u borbenu formu Hollywood" .

"O itekako sam spreman", Rhage se zagledao u Thora, "imaš li mi nešto za reci"?
"Bas i ne"

"Hoćeš reci da ne znaš gdje stanuje ljudska ženka ?"

"Ne znam da li ima potrebe da ideš k njoj, je li ti sad jasnije"?

Wrath se nasmjesio i zavalio u stolicu.
"Bi li mi jedna od vas bisera objasnio o čemu je riječ " ?

"Privatne stvari, ništa posebno." Rekao ke Rhage.

"Vraga ništa posebno, nas se dečko želi bolje upoznati sa dječakovom ljudskom prevoditeljicom" rekao je Thor Wrathu.

Wrath je odvratio glavom.
"A ne, nećeš Rhage, nadji si neku drugi ženku. Bog zna da ih ima dovoljno koje samo čekaju na tebe. " klimnuo je Thoru. "Tu ljudsku ženku moramo provjeriti."

"Ja ću se pobrinuti za nju ili pustite mene ili ću slijediti onog koga pošaljete. Bilo kako bilo pronacicu tu ženku."

Thorove su se obrve skupile i naborale čelo.
"Daj odbij brate. Ako dječaka dovedemo ovde veza sa tom ljudskom zenkom je preočita. Ostavi se toga. "

"Žalim slučaj. Želim je."

" Isuse da znaš da si naporan, znaš nagoni su ti bez kontrole ali kad se nečega uhvatiš ne puštaš. Jebena kombinacija. "

"Slušaj uzecu je ovako ili onako. Želiš li da je usput provjerim ili ne?"

"Dobro. Istrazi i Saznaj kako je povezana s malim, a onda obavi sto imaš s njom. Ali kada završiš izbriši joj sjećanja i makni se od nje. Je li ti jasno? Izbriši svako sjećanje na sebe kad završiš i makni se od nje zauvijek."

"Dogovoreno ."

"Šaljem ti njezin broj."

" i prijateljičin isto"

"I nju ćeš povaliti?"

"Samo mi daj broj Thor."

Black Dagger Brotherhood-Zvijer u njemuWhere stories live. Discover now