U One Eyeu Rhage je ugledao prvu koju je htio imati te vceceri. Bila je to plavokosa zenka spremna za akciju.
"Pronasao si ono sto ti se svidja?" upitao je V.Rhage je klimnuo glavom i prstom dozvao zenku. Prisla mu je na poziv. To je cijenio kod ljudi.
Pratio je oblinu njezinih bokova kada mu je pogled poprijecilo drugo zensko tijelo. Podigao je pogled i prisilio oci da se ne preokrenu. Caith je bila njegove vrste i svakako lijepa sa tom crnom kosom i tamnim ocima. No progonila je bracu,stalno se vrzmala oko njih i nabacivala im se. Imao je osjecaj da ih gleda kao trofeje, nesto cime se moze hvaliti."Hej Vishous." rekla je dubokim sexy glasom.
"Vecer Caith. Sto ima?"
"Dosla sam vidjeti sto radis?"
Rhage se nagnuo preko Caithinih bedara i ugledao plavusu. Hvala Bogu nije se upalila konkurencije i dalje je prilazila.
"Neces me ni pozdraviti Rhage?" upita ga Caith
"Samo ako mi se maknes s puta. Zaklanjas mi pogled. "
Djevojka se nasmijala."Jos jedna u tvojoj mnogobrojnoj floti. Kakva sretnica. "
"Samo se nadaj Caith."
"I nadam se." Njezine oci,vrebajuce i vruce su mu prolazili tijelom. "Ne bi li se radije druzio sa Vishousom i sa mnom?" Kada mu je krenula pogladiti kosu,zgrabio joj je ruku.
"Da se nisi usudila."
"Kako to da srvis toliko ljudi,a mene neces?"
"Jednostasvno nisam zainteresovan."
Nagnula se i prosaputala mu na uho."Trebao bi me jednom isprobati." otrgnuo ju je od sebe i jace joj stisnuo kosti. "Tako je Rhage,stisni jace volim kad me boli." Odmah ju je pustio,a ona se smjesila dok je trljala zapresce.
"Onda,imas posla V.?""Tek sam dosao kuliram,mozda malo kasnije."
"Znas gdje sam."
Kada je otisla Rhage je pogledao brata. "Nije mi jasno kako je podnosis."
V. je iskapio votku posmatrajuci žensku mutnim pogledom. "Ima ona svojih prednosti."
Plavus ja stigla do njih,zaustavila se pred Rhageom i zauzela pozu. Stavio joj je obje ruke na bokove i povukao naprijed tako da mu je zajahala bedra.
"Bok" rekla je namještajući mu se izmedju ruku."Kako se zoveš."
"Tiffany."
"Drago mi je Tiffany." Slagao je.
*
Ne punih 15 km dalje, pokraj bazena u Marynu dvorištu,ona,John i Bella iznenađujuće su se dobro zabavljali.
Mary se glasno nasmijala i pogledala u Johna."Salis se."
"Istina je jurio sam od kina do kina."
"Sta je rekao?" Upitala je Bella široko se osmjehujući.
"Prvi dan prikazivanja,gledao je Matricu 4 puta."
Žena se nasmijala."John zao mi je sto ti ovo moramali to je stvatno jadno." Razdragano ju je pogledao i malo se zacrvenio.
"Jesi se ufurao i u sve one spike s Gospodarom prstenova?"Odmahnuo je glavom i pokazao nekoliko znakova Mary.
"Kaze da voli borilačke vještine,ne vilenjake."
"Nije da ga krivim. Ona fora s dlakavim nogama? Ne bi islo."
Puhnuo je vjetar i lišće sa tla nanio u bazen.
YOU ARE READING
Black Dagger Brotherhood-Zvijer u njemu
RomanceDa li te ikada uzeo neki muzijak. Odgovori." prekrasan glas joj je postao prodoran i uplasen. "Da. Da,imala sam ljubavnika."