Rhage je vidio samo sjene jer su mu oci nisu bile u stanju fokusirati se ni obraditi previse svjetlosti. Mrzio je taj gubitak osjetila i iz petnih se zila trsio pratiti porete diju velikih obrisa koji su se kretali oko njega. Kada su ga ruke zgrabile ispod pazuha i dohvatile mu gleznjeve zastenjao je.
"polako Rhage samo cemo te malo podignuti,stima?" rekao je V.
Kada su ga podigli s tla i odveli do straznjeg dijela auta kroz njega je prostrujala vatrena i strahovita bol. Polozili su ga na sjedalo i zatvorili vrata,a motor se pokenuo uz tiho predenje. Blo mu je toliko hladno da su mu zubi cvokotali,pa se pokusao bolje pokriti necime sto mu je prekrivalo ledja. Nije mogao kontrolisati ruke no netko je preko njega namjestio nesto sto je predpostavljao da je jakna.
"Drzi se mrcino." Buch,to je bio Buch.
Rhage se napinjao da nesto kaze i mrzio je odvatan ukus koji je imao u ustima.
"Ma samo se opusti Hollywood,sve je ok, V. i ja cemo te odvesti kuci.
Automobil je krenuo poskocivsi gore-dole a on je zastenjao kao najgori moguci slabic,no nije si mogao pomoci. Tjelo ga je boljelo kao da ga je netko pretukao bejzbolskom palicom sa siljcima,a bolovi u kostima i misicima bili su maciji kasalj usporedi s onima u trbuhu.
"Kako je Hollywood?"
"Obecaj mi. Tus. Cim dodjemo."
"Nema problema stari."
Rhage je zakljucio da se zacjelo unesvjestio jer kad se probudio upravo su ga izvlacili iz auta.Cuo je poznate glasove i glasno rezanje sa Wrathowe strane. Kada je dosao sebi ledja su mu bila oslonjeno na nesto hladno.
"Mozes li se uspraviti?" upitao je Buch.
Rhage je pokusao i osjetio zahvalnost kada su mu bedra ponijela tezinu tijela,a buduci da vise nije bio u automobilu mucnina se povukla. U usim m je osjeknuo sladak zveckav zvuk,a trenutak kasnije niz tijelo mu je lio topao mlaz vode.
"Kako je Rhage? Prevruce?
"Ne,ne vidim."
"I bolje. nema razlpoga da znas kako izgledamo zajedno goli. Iskreno receno,ja sam dovoljno istraumiran za nas dvoje."
Rhage se najsmjesio dok mu je rukavica za tusiranjem prelazila licem,vratom,prsima.Nagnuo je glavu nazad kako bi voda isprala i posljednje tragove zvjeri s njega. Tusiranje mu je prebrzo zavrsilo.
"Trebas li jos nesto prije nego sto te strpamo u krevet?"upitao je Buch.
"Alka-Setzer. U ormaricu."
V. smuckaj malo tog sranja,moze?" Buch je rukom uhvatio Rhagea oko struka. "Nasloni se na mene stari. Tako je....ides. Kvragu trebamo te prestati hraniti. Okej mrcino u krpe." O da krevet. Krevet je dobra stvar. Rhage je osjetio kako mu podizuglavu i prinose casu ustima. Kada je popio koliko je mogao srucio se na jastuke. Upravo se namjeravao ponovo onesvjestiti kada je cuo Buchev prigusen glas.
"Barem je metak prosao ravno kroz njega,ali covjece ne izgleda dobro."
"Bice dobro za dan-dva. Brzo se oporavlja od svega ali ovo je ipak tesko."
"To je stvorenje stvarno nesto."
Rhage se pokuao prisiliti da zaspi,ali oko njega je bilo samo jezivo crnilo. Devedeset jedna godina,osam mjeseci i cetiri dan. I onda ce biti slobodan.
Mary je ocajnicki zeljela zaspati. Zatvorila je oci i duboko disala. Opustila j jedan po jedan nozni prst.U glavi je ponovila sve telefonske brojve koje je znala i nista nije upalilo. Okrenula se i zagledala u strop. Kada joj je na pamet pao John bila je zahvalna. Taj decko bio je bolja tema od bilo kojih drugih kojim bi se mogla zamarati. Nije mogla vjrovati da ima dvadeset i tri godine,iako joj se sto je vise razmisljala o njemu cinilo sve vjerovatnije. Kada je morao poci kuci inzistirala je da ga odveze do stana. Bella je rekla da bi i ona isla pa su se njih dvoje zajedno odvezli do zentra dok je Johnov bicikl virio iz prtljaznika auta. Pristao je doci sutra k Belli jer ce mu ta akademija za borilacke vjestine otvoriti neka vrata. A ona je sa druge strane zavidila Belli. Zeljela je da je samo jednom neki mskarac pogleda sa apsolutnim obozavanjem.Da...bude opcinjen njome,ali to se nikada nece desiti. Njeni dani mladosti i zenstvenosti su bili iza nje,ustvari nikada nisu ni postojali. Sada je bila samo tridesetogodisnja zena koja je bolovala od raka.....
YOU ARE READING
Black Dagger Brotherhood-Zvijer u njemu
RomanceDa li te ikada uzeo neki muzijak. Odgovori." prekrasan glas joj je postao prodoran i uplasen. "Da. Da,imala sam ljubavnika."