"Molim te" promrmljao je. Na svojim prsima je osjecao kretanje njezinig, kao da udise.
"Ja.... nemam sto reci osim makni se od mene" Nasmjesio se pazeci da ne otvori usta. Nema razloga pokazati joj ocnjake, narocito ako ona ne zna sta je on.
"Onda reci to"
"Sto"
"Nista, reci nista. I opet i opet. Hajde" Najezila se a miris straha je zamjenio neki ostar vonj, nalik svjezem ostro mirisu metvice u vrtu. Bila je iritacija.
"Reci" naredio joj je obuzet potrebom da osjeti jos onoga sto mu je cinila.
"Dobro, nista, nista" odjednom se nasmijala, a zvuk njenog smijeha mu je projurio kraljeznicom, zareci ga.
"Nista,nista,nista,niiiista,eto jesi sad zadovoljan? Hoces li me sad pustiti?"
"Ne" potom se pocela otimnati a tijela su im se slasno trljala jedno od drugo. Prepoznao je trenutak u kom se njena tjeskoba i iritacija pretvorile u nesto drugo. Namirisao je njezinu uzbunjenost, tu prekrasnu slatkocu u zraku, a njegovo je tijelo dogovorilo na njen poziv. U trenu mu je posao tvrd poput dijamanta.
"Pricaj mi Mary." pritiskao je bokove uz nju laganim kruznim pokretima, trljajuci joj erekciju o trbuh, povecavajuci vlastitu bol i vrucinu u njezinom tijelu. Ubrzo je napetost tijela nestala iz nje, pa se smeskala pod pritiskom njegovih misica i tvrdog uda. Ruke su joj se rasirile na njegovom struku.
A zatim su se polako pomakle prema dodnjem dijelu ledja, kao da nije sigurna zasto tako reagira na njega. Izvio se uz nju da joj pokaze da mu to dogovara i da je potakne da ga nastavi dodirivati. Kada su joj dlaovi krenuli uz njegovu kraljeznicu zarezao je duboko u grlu i spustio glavu tako da mu uho bude blize njezinim ustima, htio joj je dati neku novu rijec koju bi mogla izgovoriti, nesto kao socan ili sapat ili jagoda.
Dovraga bio bi zadovoljan i da kaze najindustrijalizaniij. Imala je ogroman ucinak na njega. Bila je izludjujuca kombinacija seksualne potrebe i duboke opustenosti.
"Jesi li djevica?" odrijeseto je pitao.
Tijelo joj se ponovo ukocilo kao cement koji se stvrdnjuje. Snazno ga je odgurnula ne pomjerivsi ga ni centimetar.
"Kako molim? Kakvo je to pitanje?" napetosta ga je prisilila da joj jace stisne rame.
"Da li te ikada uzeo neki muzijak. Odgovori." prekrasan glas joj je postao prodoran i uplasen.
"Da. Da,imala sam ljubavnika."
Razocaran labavio je stisak. Mary je odahnula kada joj je popustio stisak oko vrata. Bila je potpuno preplavljena osjetima. Muskim tijelom koje se pritiskalo u nju, osejcamjem seksa koje je sistalo iz njega.
"Reci mi gdej stanujes" rekao je muskarac.
Kada nije odgovorila pomaknuo je bokove a golema erekcija se pocela micati, kruziti pritiskati joj trbuh. Mary je zatvorila oci i putala se kakav je osjecaj kad bi to radio u njoj. Spustio je glavu i usnama joj lagano dodirnuo vrat.
"Reci mi gdje stanujes. Ionako ces mi reci, no bez zurbe. Trenutno mi se nigdje ne zuri."
Na trenutak je odmakao bokove od nje, a zatim joj se ponovo priblizio pritiskajuci joj bedro o noge i prelazeci joj njime preko medjunozja. Ruka koju je drzao na vratu spustio joj je do kljucne kosti spustivsi se medju dojkama.
"Srce ti jako lupa Mary"
"To je zato sto sam uplasena. "
"Nije stvar samo u strahu pogledaj malo sta ti ruke rade. " Kvragu,bile su na njegovim bicepsima. I stezale ga, privlacile ga blize. Nokti su joj se zabijali u njegovu kozu. Kada ga je pustila namrstio se.
"Svidja mi se taj osjecaj nemoj prstati."
Tada su se vrata otvorila.
"Mary? Je li se.... O Isuse..... Boze!" Bela se zaustavila uusred recenice. Mary se ukocila a muskarac se okrenuo gornjim dijelom tijela i pogledao Bellu. Stisnuo je oci, brzo je odmjerio a zatim vratio pogled na Mary.
"Prijateljica ti je zabrinuta" tiho je rekao "Reci joj da nema potrebe za time." Mary se pokusala osloboditi ali nije se zacudila kada je s lakocom savladao njene trzaje.
"Evo ideje. Zasto me ne bi pustio pa je onda necu morati uvjeravati?"
Hodnikom se pronio ostar muski glas.
"Rhage ta zenka nije dovedena ovamo da tebe zadovoljava, a ovo nije One Eye brate, nema seksa u hodnicima."
Mary je pokusala okrenuti glavu no ruka kojoj je lezala medju dojkama primila ju je za grlo prekinuvsi svako kretanje. Tirkizno plave oci u gledale u nju.
"Ja cu ih oboje ignorisati a i ti ako to zelis mozemo uciniti da nestanu. "
"Rhage pusti je" zatim je uslijedila ogromna bujica rijeci na jeziku koji nije razumjela. Dok su pricali plavokosi muskarac nije skidao oka s nje rukom joj milujuci obraz. Cinio je to lijeno s ljubavlju ali dok je razgovarao s muskarcem glas mu je bio ostar i agresivan poput njegova tijela. Odjednom ju je plavokosi pustio, a odvajanje od njegovog teskog tijela bio je neobican sok.
"Vidimo se Mary" pomilovao joj je obraz kaziprstom a zatim otisao od nje....
YOU ARE READING
Black Dagger Brotherhood-Zvijer u njemu
RomanceDa li te ikada uzeo neki muzijak. Odgovori." prekrasan glas joj je postao prodoran i uplasen. "Da. Da,imala sam ljubavnika."